Gå til innhold

Her har dere PS3 herlighetene deres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bilspill,så absolutt. Men fps uten rumble på konsoll er en tam opplevelse syns no eg. Etter å ha rundet Condemned på 360,var det en tam opplevelse å spille det på PC.Følelsen avå knuse trynet til fienden med ei jernstang var betydelig mye deiligere på 360 med rumble :!:

Lenke til kommentar

har ikke prøvd condemned på konsoll,kun pc..

 

men stemme nok det du seie der mala..

 

ting blir tammere når du ikkje får tilbakemelding fra spillet om kva som skjer...

 

rumble er jo ein naturlig evolusjon i spillsjangren..

 

du tar ikkje bort eksisterende funksjonar, du bygge på dei.

 

greit av sony og prøve med motion men fjerne rumble=fyfy..

Lenke til kommentar
Famitsu sine lesere er sikkert ikke dummere enn Manual sine lesere.

 

Japanere har helt andre krav til ett spill enn vesten, og det er helt andre spill som blir publisert i Japan, enn i vesten, det samme gjelder forøvrig film, og bøker.

Og historien i Final Fantasy er skreddersydd for det japanske markedet, spill som Halo har ikke tilsvarende historie som fenger japanere.

Mange her på forumet fremstiller Japanere som effektive arbeidere, nasjonalister og rasister som bare liker seg selv og sine egne.

Men kulturen deres er helt annerledes enn din, og hvis du ikke setter deg inn i det, så vil du aldri forstå hvor store kulturforskjellene er.

 

Er rimelig sikker på at du aldri ville finne en japansk redaktør som kalte dine lesere dumme, fordi han var uenig med dem angående hvilke spill som er best.

6118208[/snapback]

 

Har du sett Famitsus liste over verdens 100 beste spill?

6125124[/snapback]

 

Men FFX på toppen kan jo strides om som faktisk SKJER i japan :)

Lenke til kommentar
Med Linux, vil det da være mulighet til opptak til tven da? :hmm:

6128325[/snapback]

Ifølge Harrison skulle den støtte Linux ja. Det ville visstnok ha stor betydning for små spill utviklere sa han. Men jeg lurer på om hvem som helst kan lage homebrew software til den (?).

 

Isåfall vil PS3 ganske kjapt bli den ULTIMATE Media Center maskinen. Og hvis det blir tilfelle skal jeg hvertfall ha en PS3. Harrison var dog ikke klar på akkurat HVEM som kunne få lage software og om det evt ville bli distribuert på en evt. marketplace. Blir spennende å se.

Lenke til kommentar
Ikke bare FFX på toppen, Final Fantasy- og Dragon Quest-spill på syv av de ti øverste plassene. Det er ikke noe sjokk at Famitsus lesere er mest spent på mer informasjon om PS3, de vil bare ha neste spill i FF-serien.

6129375[/snapback]

 

For min del så troner faktisk FF serien på toppen, så det er ikke mitt poeng. At FFX kom på toppen, og FORRAN FFVII, var derimot en større overraskelse.

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
For min del så troner faktisk FF serien på toppen, så det er ikke mitt poeng. At FFX kom på toppen, og FORRAN FFVII, var derimot en større overraskelse.

6134108[/snapback]

 

Det er en ting at et final fantasy-spill er på toppen av sånne lister, jeg har selv vært forelsket i denne serien, men det får da virkelig være måte på.

 

Edit: Så nettopp den lista. Kan se at smaken er litt annerledes der borte ja!

Endret av Slettet+214asdf125
Lenke til kommentar

Jeg er stor fan av playstation, men det er direkte frekt og uetisk av Sony å love gull og grønne skoger, når de ikke klarer levere. Killzone videoen fra i fjor er regelrett villedning.

Maskinen blir nok bra alikevel, men oss som hadde urealistisk store forhåpninger etter fjorårets e3 sitter igjen med skjegget i postkassen.

 

Prisen er også helt utrolig...5000 daler!? Jeg kommer nok til å gå for Wee, for så å kjøpe ps3 når prisen er halvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...