Gå til innhold

Her har dere PS3 herlighetene deres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er den ikke jævla stor ?

ingen skikkelige sammenligninger med xbox 360 ?

6109808[/snapback]

 

PS3 har disse målene:

 

325mm (Bredde) x 98mm (Høyde) x 274mm (Dybde)

 

til sammenligning er min PS2:

 

300 mm (Bredde) x 80 mm (Høyde) x 180 mm (Dybde)

 

Blir litt lenger bakover, men ser buete og fin ut på bildene synes jeg.

Lenke til kommentar
Sjølv om mange her på forumet, og ellers i vesten, ikkje vart så imponert over Sony sine prestasjoner på E3, så er det tydlegvis heilt motsatt i Japan. Medan folk flest ønsker informasjon om Wii, er det PS3 som er midtpunktet i Japan.

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3150896

6113336[/snapback]

 

Famitsus lesere er kanskje verdens dummeste gamere, og totalt hjernevaska av Final Fantasy-religionen. Den topp 100-lista over tidenes beste spill de stemte frem for noen måneder siden var jo nesten en hån.

Lenke til kommentar
Sjølv om mange her på forumet, og ellers i vesten, ikkje vart så imponert over Sony sine prestasjoner på E3, så er det tydlegvis heilt motsatt i Japan. Medan folk flest ønsker informasjon om Wii, er det PS3 som er midtpunktet i Japan.

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3150896

6113336[/snapback]

 

Famitsus lesere er kanskje verdens dummeste gamere, og totalt hjernevaska av Final Fantasy-religionen. Den topp 100-lista over tidenes beste spill de stemte frem for noen måneder siden var jo nesten en hån.

6113376[/snapback]

 

Nå vet ikke jeg hvor mange lesere Famitsu har, men er det så mange som jeg tror setter vel disse dagsorden og bidrar til at Sonys fanboy-hysteri holder stand.

Lenke til kommentar
Sjølv om mange her på forumet, og ellers i vesten, ikkje vart så imponert over Sony sine prestasjoner på E3, så er det tydlegvis heilt motsatt i Japan. Medan folk flest ønsker informasjon om Wii, er det PS3 som er midtpunktet i Japan.

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3150896

6113336[/snapback]

 

Famitsus lesere er kanskje verdens dummeste gamere, og totalt hjernevaska av Final Fantasy-religionen. Den topp 100-lista over tidenes beste spill de stemte frem for noen måneder siden var jo nesten en hån.

6113376[/snapback]

 

Famitsu sine lesere er sikkert ikke dummere enn Manual sine lesere.

 

Japanere har helt andre krav til ett spill enn vesten, og det er helt andre spill som blir publisert i Japan, enn i vesten, det samme gjelder forøvrig film, og bøker.

Og historien i Final Fantasy er skreddersydd for det japanske markedet, spill som Halo har ikke tilsvarende historie som fenger japanere.

Mange her på forumet fremstiller Japanere som effektive arbeidere, nasjonalister og rasister som bare liker seg selv og sine egne.

Men kulturen deres er helt annerledes enn din, og hvis du ikke setter deg inn i det, så vil du aldri forstå hvor store kulturforskjellene er.

 

Er rimelig sikker på at du aldri ville finne en japansk redaktør som kalte dine lesere dumme, fordi han var uenig med dem angående hvilke spill som er best.

Lenke til kommentar

Jeg vil tro at japanere har vært utsatt for langt mer massiv PR for ps3 enn vesten. Samtidig så er det nok en hel kasse med titler som er veldig populære i japan (gundam-etellerannet osv) og som kun kommer til ps3. Men jeg er litt overrasket over at Wii tydeligvis ikke slo bedre an...

Lenke til kommentar
Famitsu sine lesere er sikkert ikke dummere enn Manual sine lesere.

 

Japanere har helt andre krav til ett spill enn vesten, og det er helt andre spill som blir publisert i Japan, enn i vesten, det samme gjelder forøvrig film, og bøker.

Og historien i Final Fantasy er skreddersydd for det japanske markedet, spill som Halo har ikke tilsvarende historie som fenger japanere.

Mange her på forumet fremstiller Japanere som effektive arbeidere, nasjonalister og rasister som bare liker seg selv og sine egne.

Men kulturen deres er helt annerledes enn din, og hvis du ikke setter deg inn i det, så vil du aldri forstå hvor store kulturforskjellene er.

 

Er rimelig sikker på at du aldri ville finne en japansk redaktør som kalte dine lesere dumme, fordi han var uenig med dem angående hvilke spill som er best.

6118208[/snapback]

 

Har du sett Famitsus liste over verdens 100 beste spill?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...