Gå til innhold

Hvorfor er ikke Wii kraftigere?


joac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg står fortsatt på at PS3 er mye kraftigere enn noen PC i dag.

Jeg velger å høre på fagfolk i spillbransjen som hyller Cell prosessoren og kaller den revolusjonerende. Fagfolk som da faktisk lager stjernespill og kan spill laging inn og ut. Isteden for noen 20 åringer som sier de kan bygge en bra pc.

 

...

 

Leste faktisk en fagartikkel på 20 sider for lenge siden som analyserte hvorfor PS3 var mye bedre enn PC når det gjaldt spill og grafikk. Husker ikke helt linken.

6118064[/snapback]

Høres ut som du bør høre litt mer på 20 åringer som i alle fall har giddet å sette seg inn i språket sånn noenlunde, før du leser flere slike artikkeler. For jeg kan garantere deg at det du skrev har lite med hva enn som stod i artikkelen å gjøre. Sorry.

Lenke til kommentar

Jeg tror at Nintendo gjør dette for å få med de som spiller lite/ingenting til vanlig. Konsollen vil bli billig for de som bare vil prøve det ut, og de som vil bruke den mer aktivt kan kjøpe addons som mer minne i form av et minnekort, batteripakke til kontrollerene, flere kontrollere, Virtual Console-spill osv. De har jo også sagt at dette var en del av planen deres, å få med nye spillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...