Gå til innhold

Smallville - Alle sesonger (USA-sendetid) Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor Clark ikke gjorde mer for å få kryptonitten ut av Lana slik at de kunne være sammen.

 

Han møtte "Zatanna Zatara" midt i sesong 8, og hun kunne ha brukt magi for å fjerne kryptonitten fra Lana om Clark hadde bedt om et ønske.

 

Jeg synes det er rimelig usannsynlig at han ikke bad om et slikt ønske når de liksom elsker hverandre så mye.

Lenke til kommentar

Wow... snakker om nekrobump. :p Smallville var ganske bra, men de gjorde mye rart der de burde ha gjort annerledes. Kampen mot Doomsday var nok et høydepunkt hvordan man ikke gjør ting. Og hva med siste sesong? Var utrolig mye drit der de burde ha gjort annerledes. Selve finalen var en skuffelse på mange måter.

 

Btw noen som har lest tegneseriene?

Lenke til kommentar

Jeg liker de første sesongene av smallville veldig mye, men jeg er helt enig i at det er utrolig mye tull i de siste sesongene.

 

Var vel rundt sesong 7-8 at interessen begynte å dabbe av for min del. Foretrekker den tiden når de går på high school.

 

Synes det er ganske utrolig at han som spiller Clark Kent er 24 år gammel i første episode av sesong 1.

Endret av Centrux
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...