Gå til innhold

Smallville - Alle sesonger (USA-sendetid) Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan dere vennligst sette trailere og promoer i en SPOILER? Jeg er totalt uinteressert i å ødelegge spenningen.

 

Grei nok episode i dag, men ikke den beste. Men det var jo en bra cliffhanger i det minste. :)

 

ingen som tvinger noen til og trykke play, vi alle skjønner at det er en trailer på neste episode, noe annet er faktsik hva noen skriver i tekstformat,det burde være i spoilertag synes jeg, greitnok, gjorde det ikke engang selv men retter det opp på meg selv :)

Lenke til kommentar

en anna ting som irritere meg noe jævlig er at folk kommer og går i "borgen" til superman, jeg meiner hva i helve... de har ikke noe der og gjøre,eller?! det skal vel være supermans eneste fortress of sulitude!, uansett jævlig irriterende, men har jo skjønt at smallville ikke følger den superman som vi generellt er kjent med i hele tatt...følger med likevel :D

Lenke til kommentar

begynner å bli rimelig irriterende at Supermann altid mister kreftene sine, skjer jo 80% av 10 Sesonger.

la for pokker supermann være supermann.

 

Smallville handler ikke om Superman, og de eneste svakhetene fyren har er kryptonitt og magi. Det er lite magi i Smallville, så da har de ikke så mange muligheter igjen. Vi er i den tiende sesongen, så man skulle tro folk hadde fått det med seg til nå.

 

Meget bra episode, for øvrig. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

handler ikke om superman? hva handler det om?

trodde smallville var fra han byggde seg opp til superman...

det eksisterer ikke så mye kryptonitt og folk som vet om det at det skjer annen hver episode...

 

jeg ser på Smallville for å se at superman er barsk og redder dagen, ikke at han mister kreftene og at en jente må redde han, drama drama.

 

nå er vi så close til at han blir nesten superman så da burde han fly og kunne gjøre noe bortsett fra å tape.

Lenke til kommentar

Hmm, hadde du følt deg bedre hvis han rusha inn å slo Granny helseløs, så vi hadde mistet en stor plot figur? Det fungerer mye bedre at sentrale karakterer har regelmessige opptredener gjennom sesongen, og slipper heller unna mesteparten av tiden.

Endret av hvo91
Lenke til kommentar

Om du ikke liker Smallville pga kryptonitten bør du undersøke hele Superman-universet litt bedre. Kryptonitt har vært til stede en smule lengre enn Smallville... :p

 

joda men det begynner vel å bli en gjenganger litt for ofte for de fleste tror jeg, synes episoden var bra, men for meg bar hele scenen i clarks fortress heile episoden :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...