Gå til innhold

Sony Ericsson K610 - diskuter den her!


Anbefalte innlegg

For det kommer masse farger fremover fra SE, grønn er en av de  :)

Se bare på gamle gode K750, den kommer også i rød nå.

http://mobileburn.com/gallery.jsp?Id=2536&source=HOME

6433439[/snapback]

 

Så SE har ikke tenkt å slutte produseringen av K750i! Eller er dette snakk om en "limited edition" i begrenset antal?

Håper de heller vil lage en rød K800i :thumbup: Det kunne vært digg det!

Endret av Mobilfriken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For det kommer masse farger fremover fra SE, grønn er en av de  :)

Se bare på gamle gode K750, den kommer også i rød nå.

http://mobileburn.com/gallery.jsp?Id=2536&source=HOME

6433439[/snapback]

 

Så SE har ikke tenkt å slutte produseringen av K750i! Eller er dette snakk om en "limited edition" i begrenset antal?

Håper de heller vil lage en rød K800i :thumbup: Det kunne vært digg det!

6435874[/snapback]

 

K750 skulle egentlig komme med den kamera brikken som K800 har nå, men det ble ikke noe av det.

Den rødfargen som jeg linket til, er nok i et begrenset utvalg ja, tenk på T610, 95% av de var i alu look.

Btw, mht den grønne mobilen jeg hintet til, vel, K750 kommer ikke i grønt også, det gjalt en annen og hittil ikke offentlig gjort mobil.

 

:)

Lenke til kommentar

Siden levering nok en gang har blitt utsatt, gikk jeg idag til det drastiske skrittet å bestille 2 stk K800. Er det en bevist strategi ifra SE å levere toppmodellene først slik at folk går lei av å vente og kjøper en nyere modell?

Lenke til kommentar

# Taletid, maks (GSM): 7 timer

# Taletid, maks (UMTS): 2.5 timer

# Standby, maks: 400 timer

 

Synes batterilevetiden virker helt ok på specs jeg. Ifølge reviewene som har kommet ut varer tlf. ca. 3 dager ved "normal" bruk. Ser ikke helt hvorfor dette skulle være så forferdelig.

Lenke til kommentar

Jeg har nå hatt min telefon i bruk siden ca klokka 12 i går på dagen.. og nå må den lades. Har hatt noen få samtaler og sendt 30 meldinger. Klart, det er første dagen med den nye telefonen, så det har sikkert blitt prøvd mange funksjoner. Min forrige telefon, K700i holder da 2-3dager på batteriet.

 

Har ikke fått prøvd 3G funksjonen enda. Har rett og slett ikke noe peiling på det. Har ikke prøvd 3G før...

 

Her er da et bilde som noen etterlyst. Veldig dårlig, jeg beklager det.

 

k610i.JPG

Lenke til kommentar

Jeg er egentlig veldig fornøyd. Minnekortet som følger med er på 64MB. Så er det vel 18MB intern minne på telefonen.

 

Synes den er veldig god og navigere med. Veldig fin og bruke. Dette er nok noe som er mye mere holdbart enn en joystick. Jeg liker det mye bedre.

 

Foreløpig er jeg veldig fornøyd. Telefonen er veldig liten. Den er veldig tynn, og lett.

Er nok ikke IR på den. En ting jeg synes er litt rart, er at man ikke har mulighet for å zoome i vanlig kamera modus, da må man bruke panorama modus eller lignende, så har du heller ikke fotolys, og video funksjonen har kanskje noe dårlig kvalitet, med tanke på bilde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...