Gå til innhold

TES: Tråden om små ting du lurer på -Mulige Spoilers-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt noe problemer med Fathis Ules selv. Har mange ganger funnet han i huset til en Orc i nærheten av huset tl Fathis.

 

Jeg har gjort questen om de 2 brødrene som vil til gården Weatherleah eller noe slikt. Etter dette var Fathis Ules i Chorrol og ga meg et quest. Så vidt jeg vet sitter han fremdeles å drikker på kroa der.

 

Du får vite av Grey Fox når du får starte å bruke Fathis som fence, men jeg husker ikke hvor langt opp i grad du må være. Om det ikke kommer noen å prater med deg om the great heist så får du bare vente.. de skal komme til slutt.

Endret av valentino
Lenke til kommentar
Jeg vurderer å loade meg tilbake får å få den. Jeg har nemlig klart hele DB uten å få den.

 

Mvh Audun Hagen

5903519[/snapback]

 

Tro'kke det er nødvendig... Bare gå tilbake til fortet til Lucien (?), så står den nok der og venter på deg ;) Jeg gikk nettopp og hentet den, for jeg fant den ikke, jeg lette på utsiden, men den står klin inntil inngangen til fortet... Altså innenfor murene til fortet, men ikke inni selve fortet...

 

 

Kan noen hjelpe meg å kurere en sykdom jeg har fått? Effekten av sykdomen er at magicka'n min blir "stunted", fikk sykdommen av en stygg liten zombie! Og var overbevist at det bare var å dra til ei kirke, men ikke f...! Sikker på jeg har kurert dette tidligere ved å gjøre d, men ikke nå... :ermm: (Får blessinga av kirka, men effekten forsvinner ikke :( )

Endret av klomp1
Lenke til kommentar
Kjapt spørsmål.

 

Er det noen mulighet å bli tilgitt av "The nine"?

 

Jeg er jo ikke akkurat noe sjelebarn, med mine "654 persons killed" og "3459" items stoled..

 

Litt kjipt siden jeg har noe "damaged attributes".

5904275[/snapback]

 

Etter det jeg har forstått, går det greit så lenge man ikke har bounty og at "fame" er høyere enn "infamy"....

 

Men alikevel får ikke jeg bort sykdommen min :( Stuntet Magicka suger litt når man er spellsword... 0 i bounty og 116 fame vs 36 Infamy... :hmm:

Endret av klomp1
Lenke til kommentar
et lite tips.....

 

tidelig i dark brotherhood questene får du en dårlig dagger som heter "Blade of Woe", den veier 0 og gjør liten skade. ikke kast den!, ved siste quest hos dark brotherhood får du som reward at den gjøres om til en bra dagger med 4 kraftige enchants.......

5904782[/snapback]

 

Kan ikke kaste Quest-Items, so no worries ;)

Lenke til kommentar

Har et lite spørsmål. Jeg holder på med en quest der jeg skal fange 12 fisk for en gammel mann, men når jeg skal fange fisk nr 12, er det ingen fisk der. Det kommer opp merker der fiskene er. Noen som vet hva jeg skal gjøre?

 

Fikk det av en mann som står ved Weye, vest for imperial city.

 

Takker for svar

Lenke til kommentar
ahh, visste ikke den var quest item..... virka som om hun ikke hadde forventet at jeg hadde den :p

5905106[/snapback]

 

Det er bare å svømme rundt i vannet å lete etter de fiskene. Jeg bare stakk innom og tømte vannet for fisk. Gjorde noe annet og dro tilbake igjen senere og tok noen nye.

 

Mitt spm: Åpner det hele tiden nye oblivion gates, eller går det ann å stenge alle før man er ferdig med main questet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...