Gå til innhold

BIA 3 viser muskler


Dinsdale

Anbefalte innlegg

Har kommet en "extended version" av BIA-klippet (altså en forlenget utgave, med mer gameplay) på Xboxyde.

 

Filmen ligger på rundt 56mb og er en torrentfil.

 

Kan lastes ned HER

 

:)

 

Laken-sekvensen synes jeg forøvrig var råkul! Fysikken ser også veldig bra ut her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det klippet ingame? Virka utroli bra =)

6051529[/snapback]

Tror vi kaller det in-engine. Men for all del, det kan jo hende det er in-game. I såfall er det sykt. :)

6051674[/snapback]

 

Det er lett å se at det hverken er in-engine eller in-game. CG for alle penga.

6051747[/snapback]

 

Eg er no ganske sikker på at det er in-engine...COD3 trailere er CGI ftw ihvertfall :!:

Lenke til kommentar
Er det klippet ingame? Virka utroli bra =)

6051529[/snapback]

Tror vi kaller det in-engine. Men for all del, det kan jo hende det er in-game. I såfall er det sykt. :)

6051674[/snapback]

 

Det er lett å se at det hverken er in-engine eller in-game. CG for alle penga.

6051747[/snapback]

 

Da har du nok ikke så mye erfaring med CG. Fysikken, lyset, skyggene og animasjonen alt tyder på ingame materiale. Det er rett og slett ikke slik det blir seende ut når du rendrer noe i 3dsm, Maya med Mentalray, Vray eller Renderman. Det ser heller ikke ut som om det er motion blur. Noe som er så godt som tilstede i 100% av Cg filmer. F.eks når du rendrer noe i Pixars Renderman så får du 50% increase på render tida, hvis motion blur er aktivert. Pluss at det ser mer realistisk ut. Jeg må også legger til at jeg ikke synes at denne filmen er noe særlig imponerende. Det kommer da ikke i nærheten av det som du ser i Crysis f.eks.

 

Ja det virker skriptet. Men det har all BIA spillene gjort. Det er noe av naturen i et slikt spill. Du driver jo en form for "realtime scripting" når du kontrollere folkene dine. Tanksen, og fyren i viduet med speilet er jo alt pre skriptede sekvenser. Typisk for et singleplayer spill.

Endret av Phoenixs
Lenke til kommentar
Er det klippet ingame? Virka utroli bra =)

6051529[/snapback]

Tror vi kaller det in-engine. Men for all del, det kan jo hende det er in-game. I såfall er det sykt. :)

6051674[/snapback]

 

Det er lett å se at det hverken er in-engine eller in-game. CG for alle penga.

6051747[/snapback]

 

Da har du nok ikke så mye erfaring med CG. Fysikken, lyset, skyggene og animasjonen alt tyder på ingame materiale. Det er rett og slett ikke slik det blir seende ut når du rendrer noe i 3dsm, Maya med Mentalray, Vray eller Renderman. Det ser heller ikke ut som om det er motion blur. Noe som er så godt som tilstede i 100% av Cg filmer. F.eks når du rendrer noe i Pixars Renderman så får du 50% increase på render tida, hvis motion blur er aktivert. Pluss at det ser mer realistisk ut. Jeg må også legger til at jeg ikke synes at denne filmen er noe særlig imponerende. Det kommer da ikke i nærheten av det som du ser i Crysis f.eks.

 

Ja det virker skriptet. Men det har all BIA spillene gjort. Det er noe av naturen i et slikt spill. Du driver jo en form for "realtime scripting" når du kontrollere folkene dine. Tanksen, og fyren i viduet med speilet er jo alt pre skriptede sekvenser. Typisk for et singleplayer spill.

6051983[/snapback]

 

Skjønner ikke helt hvordan jeg klarte å poste dette her, svaret mitt var ment å være i CoD 3-tråden. Er enig i at BiA er ingame.

Lenke til kommentar
Har kommet en "extended version" av BIA-klippet (altså en forlenget utgave, med mer gameplay) på Xboxyde.

 

Filmen ligger på rundt 56mb og er en torrentfil.

 

Kan lastes ned HER

 

:)

 

Laken-sekvensen synes jeg forøvrig var råkul! Fysikken ser også veldig bra ut her!

6051413[/snapback]

 

du kan ikke linke direkte til torrentfil eller nedlasting på xboxyde, står et eller annet sted i reglemanget. Torrentfilen og nedlastingene er "spesielt for deg" om du skjønner:)

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar

Xboxyde gir deg en link du kan bruke f.eks her inne. Den står nederst på server-siden.

 

Jeg nekter å tro at COD3 og BIA3 ikke er ingame. Samme med nye MOH:A. Dette siden det er en naturlig utvikling på next-genkonsollene. De tre nevnte spillene kan bare ikke komme med "litt" bedre grafikk enn COD2 f.eks. Grafikk, fysikk, skyggelegging++ er et naturlig steg nå, det tenker ihvertfall jeg.

 

Hvis disse titlene ikke er hva de viser i dise videoene blir jeg rett og slett veldig skuffet.

Lenke til kommentar

ok, det gjalt vist bare torrent filer:), jaja, nok flisespikkeri!

 

snipp fra xboxyde

Important (2): Please do not link directly to the .torrent file. The autoseeder can't work correctly if you do so. Please link to this page, or even better to the news announcing that video !

If you do not stop linking directly to the .torrent I'll just have to stop using this protocol !

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...