Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle søke om studielån, så må jeg velge hvilket studie man skal ta. Selvfølgelig står ikke mitt studie opplistet. ALLE andre står der, men ikke det jeg skal ta. Og tar jeg feil studie (bare for å komme meg videre) blir sikkert alt fucka etter hvert.

 

Internett skal jo være bedre en det treige byråkratiet som gjennomsyrer Norge, men de har faen meg klart å integrere det på nettet også. Hjalp heller ikke at jeg også hadde glemt det idiotiske passordet og måtte få et nytt. Heldigvis har jeg arkivert det dumme brevet med en million PIN-koder til "offentlige tjenester".

Lenke til kommentar

At jeg til helvete ikke kommer inn og få logga inn på lanekassen fordi jeg faen meg ikke har noe jævla passord...så må jeg bestille sånn skattekort aktig ting med pin koder på for og få brukt en av de pin kodene får og spørre om nytt passord får så og vente på mail med nytt pasord og skrive inn pinkode og bytte OG SÅ kunne logge inn... FYYYY FAAEEN !!! :( :(

 

 

Hørt om glemt passord - Hemmlig SPM/svar: hva heter kjæledyret ditt??

 

 

Nei det har vi ikke, har du hørt om og vente et par uker og så stresse i 30min for og få bytta passord....fyyy faaaeeen !!!!!

 

 

Iritating shit nå må jeg vente helt til skolestart for og få vite det...

Og fyyy faaeen har flytta og så må jeg FAEN I MEG helt til nabo kommunen 1 time herfra for og snakke med ei teit stygg slæskete kjerring bare for OG BYTTE ADRESSE, WHAT THE FUCK ?!?!?!?!

 

 

Nei nei livet er komplisert vanskelig noen ganger....

Lenke til kommentar
Raynauds syndrom er en tilstand med anfallsvis dårlig blodforsyning til fingre, tær eller sjeldnere nesetipp eller tungespiss. Anfallene (Raynauds fenomen) utløses ofte av kulde eller sterke følelser. Fingrene er mest utsatte og blir bleke og stive. De kan bli blå-grå (cyanotiske), men etter hvert blir de røde og hovne. Tilstanden kan gi smerter og i noen tilfeller også prikking og nummenhet. Varme gir ofte lindring. Mellom anfallene er fingrene som regel helt normale.

 

Raynauds syndrom er vanlig (4-8%) og forekommer noe hyppigere blant kvinner. Tilstanden debuterer ofte i 15-45 års alderen. Over 70% merker de første symptomene før de er 40 år.

Stemmer.. dere aner ikke hvor mye plage dette gir meg på vinteren, spiller jo fotball aktivt. Hvordan skal det går i millitæret? Kan jo ikke klage der.

 

Faen.

 

 

Ligner på noe jeg kunne hatt, eneste som gjore meg itvil var ordet "anfall". Er som regel altidd varm over hele kropppen men fryse pinna meg kall på "titte lottane".... Om vinteren er dette helt på trynet, kan ha 20 lag sokker og tykke dyre fjell varme sko og like vell være ihjel frossen på tuppen av tærne...strange... Men ikke noe anfall..

Lenke til kommentar

"Hi! I'm Jonathan from Spotify ... click the banner, or visit spotify.com. Hi! I'm Jonathan from Spotify..."

 

Faen heller, det holder i lange baner med Jonathan-reklamen én gang per pause, men når jeg får den to ganger på rad eller, gud forby, tre ganger per pause får jeg raskt nok av Jonathan. Det må da gå an å skrive et enkelt script for å unngå samma reklamen på repeat...

Lenke til kommentar
Hehe, visste at det var amerikansk, men hadde ikke sett det noe annet sted.

Men jeg så hele programmet når det gikk nå, må innrømme at jeg ledde en del ganger. :wee:

Bra det går fra å irritere til å underholde deg. :)

 

"The Office" har vel sin opprinnelse i Storbrittania og gikk sin seiersgang der, så fant amerikanerne ut at de måtte lage sin variant. Det har de utrolig nok også klart meget bra spør du meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...