Gå til innhold

TES: Tråden om små ting du lurer på -Mulige Spoilers-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vat hvor mange portaler som vil åpnes før man greier main questline ?

Åpner det en ny en med en gang du lukker en eller åpner de over tid ?

5855373[/snapback]

Jeg vet ikke, men jeg håper ikke det er så utrolig mange.

 

Jeg lurer på hvordan jeg kan få hindret å bli vampyr fort nok.

Hvor kan jeg finne alle Grand Soul Gems?

Endret av danno_O
Lenke til kommentar
Fin tråd dette her ja. :)

 

Det jeg lurer på er hvordan man får kjøpt hus i Imperial City. Er det noen som kan svare meg på det?

 

Mvh Audun Hagen

5854274[/snapback]

Ta en prat med dama i "Office of Imperial Commerce" i Market district, Imperial City.

 

Er det noen som vet hvor jeg finner en ekspert på vin i spillet? Husker jeg fikk vite det gjennom å spørre om Rumours, men jeg brydde meg ikke om det da, og nå trenger jeg den informasjonen til en quest :(

Lenke til kommentar
Hvordan fikser man huset sitt i A*****.. Den byen nederst til venstre på kartet ved sjøen hvor huset koster 5000?

 

Og jeg er Grand-Champion på arenan.. Blir det aldri værre motstand enn 2 ulver og en goblin? og kun 120 gull?

 

Noen som vet?

 

:w00t:

5856330[/snapback]

 

 

angående huset i Anvil, er det hjemsøkt. sov der en natt og du blir vekket av spøkelser. de drainer fatique som en helvetet så det er lurt å forbrede seg!

 

angående arenaen. jeg er ogs grand champion, men jeg får tilbudt 1 mountain lion, to mountain lions eller to mountain lions og en spriggan. er lvl 14

Lenke til kommentar
Hvordan fikser man huset sitt i A*****.. Den byen nederst til venstre på kartet ved sjøen hvor huset koster 5000?

 

Og jeg er Grand-Champion på arenan.. Blir det aldri værre motstand enn 2 ulver og en goblin? og kun 120 gull?

 

Noen som vet?

 

:w00t:

5856330[/snapback]

 

Tror motstanderne blir verre etter hvert som du levler opp. Tror jeg var rundt level 17, og første gangen fikk jeg tilbud om 1, 2 eller 3 Minotaur Lords.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...