Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke at folk ikke har ventilert seg om dette her enda:

Samtlige spill på Steam koster 40% mer for oss nordmenn fra og med i dag. Jeg satt og planla å kjøpe Fallout 3 i går, regna ut at 50$ ville være ca. 35€ (10€ billigere enn Gamersgate). Og i dag finner jeg ut at det koster 50€. Altså 15€ mer over natta og 5€ dyrere enn gamergate.

De unnskylder den kraftige prisøkningen med at VAT er medberegnet, men det er BS, vi skal ikke betale VAT når vi kjøper ting utenfor EU.

 

Håper bare inntektssmellen svir og at de gjør om på greia så fort som råd.

Lenke til kommentar
Hva er det med fløtemysost da?! Hva i alle dager betyr "fløtemys"?!

 

Fløtemysost er mysost laget med fløte. Mysost er alle oster laget med myse, og myse er et biprodukt i hvitost/gulostproduksjonen.

Brunost er en type mysost, og prim lages av myse bl.a.

 

Myse heter whey på engelsk, diverse muskelbyggere kjenner vel igjen det ordet.

Lenke til kommentar
Hva er det med fløtemysost da?! Hva i alle dager betyr "fløtemys"?!

 

Fløtemysost er mysost laget med fløte. Mysost er alle oster laget med myse, og myse er et biprodukt i hvitost/gulostproduksjonen.

Brunost er en type mysost, og prim lages av myse bl.a.

 

Myse heter whey på engelsk, diverse muskelbyggere kjenner vel igjen det ordet.

 

Googlet litt:

I myse mysa el. -n (norr mysa, besl med lat. miscere 'blande') del av melka som blir igjen når ostestoffet er utskilt

 

Er dette almenn kunnskap eller er jeg tungnem??! Utrolig irriterende

Lenke til kommentar
Ja, det tenker jeg irriterer vettet av deg. Det er et kompliment og sånt liker alle jenter.

NEI! For meg er det ikke mye til kompliment at fjortiser roper etter meg, eller snakker bak ryggen min når jeg tar en "bend over" (jobber i klesbutikk, og fjortisene henger rett utenfor butikken) :!:

Min tolkning: Du prøver bare å indirekte fortelle oss andre her at du er pen. Det tror jeg, for jeg sånt et rasshøl :)

:love:

Lenke til kommentar
*syngesammenmederik*:!:

 

 

Å HERREGUD NÅ ER JEG SUR! :wallbash:

Her sitter jeg å laster ned musikk. Endelig ferdig, og skulle ha de på ipoden og koble den til ps3 mens jeg vasker. Joda.. jeg har for faen meg ikke ps3 :!: Den er på rep.

OMG.

 

Hvoror trenger du PS3'en for å koble til iPoden? Er jo bare å mose kabelen rett inn i forsterkeren! Dvs 3,5mm jack Y-splitter --> 2x RCA --> RCA-inngangene på forsterkeren.

 

Jeg irriterer meg over folk som ikke gidder å konsentrere seg nok til å skrive skikkelig bokmål på forum. Grrr

Lenke til kommentar
*syngesammenmederik*:!:

 

 

Å HERREGUD NÅ ER JEG SUR! :wallbash:

Her sitter jeg å laster ned musikk. Endelig ferdig, og skulle ha de på ipoden og koble den til ps3 mens jeg vasker. Joda.. jeg har for faen meg ikke ps3 :!: Den er på rep.

OMG.

 

Hvoror trenger du PS3'en for å koble til iPoden? Er jo bare å mose kabelen rett inn i forsterkeren! Dvs 3,5mm jack Y-splitter --> 2x RCA --> RCA-inngangene på forsterkeren.

 

Jeg irriterer meg over folk som ikke gidder å konsentrere seg nok til å skrive skikkelig bokmål på forum. Grrr

Enig.

Lenke til kommentar
Hvoror trenger du PS3'en for å koble til iPoden? Er jo bare å mose kabelen rett inn i forsterkeren! Dvs 3,5mm jack Y-splitter --> 2x RCA --> RCA-inngangene på forsterkeren.

 

Jeg irriterer meg over folk som ikke gidder å konsentrere seg nok til å skrive skikkelig bokmål på forum. Grrr

 

Vurdert muligheten for at ikke absolutt alle har forsterker? :thumbup:

 

Irriterer meg over været vi har hatt den siste tiden... hundene mine NEKTER å gå tur

Lenke til kommentar
Hvoror trenger du PS3'en for å koble til iPoden? Er jo bare å mose kabelen rett inn i forsterkeren! Dvs 3,5mm jack Y-splitter --> 2x RCA --> RCA-inngangene på forsterkeren.

 

Jeg irriterer meg over folk som ikke gidder å konsentrere seg nok til å skrive skikkelig bokmål på forum. Grrr

 

Vurdert muligheten for at ikke absolutt alle har forsterker? :thumbup:

 

Irriterer meg over været vi har hatt den siste tiden... hundene mine NEKTER å gå tur

 

Du har uansett en lydinngang et sted, som ikke trenger å kobles via en PS3 - fordi den har jo ikke noen høyttalere. Hvor hører du på musikken fra da? TVn? Mulig du har aktive høyttalere, men da er jo forsterkeren inni dem. Koble til der da vel. Om det er i TVn, så koble til der! Tror egentlig bare du skrev den irritasjonsmeldingen fordi du ville "briefe" med at du hadde iPod og PS3, men der dumma du deg ut gitt ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...