Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Verdifull Mening irriterer meg. Disse som sender deg masse spørreundersøkelser, og som takk for hjelpen får du poeng som du kan samle opp, og etter hvert få det i form av gavekort man kan bruke diverse steder. Høres flott ut, men når man kommer så langt at man kan gjøre krav på gavekort, begynner problemene å balle på seg.

 

17. desember i fjor fikk jeg et gavekort på kr 50,- som jeg kunne bruke på CDON innen 12. mai i år. 11. mai bestemmer jeg meg for å gjøre bruk av det, men får beskjed om at verdikoden er ugyldig. Jeg kontakter CDON umiddelbart, for jeg trodde feilen var der. Men etter noen dager får jeg beskjed om at jeg må henvende meg til Verdifull Mening. Straks jeg beskjed om dette sender jeg en mail til Verdifull Mening (noe telefonnr til finnes ikke…)

 

Like etterpå får jeg en bekreftelsesmail fra dem, men at de for øyeblikket opplever tekniske problemer med deres webserver, så det kunne føre til litt lengre tid enn vanlig før jeg fikk svar. Greit nok, haster ikke så fælt. Men dagene går, ukene går, og ingenting skjer. Sender mail på nytt, og får nok en gang standardsvaret om tekniske problemer. Dagene går igjen. Jeg forsøker meg enda en gang, samme standardsvar MEN et par dager senere får jeg svar. Problemet var at den epostadr jeg brukte når jeg skrev til dem var ikke den samme som jeg var registrert med, og derfor måtte jeg oppgi den. Jeg svarte selvsagt på det. Nok en gang kommer standardsvaret. Nok en gang må jeg vente. Nok en gang må jeg sende ny mail. Slik har det fortsatt fram til 18. Juni. Da fikk jeg beskjed om at de hadde bestilt ny ”vouher” til meg, men jeg måtte være oppmerksom på at det kunne ta opptil 28 dager før jeg mottok den.

 

På tirsdag hadde i alle fall denne fristen utløpt for lengst, og jeg forsøkte å purre på dem. Ikke overraskende fikk jeg nok en gang samme standardsvar om tekniske problemer, og siden har jeg ikke hørt mer…

 

Ja vet det er snakk om bare kr 50,-, men klisjepreget eller ei; dette handler om prinsipper. Man kan ikke oppføre seg sånn! Dette er håpløst, det er svindel hvis de behandler alle sine kunder på denne måten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jenta mi «3

 

jenta mi <3 du aner ikke hvor glad jeg ble for det du skrev på profilen <33 :'(

du er seriøst det beste som har hendt meg noen gang <3 å det mener jeg suzette <3

du har gjort meg så utrolig lykkelig <3 :) at jeg har fått deg er nesten ikke til å tro <3

jeg må bare si jeg er verdens heldigste <3 som har fått deg:)

det finnes ingen som er så deilig, snill og vakker som du <3 du er verdens beste kjæreste <33 vi to skal alltid være sammen jenta mi <3 det kan jeg love deg !

for jeg har aldri hatt det så bra som det jeg har nå !

du har gjort livet mitt en milliard ganger bedre å leve <3

det går ikke an å beskrive mine føleser for deg med ord, kjære <3 :'(

jeg elsker deg av hele mitt hjerte + mer ! <33

en dag skal vi flytte sammen pus, å jeg håper ikke det blir så alt for lenge til :(

å du aner ikke hvor glad jeg blir når du sier jeg har fått deg til å bli den personen du alltid har ønsket om å bli :'( !! <33 du har blitt verdens beste <3

å jeg skal aldri gi slipp på deg ! <33 det kommer jeg aldri til å klare <33

å du skal vite at det er så utrolig masse her i livet som jeg klarer nå, men som jeg ikke hadde klart om jeg ikke hadde hatt deg <3

til deg kan jeg si alt ! å du forstår, noe mange andre ikke gjør :(

du har alt jeg har ønsket meg suzette !

du skal vite at det er deg jeg vil dele resten av livet mitt sammen med :) <33

 

du aner ikke hvor glad jeg blir når jeg ser du har det bra kjære <3

å jeg blir også trist når du er trist :(

for jeg vil ikke at jenta mi skal ha det vondt på noen som helst måte :( <3

du skal vite at jeg alltid vil være her for deg jenta mi <3 jeg håper du aldri forlater meg :(

for da vil hjertet mitt være knust for alltid </3 :'((

så du må love meg det kjære :( <3 aldri forlat meg ! <3

for jeg elsker deg så utrolig Høyt :'( <33

 

masse nuss fra gutten din ;*

 

 

Jeg veit ikke om jeg skal grine eller le :wallbash:

Endret av Sno
Lenke til kommentar

Denne er også ganske fin.

Du er alt for meg, du skulle bare vist hvor mye du betyr for meg ;*håper det alltid vil være oss kjære. Fins ikke ord for hvor høyt jeg elsker deg :]<3

Alt vel så langt, men facepalmen kommer her:

30.05.09 Datoenjeg aldri vil glemme!
Endret av Mikachu
Lenke til kommentar
Strikk på buksebena og sokkene utenpå buksa er det STYGGESTE jeg vet. Men så er det bare fjortiss sosser som bruker begge da, som jeg vet om. æsj og æsj

 

Kan faktisk ikke si at sossene går med buksa over sokkene. Foreldrene deres har vel sikkert en helt normal lønn med 300 000-400 000 i årslønn.

 

Er man rik går man vel ikke med for lange bukser med sokka over? Da er det bare innkjøp i Bogstadveien som gjelder tipper jeg.

 

 

Seriøst, man kan ikke definere en soss som en med DC t-skjorte. De koster tross alt bare 349 kr. :|

Lenke til kommentar

Gah. Jeg hadde aldri trodd et ord kunne spre seg sånn.

Var nettopp på tråden med ei eldre dame som farmor har bestilt jordbær hos.

Da hu avslutta samtalen, hva fikk jeg ikke slengt i øret, men "hadem"!

Gah, jeg hadde håpt å kun høre det oppe i Steinkjer og i Trondhjem, men nå har det faen meg komme hit også! ARGH!

Lenke til kommentar
Og ikke minst; jeg måtte vente i 6 timer på sykehuset på å få behandling!!

Ja, virkelig synd at guttungen som ble kjørt på med traktor måtte opereres først. :nei:

 

Det var to akuttskader den kvelden. Min skade, og en guttunge som hadde brukket foten.

Lenke til kommentar
Og ikke minst; jeg måtte vente i 6 timer på sykehuset på å få behandling!!

Ja, virkelig synd at guttungen som ble kjørt på med traktor måtte opereres først. :nei:

 

Det var to akuttskader den kvelden. Min skade, og en guttunge som hadde brukket foten.

Hva var din skade?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Var engang jeg datt på sykkelen og smalt hodet i asvalten, tennene igjennom leppa, store blødninger og gul/blå kinn. Kom inn før han andre som hadde skadet seg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...