Gå til innhold

Her har dere PS3 herlighetene deres.


Anbefalte innlegg

Er nok mange som har landet i disse dager ja. Siden jeg ikke hadde noen forventinger til MS sin konferanse har jeg faktisk lettet litt. Ser fram til Live Anywhere som MS har jobbet med i 2 år. Det betyr at det ikke er så langt unna og forhåpentligvis vil være oppe å gå når Vista blir lansert. Da står jeg først i køen og handler en Windows-mobil også.

 

Jada....jeg er eid av MS og Google jeg. Men fremdeles, kommer Sony med noe bedre og mer omfattende står jeg først i køen der :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg må innrømme at jeg syns dette er temmelig morsomt, ikke fordi at jeg på noen som helst måte ønsker at sony skal gjøre det dårlig. for all del, for oss forbrukere er det viktig at det eksisterer gode konsoller. likevel er dette meget fornøyelig, sony har som vanlig lagt på lag etter lag med løgner om in-game grafikk, fanboyene har hoppet på og hardnakket påstått at det de sier er sant, det er bare utviklerne som tar feil (he he).

 

det er jo ikke akkurat første gang sony gjør noe slikt, så jeg forstår ikke hvorfor folk fortsatt har så stor tiltro til dem.

Lenke til kommentar

Jeg tror det vanskeligste for sony blir å overbevise kunder om hvorfor de skal bla opp nesten dobbelt så mye for en ps3 som en 360, når mange av spillene vil komme til begge plattformer og se omtrent like ut.

 

Fra www.playsyde.com:

 

Snoopers already filmed a lot of videos on the showfloor and just started uploading. Let's start with Sonic on the PS3. The 360 version seemed to be exactly the same.

Lenke til kommentar

Husker når Killzone2 videoen kom ut. Sony påstod lenge at det var in-game grafikk og diskusjonene gikk hett på nette i lang tid. nå er vel de fleste enige om at det var pre-rendert.

 

rart de ikke får mer pepper for det.

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Husker når Killzone2 videoen kom ut. Sony påstod lenge at det var in-game grafikk og diskusjonene gikk hett på nette i lang tid. nå er vel de fleste enige om at det var pre-rendert.

 

rart de ikke får mer pepper for det.

6089170[/snapback]

 

Men det finnes folk der ute enda som virkelig tror at det glatt lar seg gjøre på en PS3 :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Jeg ble hels satt ut av ingame videoen til det gjørme-bilspillet, men blir fortsatt overasket over grafikken på noen av spillene...

Ta MGS4. Det er ingame, og det er nydelig :)

 

^Jeg må inrømme at jeg er en liten ps fanboy, men komer til å kjpe xboks 360 pga fightnights og gears of war.

post-46517-1147458743_thumb.jpg

Lenke til kommentar
MGS ser hysterisk bra ut,nesten at det er litt skummelt :!:

6090428[/snapback]

Viser bare hvor stor forskjell det er i hvor begavet et utviklerselskap er. Det er ingen tvil om at PS3 kan yte mye, det gjelder bare å være god nok til å utnytte denne kraften. Dette gjelder vel forsåvidt alle konsoller.

Lenke til kommentar
MGS ser hysterisk bra ut,nesten at det er litt skummelt :!:

6090428[/snapback]

Viser bare hvor stor forskjell det er i hvor begavet et utviklerselskap er. Det er ingen tvil om at PS3 kan yte mye, det gjelder bare å være god nok til å utnytte denne kraften. Dette gjelder vel forsåvidt alle konsoller.

6090512[/snapback]

 

Det eg alltid har vert imponert av i MGS spilla, er kor utrolig gjennomført cut-scenes er. Allerede fra PS1 såg det uovertreffelig ut. Dette her blir ingent unntak :love:

Lenke til kommentar
Husker når Killzone2 videoen kom ut. Sony påstod lenge at det var in-game grafikk og diskusjonene gikk hett på nette i lang tid. nå er vel de fleste enige om at det var pre-rendert.

 

rart de ikke får mer pepper for det.

6089170[/snapback]

 

Men det finnes folk der ute enda som virkelig tror at det glatt lar seg gjøre på en PS3 :roll:

6089696[/snapback]

 

Bare man har litt kompetanse om hva som er mulig med dagens hardware, hva man kan forvente til neste generasjon etc. Noe de fleste som har spilt mer enn 10 spill burde ha. Så ser man jo lett hva som er prerendrert, pusset opp, lite trolig, ingame etc.

 

F.eks så var det ikke så mye som var annerledes i Killzone 2 traileren enn i MGS 4 traileren, men de tingene som var annerledes var og er ikke mulig å få til i real-time uten hinsides lav fps. F.eks hvor mange partikler som var i eksplosjonene, røyken, hvor mye som skjedde på en gang, drawdistanse, at det ikke var noen tegn til alaising, blurry textures, choppy animations etc.

 

Men begynner å bli litt slitsomt å lese innlegg etter innlegg om hvorfor PS3 vil faile, hvorfor Xbox 360 er fatal og hvorfor Wii er teit.

 

Konsollene har forskjellige spill og forskjellige utviklere. Man ser det an og velger den konsollen som har de spillene man har ventet på og de spillene man kan tenke seg å spille.

 

Og prisen til PS3 tror jeg ikke så mange bryr seg om. Jeg kjøpte PS1 til 4-5000 og PS2 til 4-5000. Om PS3 koster 5-6000 så hva har den siste tusenen å si? Har man konsollen i 3 år så er det jo snakk om ca. 30kr mnden. Er det virkelig noe å bråke over?

 

-TwiiK

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...