Gå til innhold

Sony Ericsson K610 - diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Er det flere en meg som sliter med anropsloggen på K600i?

Ubesvarte, besvarte eller oppringte nummer kommer ikke i loggen.

:(

 

Ellers er telefonen helt genial.

6587809[/snapback]

mener du K600 eller K610 ?

 

fungerer perfekt hos meg hvertfall.

6588020[/snapback]

 

K6001.

Da må det være noe kødd med min.

Jeg får klage litt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kjøpte den idag og er veldig fornøyd sålangt bortsett fra at det ser litt dumt ut med at det er mye svakerer lys på tastene øverst. men det er ikke akkurat noe viktiig.

 

den hvite ser forresten SMUD ut.

 

 

se_others05.jpg

6580481[/snapback]

 

Hvor fikk du tak i den hvite? : )

Lenke til kommentar

Jeg har til dags dato kun sett telefonen i grå jeg... synes kanskje egentlig det er finest også.

 

Trøst dere med det: Samme hvilken farge dere får tak i, telefonen blir hvit til slutt.. Lakken er like elendig som på feks. k700i.... Alle hjørner osv på min telefon har blitt hvite... :|

Lenke til kommentar
kjøpte den idag og er veldig fornøyd sålangt bortsett fra at det ser litt dumt ut med at det er mye svakerer lys på tastene øverst. men det er ikke akkurat noe viktiig.

 

den hvite ser forresten SMUD ut.

 

 

se_others05.jpg

6580481[/snapback]

 

Hvor fikk du tak i den hvite? : )

6590762[/snapback]

 

ja hadde det bare vært meg som hadde den :p det der er fra en eller annen messe.

Lenke til kommentar

Nå ser det ut som den begynner å komme i rødt i prisguiden, databutikken blant annet... virker som om den er på lager om en ukes tid. Håper den kommer i en butikk snart så jeg kan teste den. Prisen og utseendet gjør at denne frister veldig. Mens autofokus og radio gjør at w810i virker som et enda bedre kjøp.

 

Noen argumenter for at jeg heller bør kjøpe denne? Batteritiden er den bedre? Er 3g bedre enn edge? Slike ting? Hvor viktig er egentlig autofokus på et mobilkamera. Og bruker man egentlig radioen om man har den?

Lenke til kommentar
Hvor viktig er egentlig autofokus på et mobilkamera. Og bruker man egentlig radioen om man har den?

6617249[/snapback]

 

Er du opptatt av bildekvalitet kjøper du ikke k610, da er w810 eller k800 beste valget. Jeg bruker radioen på min k600 ganske ofte, vil ikke ha en mobil uten nå egentlig. Er så kjekt når man skal ut å gå en tur og ikke gidder fylle ipod'n med ny musikk, eller er lei all musikken man har.. :wee:

 

Er du derimot bare ute etter en liten pen og anvendelig telefon til å ringe og melde med så er k610 perfekt for deg.

Lenke til kommentar

Kjøpte denne til kvinnen, i grå, skulle gjerne hatt rød men akk nei, fant det ikke noe sted dessverre.

Konklusjon, hun kommer fra en W800, og kamera er ikke like bra på K610, ei heller like bra skjerm som W810, føler at det er litt mer dvaske farger bl.a. på denne enn i W810.

Mobilen har en ideel størrelse, og i fht min K800, føles denne stor og klumpete

Men kvalitets følelsen er på langt nær like stor som storebroren K800, dette kommer ikke ann på vekten, men på materialene som er brukt og bygge kvaliteten.

Så, hun kommer nok til å få en mobil til jul ja, om jeg skal ha det sier du, ja...

:)

Lenke til kommentar

Har et spørsmaål til Thomas_h eller andre som har denne telefonen. Kjøpte den i dag, men får ikke videosamtalen til å virke. Har lastet ned mms oppsett fra sonyericsson's sider (siden det fra telenor-siden ikke virka) og wap/internett/mobil-TV oppsettet fra telenor-sidene. Trodde jeg skulle ha satt opp telefonen til dette da? Hva er det som kan være? Jeg bor i Drammen, så det er jo 3g nettverk her (selv om jeg ikke ser noe 3G-ikon på statuslinjen som det står at det skal være i manualen- hvor på skjermen skal dette stå?). Jeg har sjekket at telefonen har 3G skrudd på, så den ikke bare kjører GSM - og jeg ringer til en som har videotelefoni som fungerer. Noe tips til meg?

 

-svarer meg selv her, da jeg ikke fant ut hvordan jeg sletter dette innlegget :p Var faktisk bare rommet hvor pc-en er på, som ikke har 3G dekning. Virket helt fint da jeg gikk ut av det rommet. Så da fant jeg ut av det selv gitt.

Endret av DKH
Lenke til kommentar

Har hatt telefonen en stund nå og kan kommentere litt:

Det er min første SE telefon, og tar litt tid til å bli vant med. Noen ting er litt krøkkete, men alle merker/operativsystemer har vel sine fordeler/ulemper. F.eks. liker jeg ikke T9-systemet der man må skrolle nedover. Savner å kunne forandre "Anrop" og "Meny"-knappene, slik man kan med de fire joystick-retningene. Savner også grønn/rød telefon knapp for enkel oppringing av nr i f.eks. meldinger (her må man gå inn i menyer, og det er ikke alltid konsekvent). Noe krøkkete å ta bilde og få det som bakgrunn riktig vei og sånt småtteri.

 

Generelt så fungerer kamera greit (har ikke mye sammenligningsgrunnlag).

Mp3-spiller ble for første gang brukt i går, fungerer fint, og det fins taster på siden av telefon for pause/play og volum(som også brukes til neste/forrige knapper når de holdes inne). Er ikke fornøyd med SE-proppene som jeg kjøpte for jeg liker ikke at det er lukket helt - men det er kanskje smakssak. Batteritiden er grei, men bruker man mp3-spiller hele dagen må den lades opp hver dag. Og som nevnt så bruker 3G endel strøm.

Tastene er litt glatte og med store fingre er det fort gjort å taste feil, det samme gjelder om man er litt stressa og ikke holder telefonen perfekt og taster forsiktig. Volumtastene på siden er litt vanskelige å skille fra hverandre uten å se/føle nøye.

Synes det fulgte med for få ringetoner og temaer (selv om dette kan lastes ned). Hadde noe trøbbel med å installere programmer/drivere (som vanlig?), men nå får jeg hvert fall overført Mp3-filer og bilder (noe lang oppkoblingstid).

 

Mye småpirk/ting som er annerledes enn det jeg er vant med, men alt i alt en grei telefon som har 3G, bra kamera og Mp3-spiller som ikke er for stor!

 

PS! En artig funksjon er å legge inn en videosnutt av den som ringer når det ringer! :)

Lenke til kommentar

Nå har amobil endelig testet telefonen, og jeg må si jeg undrer litt. For de siste ukene har jeg vel tenkt at w810i virker som et smartere kjøp. k610 er litt mindre, lekrere og har 3g, mens den mangler radio og autofokus.

 

Kanskje er det andre funksjoner som denne telefonen har som 810 mangler? eller er det kun 3g og prisen som trekker opp denne til en sekser på tross av manglene?

 

Dere som har telefonen, lyst å fortelle litt om gledene ved 3g, bortsett fra videosamtaler? Å høre på nettradio via 3g som et alternativ er vel foreløpig fryktelig dyrt?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...