Gå til innhold

Sony Ericsson K610 - diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen av dere som har kjøpt K610 som kan svare meg på om noe er endret i ordboka?

Under erfaringer i prislista, er det en som har skrevet: "De godt menyene som Sony Ericsson er kjent for, de er også blitt utbedra og ny type ordbok er på plass".

Hvis noe er endret, hva er endret? Har alltid likt ordboka til sony ericsson, spesielt det at man kan legge til så mange egne ord man vil og gå inn å redigere dem i tillegg...

Lenke til kommentar
Hvis noe er endret, hva er endret? Har alltid likt ordboka til sony ericsson, spesielt det at man kan legge til så mange egne ord man vil og gå inn å redigere dem i tillegg...

6532201[/snapback]

Antar det er samme ordbok som på K800i, så den gjetter hva det neste ordet du skal skrive er så det blir mindre trykking om du lærer opp ordboka. :)
Lenke til kommentar
Er det mulig å sette opp at man vil ha GSM-nett på talesamtaler, men 3G på surfing og videosamtaler? Eller må man bytte mellom hver gang?

6552618[/snapback]

 

 

du trenger ikke å bytte hver gang. mobilen bruker 3G nettt da det er tilgjengelig og du kan ringe vanlig talesamtale på 3G nettet også.

 

men ikke videosamtale på gsm nettet

 

oplevde på Z800i da jeg hadde den at når jeg ringte talesamtale at tlf hoppet over på Gsm etter en liten stund

Endret av akakulings
Lenke til kommentar
Er det noen som vet om det er mulig (og hvilke produkter og hvor man kan kjøpe dette) å få navigasjon og fotoboksvarsling på denne telegonen?

6555896[/snapback]

 

 

Trodde det bare var mulig på symbian og andre smart telefoner jeg, men hva vet vel jeg det finnes jo et hav av java programmer der ute

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...