Gå til innhold

Her har dere PS3 herlighetene deres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
for å fortsette ot snakket, X360 kontrolleren er den deiligste jeg noensinne har prøvd..

6093431[/snapback]

 

Enig, Microsoft har virkelig prøvd å lage gode kontrollere, både X360 og Xbox Controller S kontrollerne var kjempedeilige.

Om de er gode å holde i så har størrelse ingenting å si, men PS kontrolleren er altfor liten.

RIP Dimebag Darrell Abbott

Lenke til kommentar
Er også enig i at 360 padden er max. Derimot syns eg den første xbox kontrollern var nærmest en spøk, noe så dårlig trur eg neppe det har blitt gitt ut til konsoll i nyere tid. Elsk eller hat.

6093993[/snapback]

 

Ja den første Xbox kontrolleren var jo en murstein av elendighet, altfor stor og knappene var feilplassert, men den andre, som da er Controller S, som jeg nevnte, er veldig god å holde i. Jeg har'n jeg ;)

Lenke til kommentar

Tenkte noe ang PS3. siden den trolig vil komme med en Linux versjon, kunne det ikke vært smart å forhåndsinnstallere f.eks world grid eller Folding@home?

disse kan jo stå å tusle når PS3'en er på, men når man ikke spiller?

 

Cell prosessoren kan vel gjøre kål på den heftige utregningen som trengs for å løse disse oppgavene, og med mange millioner PS3'er verden over ville vel disse problemene bli løst langt fortere?

 

bare en tanke..

Lenke til kommentar
Den svarte kommer til lansering, mens de 2 andre blir tilgjengelig 6 mnd senere tror jeg det var.

6108369[/snapback]

 

mener også å ha hørt noe som dette, at clear black kommer ved lansering og siden noen andre valg (akkurat slik som med ps2)

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar

At de beholdte den gamle kontrolleren er vel mest grunnet at den faktisk er best. I alle målinger jeg har sett så har Playstation kontrolleren stukket av med mest stemmer. Men banankontrolleren de først tenkte å brukte er ikke så ille den heller, har faktisk hatt den selv med Playstation 1. Da fikk man kjøpt det som en slags konseptkontroller.

Lenke til kommentar

Eg hadde en bueformet controller til PS1 en gang for mange år siden, har den enda. Den var ikkje på langt nær like mye banan som den første PS3 kontrollern. GC var den beste kontrollern i forrige generasjon. Har enda til gode å prøvd Controller S til xbox. Orginal kontrollern til xbox er ihvertfall ein stor katastrofe etter min mening. PS2 sin var heilt grei, litt stivt og kløneet med stikkene rett ved siden av hverandre syns eg. Liker stikke oppsette til xbox bedre.

 

EDIT: Link til den konseptkontrollernen din Avean.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
At de beholdte den gamle kontrolleren er vel mest grunnet at den faktisk er best. I alle målinger jeg har sett så har Playstation kontrolleren stukket av med mest stemmer.

Her er ein der den ikkje kom ut som nr 1: http://www.joystiq.com/2005/12/21/poll-res...est-controller/

 

Utsjånaden til PS3 har endra seg ein del sidan i fjor: http://boardsus.playstation.com/playstatio...scending&page=1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...