Gå til innhold

Flytråden for de reiseglade


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yay, jeg har nå suksessfullt fløyet et Boeing 747-400 fra London Heathrow til Oslo Gardermoen. Jeg landet til og med rett :thumbs:

6620592[/snapback]

Dumt spørsmål kanskje, men hva slags simulator prater dere om? MS Flight Simulator?

 

Hvem er den søte piken ved bordet?  :cool:

6635823[/snapback]

Er ikke det noe av servicen man får i disse berømte loungene da? Ellers hadde jeg i hvertfall ikke giddet å betale masse ekstra :p

Endret av Langbein
Lenke til kommentar
Tips til alle som liker fly/er fly interesert! :)

 

www.flightsim.no

Hvis dere spørr der, får du nok svar på nesten hva som helst som har med fly ågjøre!  ;) 

 

( :woot: *Satser på å verve flere medlemmer til fs.no forum :tease: * )

6637355[/snapback]

Ahh, digg side!

 

Takk for den. Jeg bestiller Flight Simulator 2004 med en joystick. Senere (i Oktober), bestiller jeg Flight Simulator X. Skal se om jeg gidder forumet der. Takk igjen.

Lenke til kommentar
Yo bitches. Dere som har vært i Amster, hva er verd å sjekke ut?

Hvis dere vet om en koselig pub med digg, lav musikk skrik ut.

2måneder til  :)

6608141[/snapback]

Det skal ligge en bar/coffeshop som heter "The Doors" inne i sentrum. Jeg stakk bare hodet innom selv, men det så utrolig koselig ut.

 

Forresten har sett mye slakt av Schipol her inne, noe jeg ikke skjønner. Nå flyr jeg veldig sjelden selv, men det var faktisk en av de peneste flyplassene jeg har vært på. Alt var helt nytt og det var deilige avslappende liggestoler over alt. De hadde også butikker med mange kule ting (lyssverd :dribble: ) for de som liker slik, samt en relativt bra café.

Men dere som flyr ofte og kanskje er vant til høy standard så er vel slik normalt.

Lenke til kommentar
Forresten har sett mye slakt av Schipol her inne, noe jeg ikke skjønner. Nå flyr jeg veldig sjelden selv, men det var faktisk en av de peneste flyplassene jeg har vært på. Alt var helt nytt og det var deilige avslappende liggestoler over alt. De hadde også butikker med mange kule ting (lyssverd :dribble: ) for de som liker slik, samt en relativt bra café.

Men dere som flyr ofte og kanskje er vant til høy standard så er vel slik normalt.

6638342[/snapback]

 

Av oss som flyr mest, tror jeg du finner lite kritikk av Schipol, eller AMS'en. Det er vel og merke noe kritikk av folk som er innom en gang i skuddåret eller som muligens blander den med noe annet (ex CDG kanskje? :D ) Jeg er happy som bare det jeg med AMS.

KLM loungen i schengenområdet er mer eller mindre mitt annet hjem, og en av de beste loungene jeg har vært inne i. -Og jeg har stort sett vært inne i alle de nevneverdige.

Lenke til kommentar
Hvem er den søte piken ved bordet?  :cool:

6635823[/snapback]

Er ikke det noe av servicen man får i disse berømte loungene da? Ellers hadde jeg i hvertfall ikke giddet å betale masse ekstra :p

6636776[/snapback]

 

Før dere vikler dere inn i alt for heftige fantasier om hva som tilbys i lounger, kan jeg avkrefte det hele med at det er min lillesøster.

 

Edit: damn quote.

Endret av Hefla
Lenke til kommentar

Før dere vikler dere inn i alt for heftige fantasier om hva som tilbys i lounger, kan jeg avkrefte det hele med at det er min lillesøster.

