Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Eldre folk som ikkje kan og kjøre bil.

Låg bak ei nå netopp, hun låg i 60 i 70 sonen, og når det ble 60 la hun seg i 40.

Så skulle hun rundt i rundkjøringen, og da klarer hun og stoppe helt opp fordi hun tror hun skal stoppe for dem fra høyre midt i rundkjøringen.

Enten får dem lære seg og kjøre, eller slutte!

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når vanlige mennesker driver å klager på SVÆRE greier.

 

F.eks Microsoft. Jeg tror et av verdens største konsern vet EN DEL?

Men likevel kommer alle slags folk å sier hva som skulle vært gjort annerledes. Hvis de hadde så mye peiling så tror jeg at de hadde kommet lenger enn å sitte å klage på et forum?

 

Microsoft var kanskje et dårlig eksempel...

 

Men jeg husker folk sa om f.eks Micheal Jackson:

"Han skulle holdt seg som han var! Skulle ikke ha operert seg så mye!

Jeg hadde aldri kommet til å gjort det om jeg var han!1!1

Han var dum som gjorde det!!!"

 

DET PRESSET HADDE VEL ALLE TAKLA IKKE SANT? :roll:

Folk tror virkelig at Michael Jackson gjorde det fordi han var DUM?

Ingen dumme folk kan bli så store.

 

Så jeg irriterer meg i bunn og grunn over:

Når personer uten noe som helst talent tror de har mer peiling enn noen som har talent / kommet langt i verden.

 

Jeg har bare kommet med to eksempler her, og jeg tror det finnes langt flere eksempler som passer mye bedre.

 

Nei... Dyrk egne talenter og interesser i stedet for å bruke tid og energi på å være negativ mot andres.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

haha, jeg veit hva du mener. Husker jeg satt å svetta Lars Monsen med kameraten min når han jakta på elg. Kameraten min kommenterte alt han gjorde og sa at han gjorde alt feil.

 

MEN DET ER JO LARS MONSEN FOR FAEN!!! HAN ER JO NESTEN BEDERE EN CHUCK NORRIS!! Tror ærligtalt at Lars Monsen veit hva han gjør

Endret av Sno
Lenke til kommentar
Hvordan er det mulig?

 

Første gangen hadde jeg ikke søkt, trodde søknaden gjaldt begge semestere. Denne gangen søkte jeg bare etter stipend.

 

Altså ikke to fuckups på en enkelt søknad. Men like ubrukelig fra min side uansett.

Hehe,tåpelig(no offence).

Søkte igjen idag jeg også, er jo 1-2-3 enkelt.

Lenke til kommentar

Fy faen spiste 1 skive om dagen jeg også før....men da spilte jeg WoW xD

 

Nå er det andre boller, 4 skiver til frokost med gainer drikk med 500 kalorier ekstra.

10 skiver på nista, nå er vi oppe i et helt brød. Spise et lass med middag, bigg mass gainer 500kcal, trene, styrketrene, spise, drikke maaaassssseee vente litt og så er det big mass gainer så er det mat, så er det masse knask, så er det 4 skiver til kvelds.

 

Gjør noe lignende så er du ikke så syltynn lengere ! Og slutt med WoW, få deg en hår klipp og skaff deg en jobb xD

Lenke til kommentar

Uansett hvor mye arbeid osv, så klarer jeg meg fint med 1 - 2 måltider. Veldig irriterende og det er utrolig irriterende blant jenter som tror de er fete.

 

Spiller ikke Wow, jobb trenger jeg og håret.. Vel, jeg liker det iallefall, desverre er jeg alene om det :p

Endret av Batnobbit
Lenke til kommentar
Nice :D

Det er egentlig ganske merkelig og gå en hel dag og bare overleve på en skive.

Jeg er chubbyhubby og har vært det i årevis og jeg kan overleve i ukesvis på et måltid hver tredje dag og ellers leve på vann og sigaretter. Ikke at jeg gikk ned noe av den grunn, mista bare energi, så det var ganske idiotisk, men når man er blakk, så tar man seg ikke friheten til å spise hver dag :p

 

Irriterer meg at jeg ikke har økonomisk sans ><

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...