Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Noe som irriterer meg i dag er mennesker som glor på deg når du går forbi. Ikke bare et kjapt blikk, men sånn "jeg følger deg med argusøyne".

Værste jeg vet er glanere, og jeg stirrer pina meg tilbake eller snur meg når jeg har gått forbi de. Spør du om de har et problem blir de som oftes litt satt ut ;)

Det som er hakket mer irriterende er fjortiser som plystrer/roper etter deg!! :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, det tenker jeg irriterer vettet av deg. Det er et kompliment og sånt liker alle jenter.

NEI! For meg er det ikke mye til kompliment at fjortiser roper etter meg, eller snakker bak ryggen min når jeg tar en "bend over" (jobber i klesbutikk, og fjortisene henger rett utenfor butikken) :!:

 

Å bli tuta på er ekstremt irriterende og harry!!! Jeg blir flau. For ikke snakke om at jeg holder på å driter på meg. Sketter jo. Når kjentfolk tuter så hever jeg hånda og hilser. Ukjente rånere? OMG. patetisk.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Pleier å glane på de aller fleste folk. Det er så kjedelig å gå, så noe må jeg gjøre imens. Innimellom sier de "god dag" med en krass tone, kanskje jeg burde ta hintet?

 

Om du ikke liker at fjortissene kommenterer bend over-bevegelsen din Turtlis, kan du jo begynne å bøye knærne i stedet? Sunnere for ryggen. Eventuelt golfløftet, men det virker enda mer inn på nam-faktoren.

 

Og ja, er nok enig med The Game. Innerst inne digger dere det. Det kommer en tid hvor dere ikke blir tuta på, og da skal jeg vedde på at dere savner det.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Ja, det tenker jeg irriterer vettet av deg. Det er et kompliment og sånt liker alle jenter.

 

 

Å bli tuta på er ekstremt irriterende og harry!!! Jeg blir flau. For ikke snakke om at jeg holder på å driter på meg. Sketter jo. Når kjentfolk tuter så hever jeg hånda og hilser. Ukjente rånere? OMG. patetisk.

Hvordan ellers kan vi fortelle at vi liker dere? :whistle:

Lenke til kommentar
Om du ikke liker at fjortissene kommenterer bend over-bevegelsen din Turtlis, kan du jo begynne å bøye knærne i stedet? Sunnere for ryggen. Eventuelt golfløftet, men det virker enda mer inn på nam-faktoren.

Og ja, er nok enig med The Game. Innerst inne digger dere det. Det kommer en tid hvor dere ikke blir tuta på, og da skal jeg vedde på at dere savner det.

Altså, jeg er ikke såå grisete :p Holder egentlig med at jeg bare går forbi de når jeg tenker meg om :hmm:

 

Det er litt "tihi" de første gangene, men når voksne arbeidskarer begynner å tute på meg(hver dag i hele sommer ja takk!) blir det bare ekkelt :p

Det var en fyr og en kompis som likte å fløyte på meg da jeg gikk over til byen.. En dag sa jeg HEI går det, samtidig som jeg lo, til han på butikken, og etter det ble det stille gitt. Tøff på avstand :whistle:

 

Hvordan ellers kan vi fortelle at vi liker dere?

Tja.. du kan jo sende meg en sms, eller poke meg på fejsbok :!:

 

Atsjonas:

Prøv å kom bort til meg på gata å gi meg en klem da. Så skal vi se om du overlever jula :ph34r:

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Turtlis: Er du jenta som synger "Dont u wish your girlfriend was hot like me" på jobb? :p

HAHA, morsomt at du skulle si det. Den sangen var på the voice for tre sek siden, og yes, jeg sang :ph34r:

 

Nå vil jeg tro at jeg snakker for alle jenter(og gutter) her; De gangene jeg har ordnet meg og ser riktig så søt, tror jeg nok at jeg er verdens vakreste, ja :blush:

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...