 

6638473[/snapback]

 

Du får gi henne et lite komplement fra oss som frekventerer slike lounger. Det er sjelden sort å se damer av den klassen i lounger. Det er stort sett gamle amerikanerkjærringer med rosa/blått hår, og tyske businessdamer som ser like streng ut som en kvinnelig variant av Josef Goebbels..

 

En sommerfuggel i vinterland :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

SAS med ny strategi i dag!

 

Flere punkter er blitt lagt frem - bl.a. økt service for frequent flyers:

 

SAS makes improvements for frequent travelers

The SAS Group’s annual earnings were presented today in Stockholm. At the same time, SAS’s new President and CEO Mats Jansson spoke about future new features to products and services for the largest customer groups that travel with SAS, namely frequent travelers.

 

“It should be worthwhile to be a loyal SAS customer,” says Mats Jansson in a statement.

 

Passengers who fly often will notice changes from when they book tickets to arrival. New services to simplify travel are being introduced. Travelers will notice that their interaction with SAS will become more efficient even before their journey begins. New electronic solutions such as further options for electronic check-in and upgrades to SAS Mobile Portal will be successively introduced.

 

Fast Track Security is being introduced at even more airports, meaning a quicker and more convenient passage through to departing aircraft. Lounges are being made more attractive through various changes, such as the recently launched Internet and telephony services via Skype. Once onboard, passengers seated in Business and Economy Extra classes will be offered an improved range of food and drink while Economy class passengers will be able to make purchases from a new selection of food and drink items.

 

All SAS customer surveys indicate that the highest priority for frequent flyers is personal and high-quality service, and accordingly, this area has been the focus of SAS’s change activities.

 

Punctuality measures have been given the highest priority. Scandinavian Airlines passengers shall be able to rely on the timetable. Intensive activities have also been conducted to improve baggage reclaim upon arrival.

 

Frequent travelers who are Gold members of the EuroBonus program can expect improved and more personal service and look forward to more attractive offers in a number of areas.

 

Videre skal produktet SAS "revideres" og re-lanseres med bl.a. lavere priser i Economy Extra (ja!!!). Hele presentasjonen som ble holdt i dag kan lastes ned her.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Prøve å vekke denne tråden til live igjen...

 

Hva med å diskutere hotellopplevelser? Noen som har noen morsomme historier? Et hotell du vil anbefale? Topp 10 liste? :)

7195270[/snapback]

Royal Christiania i Oslo sine senger er meget gode å hoppe i, dog ikke så gode å sove i.

 

Raddison SAS Portman Hotel i London har gode senger, og veldig tøffe fjernkontroller til tv-en, med tastatur and shit :cool:

 

Clarion Hotel Copenhagen - Dritdigg hotell med 6/6mb på Wlanet. Digg hotell i et fortrinnsvis rolig område. Men noen ganger iløpet av en natt kjører det forbi tog. Svært irriterende.

 

Er de hotellene jeg har kost meg mest på opp igjennom årene :fun:

Lenke til kommentar

Jeg har bodd en del rundt omkring på hoteller, men jeg må si at Grand Hotel i Stockholm er min favoritt. Føler meg hjemme hver eneste gang jeg er innom, synd jeg bare sover maks 2-3-4 netter når jeg er der. :(

 

Ellers er jeg en Hyatt junkie - selv om jeg kanskje har overnattet flere ganger på Radisson SAS hoteller. Sistnevnte har forreste en usikker fremtid i møte (for meg) - SAS har jo solgt seg ut hotellkjeden, så vi får se om de fremdeles tar like godt vare på (les=gratis oppgraderinger) Eurobonus kunder.

Lenke til kommentar

Haha, jeg spurte farfar hvilket hotell som var det beste han hadde bodd på. Svaret var intet mindre en Burj Al Arah Hotellet, selv om de hadde "litt ukomfortable senger" når han var der.

 

Genialt :lol:

 

____

 

Skal til paris i sommer. Gruer meg til å reise med Norwegian. Blir moro med TGV da :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...