Gå til innhold

Har du jobb?


Har du jobb?  

558 stemmer

  1. 1. Har du jobb?

    • Ja
      302
    • Nei
      181
    • Søker
      75


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3 stk.. Sa opp den fjerde pga brudd på arbeidsmiljø-loven..

 

Kiwi, lagergutt :p 80kr timen

HVSKS (Heimeverns skole og kompetanse senter) Hjelpe arbeider 100kr timen

Og så jobber jeg som støtte kontakt 100kr i timen..

 

Og jobbet som vaskedame på en cafè, grunnen til jeg sluttet var at jeg jobbet om natta og dette crashet når jeg skulle på Kiwi dagen etterpå.. Og jeg har ikke lov som under 18 år å jobbe etter klokka 11 eller før klokka 6.. elns..

Lenke til kommentar
Jobber på den lokale bowlinghallen i Førde. Er ikke så gale arbeid det. Greit å ha som erfaring, ettersom at det ikke er så veldig mange som faktisk har jobberfaring fra dette tideligere :)

 

Men slaurejobb, ja det er det :p

5958484[/snapback]

Tror det var netopp det som gjorde at jeg fikk meg jobb nå :) digg med erfaring.

Lenke til kommentar
Tror det var netopp det som gjorde at jeg fikk meg jobb nå :) digg med erfaring.

5958498[/snapback]

 

Er ikke dumt det nei, + at jobber du med noe som er spesialisert liksom. Som du faktisk må kunne litt om for å jobbe der, er jo muligheten for å jobb i en liknende bedrift under studier i f.eks en storby, mye større :)

 

EDIT:...men norsk kan jeg ikke! For trøtt til å fikse. Go natt! :p

Endret av Bilet
Lenke til kommentar

Fins hvertfall to like tråder som dette. En lagd av meg og en av *trommevirvel* Darkness, som begge ligger i skole/utdanning/jobb - noe delen av forumet.

 

Men for å svare: Jobber på Kiwi med ca 80 spenn i timen. Jobber ikke så mye hver mnd. men det duger.

Lenke til kommentar
Jobber som kundekonsulent (les: helpdesk) hos Adresseavisen.

5942371[/snapback]

veit jeg hvilket nr jeg skal gi damene på byen..

 

 

Jobber sånn delvis hos far

100kr ++ i timen, jobber når han trenger meg lunch er så og si når jeg vil, gjerne omartins om jeg orker. Så det er egentlig jævlig greit. Bruker å jobbe med bror og en venn elnsnår jeg jobber, blir ett par tusenlapper de gangen jeg jobber..

 

Driver å prøver å skaffe meg jobb, og prøver febrilsk på å finne ut noe jeg kan tjene penger på..

 

Få betalt for å få folk til å se på meg gikk ikke så bra.

Lenke til kommentar

Må bare slenge inn at jeg er tillitsvalgt på jobben også, og neste uke skal jeg og sjefen ha lønnsforhandlinger. Både gruer og gleder meg.

Det har nemlig blitt bestemt at vi skal komme med et krav på 10 kroner mer i timen, pga foregående års dårlige forhandlinger.

Vår forrige tillitsvalgte viste seg nemlig å være mer på lag med ledelsen, enn "gutta på gulvet". Det resulterte i dårlige lønnstillegg som følge av at han ikke gadd å forhandle noe. Han visste nemlig at han skulle få kontorjobb med ledelsen...

Så i år må jeg prøve å snu trenden de siste årene. Det blir nok ikke lett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...