Coa Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Lagde denne da diskusjon.no fikk et akutt anfall av downs. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 "Beklager, serveren har for stor last til å tjene din forespørsel, vennligst prøv igjen om et øyeblikk " begynner å bli ganske velkjent nå.. Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Diskusjon.no er jo nede opptil flere ganger i uken nå for tiden, veldig irriterende. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Hadde norsk fagdag i dag. Læreren startet med å si at vi skulle legge ned PC-ene, vi trengte visst ikke dem i dag. Da gikk jeg bare rett og slett, 7 timer med norsk uten PC er umenneskelig. Bortskjemt sa du? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Folk som alltid skal ha en sånn "ting". Ta med deg den forbanna tingen tingen din en annen plass. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 dennistorreshalvorsen.blogg.no Det ser ut som han prøver å etterligne Ferdinand Nicolay Fenrer-Fredriksens overklassen.no, men han mangler sjarmen og jeg tror han faktisk er seriøs. Det er bare irriterende. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Hadde norsk fagdag i dag. Læreren startet med å si at vi skulle legge ned PC-ene, vi trengte visst ikke dem i dag. Da gikk jeg bare rett og slett, 7 timer med norsk uten PC er umenneskelig. Bortskjemt sa du? Nei, ville bare ikke råtne vekk. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Popkorn skall sitter fast lengst bak i ganen. Og jeg er for lat til og hente mer å drikke Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 SATANS MANNSKIT! KVA ER POENGET MED Å BRUKE TUSENVIS AV KRONER PÅ TASTATUR OG MUS NÅR DET FØRSTE DEI GJER ER Å KLIKKE OG HA DRITDRIVERS? Roccat kone mushjulet blei øydelagt, går ikkje å vippe musehjulet til sida. Nå er eg lamma. korleis i svarte skal eg bytte faner? Kan IKKJE klikka på tab'en. Og høgre shift-knapp på mitt lycosa er fucka. Og maskina klikka nettopp midt i ei runde BC2. Når eg skrur den på att, må eg ta ut og inn USB'en til Roccaten for at den skal funke. Og firefox vart også avslutta, så mitt u-lagra minecraft spel forsvann. Det einaste eg har hatt hittil som ikkje har gått apeshit er logitech X-530. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Logitech sine drivere er greie, ikke leaker de og er stort sett stabile. SKOLE irriterer meg! De skal alltid prakke ALT om gangen på oss! DET ER SÅ HELVETES LETT Å BARE LAGE OPPGAVE FREMFOR Å GJØRE DEM!!!11ONE Faens moderne samfunn! Vi mennesker er ikke laget for å jobbe hver dag og stresse slik som vi gjør! Adios! Jeg flytter til en av de øde Route 66 - byene og blir en hippie! Endret 20. mai 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Håper jeg ikke blir skuffa over Ace Of Sweden musa eller Logitech Illuminated tastaturet som kommer i morra da Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Fotballreklamen der ei kjerring sier: "Jeg elsker det høyere enn foreldrene mine!" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Hadde norsk fagdag i dag. Læreren startet med å si at vi skulle legge ned PC-ene, vi trengte visst ikke dem i dag. Da gikk jeg bare rett og slett, 7 timer med norsk uten PC er umenneskelig. Uhm, hæ? Glemt hvordan du skriver for hand, eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Roccat kone mushjulet blei øydelagt, går ikkje å vippe musehjulet til sida. Gjør som meg, kast driten i veggen. (Har hatt 2 stykk) Kjøpte meg en Microsoft Intelli 3.0 å er dritfornøyd. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Evt. om du klarer å oppdrive en Intelli 1.1, så er de enda bedre! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Liker og holde meg til det faste innen mus. Har aldri prøvd Roccat, men har lyst på Razor Naga pga ekstra taster på musa. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 At det gjør vondt å puste. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Er du nummen i venstrearmen? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Husker ikke helt hvem, men ihvertfall var det dette med Blærum. Det er ikke rart i at de får den statusen blant oss normale folk når jeg leser slikt som dette. Slike folk må "vokse opp" og forstå litt. Blir for dumt og jeg vet ikke om jeg skal le eller nagle trynet fast i veggen. Spesielt den første der med bønder. Hva faen veit folk fra Blærum om Norge egentlig? Nei, vi NORMALE folk burde lage et bur og plassere alle Blærums sosser inni det for så og senke det på havets bunn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Du vet at den bloggen er kødd, sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg