Gå til innhold

Sony Ericsson K610 - diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Veldig synd at det er joystick på den.. det er noe som vil slutte å fungere etter ei stund, akkurat som på K700i, W800i, T610, T630 osv.. Skulle vært 4-veis navigasjons knapp sånn som på W810i.

 

Hadde det ikke vært joystick på den så hadde jeg kjøpt den med en gang, uten tvil, men er litt skeptisk når det er joystick altså.

6389440[/snapback]

 

 

det er ikke joystick.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig kjipt om det skulle vise seg at kun sølv kommer til Norge for har lovet bort en slik i rødt... :(

 

Hadde det ikke vært joystick på den så hadde jeg kjøpt den med en gang, uten tvil, men er litt skeptisk når det er joystick altså.

6389440[/snapback]

Om du ser litt på bildet jeg la ut er det som Thomas_H sier ikke joystick, men en blatast. :)

post-87823-1151394926_thumb.png

Lenke til kommentar

I dag brukte jeg muligheten min som forhandler til å sjekke rundt med forskjellige leverandører. Beste svaret jeg fikk fra hos Dangaard som hadde varenr. til rød K610i i systemet, men aldri hadde bestilt én. Den jeg snakket med mente det kunne se ut som om man hadde gjort en vurdering på å bestille den inn og så kommet frem til å kun bestille den i sølv.

 

Fikk også svar på mailen til Sony Ericsson Call Center, og svaret lyder som følgende:

Vi har dessvärre ingen uppgift om när den röda Sony Ericsson K610i är planerad för lansering.
Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Altså.. det er ikke joystick på denna lekkerbisken?! Da er min telefon i bistilling så snart noen får den inn på lager igjen. Sjekke i prisguiden i går kveld, da hadde multicom den.. men nå er de utsolgt :( ingen som har den inne.. var bare 3-4 butikker som hadde den også da.

 

Noen som har K610i av dere her eller? Gi en liten røverhistorie om hvordan den er :)

Lenke til kommentar
Den er ikke i salg enda.

Mener å huske å ha sett en bekreftet dato på 10.7

6425481[/snapback]

 

Mente den var ute jeg nå, hmm :hmm:

Men da er det kun et tids spm, den røde burde komme, husker T610 i rødt, nyyydelig!

Btw, K610 specs'a kommer også i klapp, for de som er interresert i det - laget en liten tråd om det her inne.

:)

Lenke til kommentar
CDON har den inne på lager til 2299kr i alle fall!

6428735[/snapback]

Hadde du lest litt bedre hadde du fått med deg det er rød vi søker - CDON har også kun sølv. :(

6428992[/snapback]

Vel nå var det ikke akkurat den røde jeg mente heller, men jeg kunne godt ha skrevet at det var den i sølv jeg snakka om! :p

Endret av Mobilfriken
Lenke til kommentar

fikk svar fra SE jeg også nå:

 

Mitt spørsmål:

 

Hei håper inderlig denne telefonen kommer i rød farge til norge

så fort som mulig, da den grå/sølv er direkte kjedelig å se på.. Kommer

ikke til å kjøpe denne telefonen før den kommer i rød farge og vet om

mange som er av samme oppfatning. Tror den kommer til å bli en større

suksess hvis den røde fargen kommer nesten samtidig som standard i de

forskjellige nettbutikkene/butikkene her i Norge.

Takk for oppmerksomheten og husk at rød er kjærlighetens farge og vi får

mer kjærlighet til dere hvis dere prioriterer å få denne telefonen ut

i rødt i Norge ved lansering.

 

Svar:

Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Call Center.

 

 

Sony Ericsson K610i är planerad att bli lanserad under kvartal 3, 2006.

Vi har tyvärr ingen information om vilka färger den kommer att lanseras

i.

Med vennlig hilsen

/Dennis Dylte

Sony Ericsson Call Center

 

kanskje alle skulle skrevet til SE slik at de forstår hvor høyt ønsket den røde tlf er i norge :)

Endret av nerd-light
Lenke til kommentar
fikk svar fra SE jeg også nå:

 

Mitt spørsmål:

 

Hei håper inderlig denne telefonen kommer i rød farge til norge

så fort som mulig, da  den grå/sølv er direkte kjedelig å se på.. Kommer

ikke til å kjøpe denne telefonen før den kommer i rød farge og vet om

mange som er av samme oppfatning. Tror den kommer til å bli en større

suksess hvis den røde fargen kommer nesten samtidig som standard i de

forskjellige nettbutikkene/butikkene her i Norge.

Takk for oppmerksomheten og husk at rød er kjærlighetens farge og vi får

mer kjærlighet til dere hvis dere prioriterer å få denne telefonen ut

i rødt i Norge ved lansering.

 

Svar:

Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Call Center.

 

 

Sony Ericsson K610i är planerad att bli lanserad under kvartal 3, 2006.

Vi har tyvärr ingen information om vilka färger den kommer att lanseras

i.

Med vennlig hilsen

/Dennis Dylte

Sony Ericsson Call Center

 

kanskje alle skulle skrevet til SE slik at de forstår hvor høyt ønsket den røde tlf er i norge :)

6433300[/snapback]

 

Er det bare meg som synes SE sin kundeservice suger? Greit nok at de svarer forhåndsvis raskt nok men når man spør om noe så får man kun svar på det som man allerede kan lese på hjemmesiden om telefonen eller når den kommer. Så synes de er veldig dårlige å svare for seg. Skjønner selvfølgelig at de ikke kan vite om og hvor det f.eks vil kommer røde versjoner av telefonen, eller andre relevante spørsmål vedrørende et produkt, men da skjønner jeg ikke vitsen med at de orker svare på det i det hele tatt egentlig. Da kan de like godt bare henvise til nettsiden for den enkelte telefon. Litt snodig, for har selv jobbet i 4 år på kundeservice for en stor bedrift og der kunne vi svare litt mer konkret på spørsmål som kunder lurte på, selv om vi heller ikke hadde like bred oversikt over alt. Men men... synes bare det er litt håpløst med en kundeservice som ikke kan svare mer konkret enn i f.eks 3.kvartal osv... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...