Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

OK; Melding til alle folk som GÅR rundt om kring, spesielt inne på butikker og kjøpesentre. Vi vet at det er mange av dere nå i den værste jule fuckings gavetida, men det er av og til folk bak dere. Disse folkene vil også svært så ofte forbi dere! Hva med å A) Øke tempoet eller B) slippe folk forbi/være oppmerksomme/vise respekt/normal sosial atferd? Oppfordrer alle dere til å utføre både A og B. Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Atsjonas:

Prøv å kom bort til meg på gata å gi meg en klem da. Så skal vi se om du overlever jula :ph34r:

 

Jeg mente med damer jeg kjenner da.. :nei:

 

Barnevogner på bussen er fælt, spesielt når de holder seg fast i stanga på andre siden, sånn at ingen kommer forbi.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Ja, det tenker jeg irriterer vettet av deg. Det er et kompliment og sånt liker alle jenter.

NEI! For meg er det ikke mye til kompliment at fjortiser roper etter meg, eller snakker bak ryggen min når jeg tar en "bend over" (jobber i klesbutikk, og fjortisene henger rett utenfor butikken) :!:

Min tolkning: Du prøver bare å indirekte fortelle oss andre her at du er pen. Det tror jeg, for jeg sånt et rasshøl :)

Lenke til kommentar
OK; Melding til alle folk som GÅR rundt om kring, spesielt inne på butikker og kjøpesentre. Vi vet at det er mange av dere nå i den værste jule fuckings gavetida, men det er av og til folk bak dere. Disse folkene vil også svært så ofte forbi dere! Hva med å A) Øke tempoet eller B) slippe folk forbi/være oppmerksomme/vise respekt/normal sosial atferd? Oppfordrer alle dere til å utføre både A og B. Takk.

Det var ei sur gammel kjerring som gjorde det foran meg, for omtrent et par uker siden. Dette var på et kjøpesenter, jeg hadde det travelt som faen for bussen min gikk hvert øyeblikk. Jeg SÅ kjerringa hadde meg i øyekroken. Hun visste hun brukte så mye plass man kan med handlevogna si, og barnebarnet hun gikk og leide på. Og hun visste at jeg kom til å gå bak for jeg ser sikkert så høflig ut. Så feil kunne 65 år med menneskeerfaring ta.

 

Det neste som skjer er at det klikker for meg som det aldri har gjort før i mitt liv. Kjerringa har prøvd å ødelegge dagen min med arroganse og flere andre fænsie ord jeg aldri bruker.

Jeg tar ett skritt frem, slik at jeg omtrent står imellom gamlekjerringfa** og barnebarnet, i tillegg kommer venstrealbuen min ut som ei tung bildør. Det jeg ikke tenkte på (lite tanker uansett når man klikker) var at vi i det øyeblikket er på vei forbi en fortauskafé inni kjøpesenteret. Kjerring, som forøvrig sikkert veier tre ganger mer enn meg, letter overraskende lett fra gulvet og flyr inn i minst to bord hvor det sitter familier på juleshopping. Ingen skader seg som jeg kan se, men mat, kaffe, bestikk, fat, glass, og noe som ser ut som ei dukke med røde hunder blir blandet i en miksmaster av gammelkjerring, som hyler som en brannalarm.

 

Idet jeg løper forbi ungt barnebarn på 5 år, som jeg er helt sikker på hater bestemora si som aldri kjøper så mye som en julebrus, møter jeg blikket hos nevnte jentunge. Jeg tror det kan sammenlignes med blikket til en fattig mann som nettopp har sett meg stappe trynet til den rike millionæren, som nettopp gikk forbi uten å gi så mye som 50 øre på julaften, nedi en sørpedam av gjørme og snø. Jeg gjetter hun tenkte noe som: "Jeg vet at livet mitt ikke ble bedre av dette, men denne dagen husker jeg for alltid med et smil om munnen, selv om jeg nå står med et mildt sagt overrasket blikk."

 

"HVA I HEL...." er alt jeg hører idet jeg forsvinner ut dørene på kjøpesenteret, for aldri mer å bli sett igjen der.

Best day of my life.

 

 

Neida. :p

 

Lenke til kommentar

Er helt utrolig irriterende når jeg sitter og spiller, og moderen roper at jeg må komme og tømme den forbanna oppvaskmaskinen, og det er selvfølgelig mitt mellom to save points....

 

Eller når jeg ser på film, og den samme driten skjer :(

 

ARGH!!! :mad:

Endret av Otowi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...