Gå til innhold

Sony Ericsson K610 - diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men det jeg lurte mest på var egentlig om 64mb kort følger med..(håper det)

dette bør vel ikke variere fra butikk til butikk? siden det liksom er en "pakke".. eller?

 

Nei det er helt riktig enten følger det med eller ikke.

 

Men jeg leste i engelsk test at det følger med. Men hva som følger med i pakken varierer litt noen ganger fra land til land det var derfor jeg var litt usikker, men du får vente å se til du får pakken.

 

Personlig så tror jeg det følger med men noen som faktisk har kjøpt denne moblien kan svare deg bedre...

6479720[/snapback]

 

fikk telefonen idag, den har med 64mb minnekort. Sjekka minnestatus på telefonen, og det er 18mb ledig telefonminne..=P dvs at sony ericsson's 16mb ikke stemmer, iallfall ikke med meg..

ellers er telefonen nydelig=) holder på å lade nå, har så vidt sjekka ut litt ulike funksjoner, har deaktivert 3g nett og kjører bare gsm.. kan gi en liten tilbakemelding på batteriet:)

Lenke til kommentar

hmm.. var egentlig veldig bestemt på at jeg skulle kjøpte denne telefonen, men må si jeg er mer i tvil etter og ha lest her. :( Har k600i nå og fornøyd med den, ville egentlig oppgradere til k610i pga designet og bedre kamera. Men så har jeg ikke lyst og måtte gi slipp på radio, ir og kameralys f.eks... rart at de har strippet den for slikt..

 

og at handsfree ikke følger med er jo ganske patetisk. greit nok, koster ikke mange kronene å kjøpe det utenom, men tar det egentlig som en selvfølge at slikt elementært ekstrautstyr burde følge med telefonen den dag i dag..

 

jaja, får klare meg med k600 litt til da.

Endret av phax
Lenke til kommentar
hmm.. var egentlig veldig bestemt på at jeg skulle kjøpte denne telefonen, men må si jeg er mer i tvil etter og ha lest her. :( Har k600i nå og fornøyd med den, ville egentlig oppgradere til k610i pga designet og bedre kamera. Men så har jeg ikke lyst og måtte gi slipp på radio, ir og kameralys f.eks... rart at de har strippet den for slikt..

 

jaja, får klare meg med k600 litt til da.

6496470[/snapback]

kjøp k800 så får du alt du trenger,er verdt penga :thumbup:

Lenke til kommentar
kjøp k800 så får du alt du trenger,er verdt penga :thumbup:

6496488[/snapback]

 

Nja, koster jo nesten dobbelt så mye og er vel omentrent dobbel så stor. :wee: ikke er den no pen å se på heller. Nei, drøyer den til de kommer med noe nytt og bedre. :)

6496514[/snapback]

haha va vel litt drøyt,koster ca1200mer,å er langt fra dobbelt så stor,og design er ikke stygg!!kjøp deg Nokia da så blir du fornøyd :no:

Lenke til kommentar
haha va vel litt drøyt,koster ca1200mer,å er langt fra dobbelt så stor,og design er ikke stygg!!kjøp deg Nokia da så blir du fornøyd :no:

6496585[/snapback]

 

Bare en overdrivelse for å få frem at den er dyrere, større og mindre pen. ;)

 

Nokia du liksom.. nei da tror jeg at jeg blir mer fornøyd med k610, evt bare beholde k600 litt til.

Lenke til kommentar

 

kan gi en liten tilbakemelding på batteriet:)

 

Batteriet gikk ut idag klokka 12.20 for å være nøyaktig. Telefonen blei lada så den var helt ferdiglada 13.07 klokka 17... dvs nesten 3 døgn.. forrige natt ble telefonen brukt til klokka 04:30 så egentlig ville vel telefonen vart en dag til under "normal" søvnrytme=)

 

har sendt ca 58 mld og mottatt ca det samme.

hatt 22 samtaler på tilsammen 30 minutter..

datateller: sendt 341603 byte

mottatt 187736 byte totalt tid 13:40 minutt..

 

tatt en del bilder og litt film, har ellers styrt en del på med andre funksjoner, spesielt første dagen. så for min del er batteritida godkjent:)

veldig kult at telefonen lader fra pc når den er tilkoblet via usb:)

Lenke til kommentar
kan legge ut senere når telefonen er ferdiglada:)

6499931[/snapback]

 

Flotte greier! :)

 

Og ikke bare legg ut de beste bildene i full flombelysning nå da.. :wee: vil gjerne se hvordan kameraet funker under dårlige forhold også.

6499947[/snapback]

 

skal ta noen bilder inne og noen bilder ute i sola:) og med litt forskjellige funksjoner som f.eks nattmodus.

Lenke til kommentar
Er det noen som kan, eller som har lagt ut noen bilder tatt med mobilen? lurer på hvor bra kameret er..

6499929[/snapback]

 

Bildene jeg lovde:

De fleste bildene ser ganske dårlige ut egentlig, tar på meg litt av skylda for det siden jeg ikke gadd ta bildene i går, da det var sol og nesten 25 grader i skyggen. Idag regna det og var ellers ganske grått, hadde heller ikke all verdens tid, så det ble bare noen bilder rundt. De fleste bildene er tatt i dårlig lysforhold, siden de fleste andre bare viser bilder i "de perfekte omgivelsene med perfekt lys"..

 

de litt mindre bildene, (noen av de første) er tatt med panoramafunksjonen, men det er bare tatt et bilde, er ikke sammensatt av flere:)

 

det siste panoramabildet er tatt igjennom et vindu..

 

post-103961-1153143021_thumb.jpgpost-103961-1153143037_thumb.jpgpost-103961-1153143049_thumb.jpgpost-103961-1153143065_thumb.jpgpost-103961-1153143091_thumb.jpgpost-103961-1153143121_thumb.jpgpost-103961-1153143146_thumb.jpgpost-103961-1153143177_thumb.jpgpost-103961-1153143207_thumb.jpgpost-103961-1153143228_thumb.jpgpost-103961-1153143264_thumb.jpg

post-103961-1153144256_thumb.jpg

Endret av Zentoo
Lenke til kommentar
fin på bilder men stygg i virkeligheten. Ikke radio heller. Latterlig....

6510964[/snapback]

 

hm, den jeg så var nå ganske så snerten i virkeligheten. :) (den røde versjonen)

 

men ja, er et par mangler desverre..

6512927[/snapback]

 

syns den er ganske pen å se på jeg, men det er vel en smakssak=) den røde er klart den stiligste og mest spesielle:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...