Gå til innhold

TES: Tråden om små ting du lurer på -Mulige Spoilers-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Vet ikke hvor lite dette spørsmålet er, men here goes:

 

Hva er egentlig makslevel? Jeg tror lvl kontra skills er helt bugga opp hos meg.

Lenke til kommentar
Hei

 

Jeg lurer på om noen kan ta seg tid til å fortelle hvor jeg kan få tak i bearpelts. Trenger 20 stykker for å få komme inn i Fighters Guild igjen.

Noen som vet hvor jeg får kjøpt det, og hvor det finnes mange bjørner?

 

Takk

5949463[/snapback]

er det det du må gjøre når du blir heve ut?

 

ble heve ut jeg og....hadde vist stjålet :( har bare ikke godde å gjøre noe med det ennå :p

Endret av pessimisten
Lenke til kommentar

Er kastet ut av både Mages og Thieves guild, og nå må jeg ha 20 Redwort Flowers og 20 Dragons Tongue for å komme inn i Mages igjen. :p

Noen som vet om noen bra steder man kan finne nettopp disse plantene, og er det noen som vet om noen steder der man får kjøpt planter? :blush:

Lenke til kommentar
Er kastet ut av både Mages og Thieves guild, og nå må jeg ha 20 Redwort Flowers og 20 Dragons Tongue for å komme inn i Mages igjen. :p

Noen som vet om noen bra steder man kan finne nettopp disse plantene, og er det noen som vet om noen steder der man får kjøpt planter? :blush:

5950110[/snapback]

Kan du ikke se på Market District i Imperial City. På Gilded Carafe eller noe også på The Main Ingredient ( :hmm: er nok feil stavet ja...)

Hvis ikke må du ut på tur i naturen. :tease:

Lenke til kommentar

ARG!

fått azuras star nå, men når jeg dreper et menneske står det at jeg ikke har noen stor nok soul gem :mad:

jeg får jo ikke til å enchante superduper sverdet mitt hvis ikke jeg får en stor nok soul :hmm:

hvor dan kan jeg skaffe stor nok soul?

 

 

 

en ting til: hvor dan kan jeg enforce flere skills når jeg enchanter?

Lenke til kommentar
Hvordan bør man lage en slik spell?

 

jeg er ikke sikker på hvordan du lager det, men du får vel kjøpt den Magesguilden som satser på Mysticism-spells.

Ellers kan du jo finne Umbrasverdet i en Ruin(?) som heter Vindasel(?) Sørøst for imperial-city, Den har soultrap enchanted.

Lenke til kommentar
Hvordan bør man lage en slik spell?

 

jeg er ikke sikker på hvordan du lager det, men du får vel kjøpt den Magesguilden som satser på Mysticism-spells.

Ellers kan du jo finne Umbrasverdet i en Ruin(?) som heter Vindasel(?) Sørøst for imperial-city, Den har soultrap enchanted.

5950850[/snapback]

Jeg mener å lage en selv, en spell som summoner et dyr, soultraper det og så dreper det alt i en spell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...