Gå til innhold

TES: Tråden om små ting du lurer på -Mulige Spoilers-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har fått tak i alle ingrediensene til cure for vampirism questet, bortsett fra "Clintch of garlick" eller hva det heter, men hvor får jeg tak i det? Værsåsnill, svar! ;)

5939996[/snapback]

 

Velkommen til forumet.

 

Garlic, Hvitløk på norsk, finner du i mange alkemysjapper. Se Guilded etellerannet i Market district i Imperial City. Sjekk Alkemy sjappa i Bravil og Alkemysjappa i Skingrad.

 

Andre steder du kan finne garlic er i bandit campet ved Vilverin. (rett i nærheten av der du kom ut av kloakken i begynnelsen.)

I kjelleren til huset i Skingrad henger det noen i en bjelke.

Sjekk alle spiserier og sovesteder der de selger småting.

Lenke til kommentar
prøver igjen:

på "path of dawn": hva skal man gjøre når man har fått beskjedd om å "study" commentaries? får ikke dette til :(

5940994[/snapback]

 

 

Har du alle bøkene? Fra 1 til 4? Åpne dem engang å du får extra skills, og så venter du ca 24 timer ellernoe og snakker med hu argonien dama i arcane sancutuary, hu fortelller deg videre hva du sal gjøre

Lenke til kommentar
prøver igjen:

på "path of dawn": hva skal man gjøre når man har fått beskjedd om å "study" commentaries? får ikke dette til :(

5940994[/snapback]

 

 

Har du alle bøkene? Fra 1 til 4? Åpne dem engang å du får extra skills, og så venter du ca 24 timer ellernoe og snakker med hu argonien dama i arcane sancutuary, hu fortelller deg videre hva du sal gjøre

5941074[/snapback]

takker ;)

men ho dama er jo ikke der lenger :( ser ho ikke på kartet heller

Endret av pessimisten
Lenke til kommentar
jaja, det er sikkert besvart på mange steder.

Men jeg lurer på hvor jeg kan få kjøpt masse lockpicks.

 

Har leita rundt mange steder men finner ingen :p har nok av penger fra arenaen og trenger dirkelås som det heter på godt norsk.

5942724[/snapback]

 

 

Hei du kan kjøpe lockpicks av medlemmer av thieves guild som du skal selge stolen goods til. Det er en i castle of anvil og i Bruma. I castle of anvil er det smithy (døra til høyre) som selger. ;)

Lenke til kommentar
jaja, det er sikkert besvart på mange steder.

Men jeg lurer på hvor jeg kan få kjøpt masse lockpicks.

 

Har leita rundt mange steder men finner ingen :p har nok av penger fra arenaen og trenger dirkelås som det heter på godt norsk.

5942724[/snapback]

 

 

Vis du nettop har kommet inn i thieves guild, er det han første fyren du får mission av på Imperial city waterfront du skal snakke med. Han som kommer klokka 12:00 am.

Lenke til kommentar
Du trenger silver weapon for å ta spøkelser.

5943004[/snapback]

 

Eller magi :)

Et par ildkuler gjør susen, siden det ikke er voldsomt mange av dem.

 

....

 

Noen som vet om et sted å lagre saker og ting?

Jeg vet at man får et eget rom i Dark Brotherhood etterhvert, men jeg er litt utålmodig, og er langt fra ferdig med DB.

Har gjort en fire-fem oppdrag, og det begynner å bli litt av hvert jeg vil lagre et sted, og dra ut på tokt med lite å bære på.

Synd å etterlate verdifulle items fordi jeg ikke kan klare mer. :hrm:

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...