Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Jeg anbefaler gainer Batnobbit. =) Du får ikke nok mat i deg, og virker ikke veldig sulten heller. Så noen gainer om dagen er nok greia her, for å få opp kaloriene pr.dag. Og så er det digg og bare heve i noen scoops i en sjokolademelk.

Endret av ErikDlux
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg anbefaler gainer Batnobbit. =) Du får ikke nok mat i deg, og virker ikke veldig sulten heller. Så noen gainer om dagen er nok greia her, for å få opp kaloriene pr.dag. Og så er det digg og bare heve i noen scoops i en sjokolademelk.

 

 

Så sant så sant. 500 kalorier pr. 3 scoop.

 

Tar 3 om dagen det er ca 1500 kcal ekstra.

 

Vel,du har jo en fin unnskyldning i signaturen din.

 

 

Det var dagens haha xD

 

WOhoOoHOo :)

Lenke til kommentar

åh herregud fikk nettopp den "Saturday night" sang reklamen av Daniel ett eller annet på spotify. Virker som de bare har tatt den verst mulig sangen og stemmen de kunne finne bare for å få deg til kjøpe premium!

 

gaaah fikk den igjen...

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
åh herregud fikk nettopp den "Saturday night" sang reklamen av Daniel ett eller annet på spotify. Virker som de bare har tatt den verst mulig sangen og stemmen de kunne finne bare for å få deg til kjøpe premium!

 

gaaah fikk den igjen...

Virker som de tror at ved å irritere deg mest mulig, vil få deg til å betale for premium. Har sluttet med spotify pga reklamen... Bruker det kun til å lete etter sanger, som jeg brukte youtube til før...

Lenke til kommentar

Jeg er så fly forbanna på folk på ferie som ikke kan kjøre bil og ikke vet hva speil er. :wallbash:

Jeg blir rett som det er så irritert at jeg får lyst til å skaffe meg et luft-horn jeg kan holde ut av ruta, kanskje jeg må gå til innkjøp av et sånt.

Hvis noen vet hvor jeg kan få tak i et så PM meg ;)

 

For å sette dette litt i perspektiv, jeg er landpostbud, og ruta jeg kjører er ca 15 mil lang... Mesteparten av veien er 80 uten gul mittlinje, og det er få steder det er forsvarlig å kjøre forbi. Nå om sommeren er det sinnsykt mange folk som har ferie i området, og det virker som de har som hobby å ligge MIDT I VEIEN I 50-60 I 80-sona!!! :mad:

Ikke tar de hintet når de har 8-10 biler bak seg, ikke når folk blinker med fultlyset, og ikke når folk blinker med venstre blinklys, men kjører rett forbi alt av stoppeplasser og drar en /ignore.

 

Nokk en gang, er det noen som vet hvor jeg får tak i et luft-horn? (lyd på boks) Gjerne med trailer eller tog-lyd :D

Lenke til kommentar

Det irriterer meg at Blu-Ray filmer faktisk har enda mer overdreven kopisperre enn DVD-filmer. Måtte bytte fra DVI tilkobling til VGA tilkobling for å få spilt av en film, bare fordi skjermen min ikke støtter kopisperra på filmen eller noe. Er det rart filmbransjen får så lite sympati som den gjør?

Lenke til kommentar

Det JÆVLA tannlegekontoret. Her sender de ut en innkallelse til meg - uten at jeg har bedt om det. Og hvis jeg ikke avbestiller må jeg betale 400 kr. JEG HAR JO FAEN IKKE BEDT OM NOEN TIME, DA SKAL JEG IKKE HA BRYET MED Å AVBESTILLE HELLER. Og hvis jeg skal avbestille må jeg gjøre det senest dagen før. I dag er dagen før, men det er jo selvfølgelig for seint nå. Det hele ender jo opp med at jeg må gå til den jævla timen. Og betale uansett.

 

Forbanna kommunistkuker. Tror de ikke at jeg kan ta vare på tennene mine selv? Jeg vet at tennene mine er i utsøkt stand. Har aldri hatt problemer med tennene. Hadde jeg hatt problemer med tennene hadde JEG oppsøkt dem. Jeg har fått innkallese til optiker og bilverksted, men fra ingen av dem er det en så IDIOTISK ordning at man må BETALE hvis man IKKE møter til en time man IKKE har bestilt. :wallbash:

 

Var hos tannlege på militærinnrykk i vinter. Det tok seriøst et minutt, alt var i orden og jeg fikk et slikt grønt kort de hadde. I morgen må jeg altså betale bare for å få konstantert det jeg vet.

Lenke til kommentar
Blir ekstremt irritert av: Hi im Jonathan from spotify etc.!!

Om du har Facebook ;)

Jeg irriterer meg over sånne og lignende facebook grupper. Akkurat som om man skal klare å forandre verden og alt man misliker bare ved å delta i sånne grupper. Ja dere klarte å få Urge på stor flaske, dere klarte å få Grandisen uten paprika... Vel gratulerer!

 

Og så er det alle invitasjonene til å være med i den og den støttegruppa, f.eks. "oss som hater Fritzl" eller "vi som støtter Madeleine etterforskningen". Blir man ikke med så skal man liksom ha dårlig samvittighet?

 

Og så er det blogger, poking og gud vet hva...

 

Vel, jeg hater egentlig alt på Facebook!

Lenke til kommentar

Kunne de ikke heller fått tilbake Roberta, hun gikk det i hvert fall an å høre på.

 

Jeg ble med i gruppen for å gi utrykk for at det irriterer meg, ikke for å prøve å endre noe. Det er ikke noe galt med grupper, bare hvordan de blir overvurdert og overdrevet.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar
Blir ekstremt irritert av: Hi im Jonathan from spotify etc.!!

Om du har Facebook ;)

Jeg irriterer meg over sånne og lignende facebook grupper. Akkurat som om man skal klare å forandre verden og alt man misliker bare ved å delta i sånne grupper. Ja dere klarte å få Urge på stor flaske, dere klarte å få Grandisen uten paprika... Vel gratulerer!

 

Og så er det alle invitasjonene til å være med i den og den støttegruppa, f.eks. "oss som hater Fritzl" eller "vi som støtter Madeleine etterforskningen". Blir man ikke med så skal man liksom ha dårlig samvittighet?

 

Og så er det blogger, poking og gud vet hva...

 

Vel, jeg hater egentlig alt på Facebook!

 

litt enig der, MEN den gruppa for Urge på stor flaske funket da og Grandis uten Paprika, så er ikke helt dumt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...