Gå til innhold

TES: Tråden om små ting du lurer på -Mulige Spoilers-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det andre oppdraget man får på Arcane University,trenger man fire spells for å få ned der der trappen(?), hvilke kan man bruke her?

5924214[/snapback]

Er akkurat ferdig med det.. Det ligger to spells (skader/fikser magicka spellz) I kista ved han mannen.

 

Fire og frost må du skaffe i en Mage's Guild Hall. Jeg brukte "Weak fire"-ette eller annet og "Snowball".

Lenke til kommentar

Har ett spørsmål:

 

Hvordan skal man egentlig dra lik? Har aldri fått noe bruk for det, men nå har jeg kommet til en situasjon hvor det hadde hjulpet veldig at vaktene ikke sett liket.

 

Når jeg trykker på Z, evt holder knappen inne er alt jeg greier å gjøre er å "nappe" litt i liket. Med en gang jeg prøver å dra det bortover mister jeg taket.

 

Anyone? :)

Lenke til kommentar
Er det noen som åpner låste dører manuelt? Hittil har jeg bare brukt auto attempt på alle dører over "very easy".

 

Er det andre måter å styre lockpicken enn med musen? Hadde vært mye lettere med piltastene feks.

5854770[/snapback]

Jeg åpner dem alltid manuelt, siden en Very hard lock faktisk ikke er så vanskelig med littt rneing, selv med 1 i Security...

 

Anbefaler også å gjøre Shrine of Nocturnal quest, gir deg noe sykt digg om du liker lockpicking :) lvl 10 required...

Lenke til kommentar
Main quest: når e har gitt/visst ho tare-meena (elns) de fire "commentaries" så har jeg fått i oppdrag å studere de? må jeg faktisk lese gjennom de? har bladd fort gjennom alle fire da, men skjedde ingenting da  :dontgetit:  har foresten 2 copier av 1,2 og 3 har det noe å si?

5932834[/snapback]

har litt flere spm: kommet til cloud top hvor jeg skal "shocke" en sånn piller (del av mages guild quest), men når jeg bruker spark (noe shock greier) så skjer det ingenting :(

 

og de oblivion gates som bare popper opp over alt: må jeg gå inn i vær og en å ødelegge? eller skal jeg bare holde meg til main quest?

Lenke til kommentar
Du får kjøpe pakker med 100 stk hos han duden i Burma som kjøper tyvegods!

 

Edit: Damn, brukte jeg hele 2 minutter på å svare?  :cry:

5853617[/snapback]

 

Kunne du forklart nærmere hvor denne karen er? Lett rundt i hele Bruma nå og finner ingen som selger lockpicks. :/

5865705[/snapback]

 

 

Du finner en smithy i anvil castle , da går du inn i anvil castle og til høyre inn døra til smuthy. Han er i thieves guild og selfger 100 lockpicks ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...