Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det som ventes når man joiner en sånn gruppe som "I hate Jonathan from spotify!"? Kanskje forsvinner Jonathan, men blir isteden erstattet av Nick, John eller Steve. Hva er poenget?

Må det skje noe? Kan man ikke bare bruke de til å gi uttrykk for irritasjon og slikt? Du vet, slik som du gjør nå...

Lenke til kommentar
På en måte så irriterer alkohol meg. Jeg klarer ikke stoppe med en gang jeg begynner å drikke. Jeg er alt for glad i rom-baserte drinker. Skulle ikke bruke penger i går, men neida. Det forsvant nok over tusen spenn i går også ><

Håper dette ikke innebært masse rom og cola.

For slikt et tåpelig. :p

Lenke til kommentar

Det innebærte nesten bare rom og cola.

Var også en Pina Colada med i bildet, samt en Mojito :p

Ville tatt en Caipirinha også, om jeg bare hadde funnet noen som kunne lage en. Alternativet var en Caipiroshka, men det er jo ikke helt det samme. Vodka er greit nok, men jeg foretrekker nå en gang rom. Helst Cpt. Morgan Dark eller Havana Club 7 y.o. eller hva den heter.

 

Nå er jeg jævlig irritert på meg selv faktisk. Får meg ikke til å gå ut. Fatter ikke hva det er. Formen har blitt bra, jeg har folk å være med og føler ingen angst, men likevel klarer jeg ikke legge fra meg laptopen for å gå ut ><

 

edit:

På en måte så irriterer alkohol meg. Jeg klarer ikke stoppe med en gang jeg begynner å drikke. Jeg er alt for glad i rom-baserte drinker. Skulle ikke bruke penger i går, men neida. Det forsvant nok over tusen spenn i går også ><

 

http://tr.im/tF1s ?

Men jeg ønsker ikke å slutte :p

Og jeg er fullt klar over at jeg har et problem også, det har jeg visst i noen år nå. Hadde vært enklere om det var lov å nyte medbrakt på utesteder, eller drikke i all offentlighet.

Har nok av sprit stående hjemme, og blandevann også. Er bare så kjedelig å drikke før man drar ut :p

Hadde bare spriten vært billigere, så hadde dette vært mye enklere.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...