Gå til innhold

Smallville - Alle sesonger (USA-sendetid) Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Det er 3(!) episoder igjen til finalen og de fortsetter å servere slike ubetydelige ting. Forrige episode var jo knall, vi fikk endelig se partnerskapet mellom Luthor og Darkseid og trodde de skulle fortsette med det, men nei da.

 

Begynner å tenke om de har tenkt å ta en rask showdown i finalen og bli ferdig med det, men det håper jeg inderlig ikke. Gjenstår å se.

Lenke til kommentar

Det er 3(!) episoder igjen til finalen og de fortsetter å servere slike ubetydelige ting. Forrige episode var jo knall, vi fikk endelig se partnerskapet mellom Luthor og Darkseid og trodde de skulle fortsette med det, men nei da.

 

Begynner å tenke om de har tenkt å ta en rask showdown i finalen og bli ferdig med det, men det håper jeg inderlig ikke. Gjenstår å se.

 

Ubetydelige ting som å kalle Clark "the real man of steel"? Booster sa han bør ha et nytt kallenavn. Kanskje noe som bruker S'en han har som symbol. Kanskje noe med Super? Og nå da Booster er i byen kan Clark henge tilbake "the red and blue suit". Ikke få hint her, akkurat. :p Og husk at finalen er i to deler og varer i to timer. Det er mer enn nok tid til å la Clark ta på seg drakten og stå frem som superhelt. Booster sa jo også at han er kommet for å bli, og han er alliert med Blue Beetle nå. Det kan forhåpentligvis bli interessant fremover. Om Wonder Woman-serien ikke blir noe av håper jeg de lager en serie med Booster i stedet.

Lenke til kommentar

WTF? Hva skjedde egentlig i denne episoden? De har ikke engang nevnt Zod i hele sesongen, men de tok ham tilbake bare for å bli kvitt ham igjen? Og hva skjedde med den statuen på slutten? Det er bare en episode igjen av serien før selve finalen, så burde de ikke gjør noe snart? Dette har vært en av de dårligste sesongene på lenge, imho... Selv Doomsday-sesongen var bedre enn dette. Og for den saks skyld: Om Olivier vet det blir trøbbel, hvorfor kommer han i sivile klær i stedet som Green Arrow?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...