Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ut som om jeg fikk nedsatt uten noen som hellst grunn etter å ha hørt historiene her:

Jo, det eneste jeg har gjort er å ha kommet for seint (5 min) til rudt 10 skoletimer, og glemt leksene 3-5 ganger i løpet av en halvår.

 

......

Det høres usannsynlig ut at man skal få NG av det. Mulig jeg sjekker det litt opp om jeg husker på det.

Du, det er faktisk grunn nok til å få det :wee:

Det kan jeg ikke tro, da skulle jeg hatt NG ;)

Lenke til kommentar
Ser ut som om jeg fikk nedsatt uten noen som hellst grunn etter å ha hørt historiene her:

Jo, det eneste jeg har gjort er å ha kommet for seint (5 min) til rudt 10 skoletimer, og glemt leksene 3-5 ganger i løpet av en halvår.

 

......

Det høres usannsynlig ut at man skal få NG av det. Mulig jeg sjekker det litt opp om jeg husker på det.

Du, det er faktisk grunn nok til å få det :wee:

Det kan jeg ikke tro, da skulle jeg hatt NG ;)

Kommer selvsagt an på hvilke lærere du har kommet for seint til. Men vanligvis trenger du bare ca. 15 anmerkninger for å få nedsatt i orden. Spørsmålet er om forseintkommingene dine blir notert eller ikke.

Lenke til kommentar
*snip*

Men vanligvis trenger du bare ca. 15 anmerkninger for å få nedsatt i orden.

Femten anmerkninger er faktisk en god del.

 

Irriterer meg over idioter på skolen som klager på alt og alle når det så og si ALLTID er dem selv som er opphavet i problemene. "Læreren hater meg!" javel, hvis det faktisk skulle stemme at læreren hater deg så har han sikkert en drøss med gode grunner til det.

Endret av fBlikeng
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

På skolen vår er det meste du får før nedsatt er 8 på begge. Fikk en på atferd som var nok til nedsatt i 8. Da jeg dro ned buksa til en rund kar midt i skolegården. Han er en mobber så det var verdt det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...