Gå til innhold

Sony Ericsson K610 - diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres jo slett ikke ille ut det da. Jeg får forhåpentligvis min i posten om et par dager. Gleder meg!

 

Synes det var rart at det ikke er IR på den (ikke at jeg trenger det da). Kjørte sånn flash-greie hvor du kan se menyene og slikt hos SE, og der var det menyvalg for å skru IR av og på...

Lenke til kommentar

Nodor, Gakkken og macfjott: Det stemmer dessverre at K610i har verken radio eller infrarød. For fulle specs, se Newmobile.nl.

 

 

Selv ser jeg ikke manglen på autofokus, radio og infrarød som noen grunn til å ikke kjøpe K610i. Tvert imot har K610i virket veldig spennende helt siden jeg så de første bildene, og at jeg de siste dagene har brukt en T610 pga service på K750i'en gjør ikke K610i mindre fristende. Hadde jeg ønsket en noe enklere telefon enn K800i er jeg faktisk sikker på at valget ville falt på K610i.

 

Noen som har hørt om/sett en K610i i rødt??! :mad:

Lenke til kommentar
Vil tro man kan velge mellom GSM eller dual-mode som på alle andre 3G-telefoner. :)

6464796[/snapback]

 

Ok. Dette må vel hjelpe veldig på batteritiden?

Man trenger jo ikke 3G når man ikke skal ha videosamtale eller surfe på nettet.

 

Jeg visste ikke at det var normalt å kunne velge hvilket nett som skal brukes på en 3G telefon. :blush:

Lenke til kommentar
Ok. Dette må vel hjelpe veldig på batteritiden?

Man trenger jo ikke 3G når man ikke skal ha videosamtale eller surfe på nettet.

6464836[/snapback]

Ikke helt. En vanlig telefonsamtale der begge benytter 3G vil ha veldig mye bedre talekvalitet enn om man benytter GSM.

 

Det med batteritid stemmer også bare delvis, for SE har klart å gi K800i nesten lik taletid i GSM og UMTS. Dette gjelder derimot ikke for K610i, så om man istedenfor 3G ønsker økt batteritid er det å anbefale at man skifter fra dual-mode til kun GSM.

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Har et ganske enkelt spm egentlig, men blir velsig usikker etter å ha sjekket opp flere nettbutikker.

har selv bestilt K610 fra www.gsm.no til 2099,- =)

 

hva er egentlig minnet?

dette står på de forskjellige:

 

på gsm.no - 16mb intern minne

foto og video nett - 64mb intern + IR !?

elkjop.no - 16mb intern minne

dagbladet - Mobilens innebygde minne er på 32 MB, mens det

følger med et minnekort på 64MB.

nettavisen - internminne 32 mb medfølgende kort på 64mb

 

rart en blir forvirra? og omtrent annenhver sier 92 eller 89 gram, ikke at det er så viktig, men kan ikke fatte at det skal være så forbanna vanskelig å skrive noe riktig:)

 

og til slutt sone ericsson selv: 89gram og

16mb* intern minne

 

*Faktisk ledig minne kan variere på grunn av forhåndskonfigurering av telefonen.

Lenke til kommentar

I sånne tilfeller så er det best å gå direkte til kilden for å få mest riktig informasjon.

 

Du kan lese om spesifikasjonene til K610 på sonyericsson sine nett sider her: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...m=pp1&pid=10389

 

 

Der står det følgende bl.a: 16 MB Minne (Faktisk ledig minne kan variere på grunn av forhåndskonfigurering av telefonen.)

 

16MB minnet er telefonenes sin egen minne, men minnekapasiteten kan utvides ved å putte i en ekstern minne kort i telefonene, en Memory Stick Micro (M2). Hvis jeg ikke tar helt feil så skal det følge med en 64 MB memory kort i esken Men hvis du finner ut at du får behov for mer minnet så er det bare å kjøpe et større kort.

 

Memory kortet "beholderen" finner du under batteri dekslet.

post-86748-1152685983_thumb.jpg

 

 

 

Når det gjelder vekta så står det at den veier 89g.

Endret av m3
Lenke til kommentar
I sånne tilfeller så er det best å gå direkte til kilden for å få mest riktig informasjon.

 

Du kan lese om spesifikasjonene til K610 på sonyericsson sine nett sider her: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...m=pp1&pid=10389

 

 

Der står det følgende bl.a: 16 MB Minne (Faktisk ledig minne kan variere på grunn av forhåndskonfigurering av telefonen.)

 

16MB minnet er telefonenes sin egen minne, men minnekapasiteten kan utvides ved å putte i en ekstern minne kort i telefonene, en Memory Stick Micro (M2). Hvis jeg ikke tar helt feil så skal det følge med en 64 MB memory kort i esken Men hvis du finner ut at du får behov for mer minnet så er det bare å kjøpe et større kort.

 

Memory kortet "beholderen" finner du under batteri dekslet.

post-86748-1152685983_thumb.jpg

 

 

 

Når det gjelder vekta så står det at den veier 89g.

6476016[/snapback]

 

 

 

som du kan se sjekka jeg på sony ericsson:

og til slutt sone ericsson selv: 89gram og

16mb* intern minne

 

*Faktisk ledig minne kan variere på grunn av forhåndskonfigurering av telefonen.

 

men det jeg lurte mest på var egentlig om 64mb kort følger med..(håper det)

dette bør vel ikke variere fra butikk til butikk? siden det liksom er en "pakke".. eller?

Lenke til kommentar
men det jeg lurte mest på var egentlig om 64mb kort følger med..(håper det)

dette bør vel ikke variere fra butikk til butikk? siden det liksom er en "pakke".. eller?

 

Nei det er helt riktig enten følger det med eller ikke.

 

Men jeg leste i engelsk test at det følger med. Men hva som følger med i pakken varierer litt noen ganger fra land til land det var derfor jeg var litt usikker, men du får vente å se til du får pakken.

 

Personlig så tror jeg det følger med men noen som faktisk har kjøpt denne moblien kan svare deg bedre...

Endret av m3
Lenke til kommentar

Man kan ha mp3 som ringetoner og som mldings varsel. Jeg har ikke gjort noe med nettverks innstillingene.. så den er sånn som standard(gudene vet hva det er) Men uansett, nå har batteriet kommet seg litt, og klarer fint 2 dager.. hvertfall med min bruk.

 

Etter en dags bruk (fra klokken 9 om morgenen til nå 01.00) så har jeg igjen 75% batteri. Har snakket litt i telefonen og sendt noen meldinger, og fiklet med alt mulig annet rart som er vanlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...