Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Megavideo! :wallbash::realmad: Bare dritt, det som var så bra før. Hver gang man kommer borti vinduet dukket det opp haugevis av drittgreier. Og nå er det begrensinger hvor lenge man kan se der. J**** irriterende når jeg skal se film

Har opplevd det samma flere ganger, er igjen 10-15min igjen av filmen så popper det sånn dritt opp: You have watched 72minutes, wait 54minutes to watch more or get premium membership here..

 

 

at man bare kan se på video på megavideo.com i 72 min eller noe så må man vente ca 1 time før man kan se på mer!!! FAEN!!! irriterer meg så jævlig ass >_<

 

 

Ja, du er ikke den eneste

Lenke til kommentar

I natt var jeg oppe og så på film(The dark knight) til kl. 3. Da er det jævlig stas å bli vekkt av en lillebror på 10 år, som løper utenfor rommet mitt og spiller av de forskjellige ringetonene på den nye mobilen sin, som han fikk til jul. I tillegg hadde noen lagt inn noe på rommet mitt og ikke giddet å lukke døra. Det irriterte meg noe helt grenseløst.

Lenke til kommentar

Heheheheheheheheheheheh FAEN

 

Jula er en så jævlig usunn tradisjon. Nå er jeg aldeles ikke i toppform.

Og i morgen skal vi besøke noe slekt.

 

De serverer bare usunn bakst og godteri, kanskje bortsett fra selve middagen.

 

Nå må jeg pine meg gjennom en uke med abstinenser før jeg får skikkelig motivasjon til å spise sunt.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

post-79218-1230230206_thumb.jpg

 

Dette er et SANT helvete.

 

Jeg må alltid velge mellom TV og lydanlegget til PC-en. Så når jeg skal se tv må jeg altså ta ut den til lydanlegget, og sette i TV-kontakten. Det er ikke lett å finne fram.

 

Skal ta å løse hele den floka der, og få tak i en ny padde. (jeg ville sagt strøm-hub i stedet for padde, men jeg vet ikke om det kan kalles en strøm-hub eh.)

 

Den kroken er ekstremt utsatt for rot. Selv om resten av rommet er ryddig så er det alltid rot der.

 

 

Andre ting som irriterer må være pappa og konspirasjonsteoriene han ser på dagen lang. Han braser innpå rommet mitt og ber meg søke på det og det og bla bla.

JADDA, Obama er visst "antichrist". Sure. :roll:

 

Verden kommer til å gå under i 2012. Bevis? Neisj.

Ah, ja, det har skjedd før, bare se på Noah's ark. Ja OH YES de fant den ja.

Det MÅ jo bare stemme siden det står i bibelen.

:dontgetit:

:wallbash::realmad: :realmad:

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Det som er enda mer irriterende med de strømhubbene eller hva jeg nå skal kalle de, er at det ikke er mulig å bruke alle plassene på den. Makan til idiotingeniør som utviklet denne. Bak tv'n min begravd i spaghetti må jeg ha enda en skjøtekabel med tre kontakter koblet i den lange, siden jeg ikke får flere i den. Halvparten av kontaktene er ledig på den store, men de blir blokkert av de andre kontaktene grunnet helt fantastisk elendig design.

 

Føler meg veldig som atle antonsen i ting som irriterer når det kommer til dette. Er det tre kontakter så skal det for faen være plass til tre kontakter også.

Lenke til kommentar
Fordi det er dyrere å lage?

Betaler gjerne 20 kroner eller whatnot per ledig hull istedet for 100 kroner (eller hva en hub koster) for å få to-tre ledige hull.

Uansett, praktisk hvis alle har sånn strømledning som PC-er og skjermer bruker,istedet for en eller annen tragisk standard en egentlig ikke trenger.

"Alle" har uansett minst en slik kabel til overs og trenger kun å få med en omformer når en kjøper nytt utstyr istedet for klumpeledning som overtar to-tre hull bare fordi den er stygg (og stor).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...