Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Irriterer meg over folk som ikke skjønte at jeg sa fra at han selv skrev feil.

(det er jo understreket for faen.)

 

Til mitt forsvar var det sent på natta jeg skrev den meldingen, og det var mørkt i rommet, hehe :p Du skriver jo en del feil du også. Det irriterer meg at du ikke får inn i huet ditt at det går an å trykke på space-knappen noen ekstra ganger for å skape litt luft mellom setningene dine. Her for eksempel:

 

"Vi møtte og slo ut Barca i 01 i Uefa. Sikkert det gutten tenkte på.05:1plass06:8-delsfinale (mulig kvarten)mot Benfica07:2.plass08:semi mot Chelsea.Gruppene ja, det orker jeg ikke å lete opp nå. ..."

 

Klarer faktisk å se 7-8 steder der du har unnlatt å trykke på space. Setningen blir da veldig tung å lese.

 

Dessuten (i quoten din over) skal alt som blir skrevet etter et punktum ha stor bokstav, selv om det er inni parentes. Punktum skal heller ikke forekomme inni parentesen, men etterpå.

 

Jeg liker å irritere folk som irriterer seg over å bli irritert.

Endret av alexpea22
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har uansett en lydinngang et sted, som ikke trenger å kobles via en PS3 - fordi den har jo ikke noen høyttalere. Hvor hører du på musikken fra da? TVn? Mulig du har aktive høyttalere, men da er jo forsterkeren inni dem. Koble til der da vel. Om det er i TVn, så koble til der! Tror egentlig bare du skrev den irritasjonsmeldingen fordi du ville "briefe" med at du hadde iPod og PS3, men der dumma du deg ut gitt ;)

 

Flaut at det er du som dummer deg ut da, absolutt ingen plass har jeg skrevet at jeg har ipod og PS3 . Jeg har bare "briefa" med at jeg ikke har forsterker jeg smartiepants.

 

Men du er søt når du tar feil, det skal du ha :!:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
*syngesammenmederik*:!:

 

 

Å HERREGUD NÅ ER JEG SUR! :wallbash:

Her sitter jeg å laster ned musikk. Endelig ferdig, og skulle ha de på ipoden og koble den til ps3 mens jeg vasker. Joda.. jeg har for faen meg ikke ps3 :!: Den er på rep.

OMG.

 

Det var turtlis som hadde ipod + ps3:)

Lenke til kommentar
Hahaha, kanskje tenkt på at det ikke er deg han mener. :p

 

Da burde han isåfall unnlatt å quote mitt innlegg. Skal ikke enorme datakunnskapen til for å få til såppas

 

Og uansett er det innmari toskete å skrive "der dumma du deg ut gitt". Ikke alle har forsterkere, og ikke alle har høytalere med innebygde forsterkere. Og ikke alle har tv med usb-inngang. Så hvem som dumma seg ut av oss vet ikke jeg, men det var iallefall hverken meg eller turtlis. Vi er voksne mennesker og har da slettes ikke noe behov for å "briefe" at vi har hverken ps3 eller ipod. Who cares.

 

Irriterer meg at det ikke skal gå an å irritere seg over noe , uten at man skal få idiotiske kommentarer fra kids

Lenke til kommentar
Hvoror trenger du PS3'en for å koble til iPoden? Er jo bare å mose kabelen rett inn i forsterkeren! Dvs 3,5mm jack Y-splitter --> 2x RCA --> RCA-inngangene på forsterkeren.

For det første hadde mannfolket kverka meg hvis jeg skulle fikla med forsterkeren, og for det andre så har vi ikke den kablene. Jeg har heller ikke fjernkontroll til ipoden(shuffle).

Lenke til kommentar
Jeg fikk både mail og sms at pakka mi fra komplett er kommet. Jeg dro dit for å hente den, men neida, den hadde de ikke fått.
Skulle hente ei pakke på mandagen og fikk samme beskjed. Men etter han hadde lett gjennom hele jævla stedet sa jeg at det kanskje var den som lå blandt pakkene som skulle ut og sa han burde skjekke de, men neida det var ikke nødvendig for han var 100% sikker på at den ikke var der. Etter enda 15min med leting sa jeg at jeg kom til å ringe sjefen hans og gå å skjekke den jævla pakka som lå med ut pakkene selv hvis ikke han flytta ræva si over dit å skjekka asap, og tror du faen ikke at det var riktig pakke -.- Fyren var ikke høy i hatten da nei, og jeg hadde lyst til å kenkke nakken hans...
Lenke til kommentar

NG i boka er veldig dumt å få. Ønsker du å utdype hvorfor du fikk NG? Da må du ha gjort en handling som skolen virkelig ikke likte.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Hvis du får NG i orden så har du mildt sagt et forbedringspotensiale. Jeg skulle gjerne ramse opp flere ting du har, men gjør jeg det kan det hende at jeg fåren luftetur fra dette forumet :)

 

Selv har jeg ingenting å irritere meg over i dag :)

 

Da min gamle respons kunne virke støtende har jeg valgt å legge den i en skjul tag og heller endre innlegget mitt.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...