Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Før du dømmer folk fordi de har NG så burde du først finne ut hvorfor de har det. Jeg gikk ut av ungdomsskolen med NG i oppførsel, men med karaktersnitt på 5. Grunnen til NG var fordi jeg stjal en nøkkel, noe jeg gjorde for å tøffe meg da klassene ble blandet helt tilfeldig i starten av året, og jeg havnet i den klassen der nesten ingen av vennene mine var. Så, ble litt usikker og skulle bare tøffe meg. Unnskyldte meg til alle lærere i ettertid, forresten.

 

Er det ille? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Før du dømmer folk fordi de har NG så burde du først finne ut hvorfor de har det. Jeg gikk ut av ungdomsskolen med NG i oppførsel, men med karaktersnitt på 5. Grunnen til NG var fordi jeg stjal en nøkkel, noe jeg gjorde for å tøffe meg da klassene ble blandet helt tilfeldig i starten av året, og jeg havnet i den klassen der nesten ingen av vennene mine var. Så, ble litt usikker og skulle bare tøffe meg. Unnskyldte meg til alle lærere i ettertid, forresten.

 

Er det ille? :)

For å svare på det kan jeg ikke være upartisk. Selv ville jeg si at det ikke er så farlig. Men det skal litt til for å få NG. Det er også dumt da det kan påvirke videre en liten stund.

Håper ikke jeg selv finner på noe tull og får det samme. Jeg er ingen femmerstudent, men NG gjør jeg mitt beste for å ikke fortjene.

 

Får droppe å kommentere dette videre å heller sette mitt gamle innlegg i skjul tag og si noe annet.

You made me think more. Thank You.

Lenke til kommentar

Irriterer meg grenseløst over ungdom som "henger" ved underganger og lignende!

Har en gang under veien like nedenfor skolen hvor det ofte står tre-fire idioter med latterlige jakker og ser ut til å røyke og snuse samtidig. De nøler ikke med å stoppe folk og le av de osv. Dytte litt på de om de ser ekstra tilbakeholdne ut.

 

Det er så jeg kjenner adrenalinet koke når de prøver seg...

Lenke til kommentar
Haha, jeg fikk ganske dårlig oppførsel i karakterboka på ungdomskolen(den under NG sikkert..?). Det ble da folk av meg og :p

 

Mange er litt bråkete og rebelske i tenårene, og hvorfor skulle egentlig ordenskarakteren på ungdomsskolen ha så mye å si? Mange er som oftest mer moden av alder når de går ut av videregående. Kan ikke huske at noen gadd å se på ungdomsskolevitnemålet mitt da jeg søkte rundt på jobber. De var mer interessert i å høre hva jeg hadde å si om meg selv.

Lenke til kommentar
Kan ikke huske at noen gadd å se på ungdomsskolevitnemålet mitt da jeg søkte rundt på jobber. De var mer interessert i å høre hva jeg hadde å si om meg selv.

 

Undomskolevitnemålet ditt har du vel egentlig bare bruk for når du skal søke deg inn på VG1. En ordenskarakter kan gjøre forskjell på om du kommer inn på første eller tredjevalget ditt dersom det står mellom deg og en til med god orden :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...