Gå til innhold

TES: Tråden om små ting du lurer på -Mulige Spoilers-


Anbefalte innlegg

Så jeg er ganske langt i main questet? phew. fint å vite.

 

Til du som lurte på hva oblivion gates er:

 

Det er vel det man skal stoppe fra å komme.

Det er rett og slett en port som de har klart å gjøre stabil til "vår" verden fra "helvette" slik jeg har forstått det.

Det kommer masse stygge gnomer og alt mulig igjennom.

dog litt morsomt når man når toppen og "skrur" den av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

for de som lurer på hvor mye main questet er:

 

(fra der du begynner å samle items for martin septim)

 

 

du må samle 4 items, hvorav den siste er en grand sigil stone, som sef er å finne i en grand gate, og du har kun 15 min på deg for å hente den stonen, høres kanskje ut som mye, men jeg endte opp med å ha i underkant av 2 minutter igjen, og da denga jeg på langt nær alle monstra i min vei. etter dette så er det bare å ta en tur til påaradise og denge en fyr eller to der, så er det sluttoppgjøret i hovedbyen etterpå.

 

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

 

det virka som det er 15 ekte minutter. og ja så langt har i alle fall det ene oppdraget tid på seg. men om du skaffer extra hjelp fra noen av de andre byene så kanskje du får noe extra tid.

 

å finne fram inni gaten var ikke så vanskelig. du må igjennom et par tårn, åpne en gate via et lite tårn til, og så inn i main tårnet og hente stonen på toppen, egentlig ganske lavt det også

 

Lenke til kommentar

Spør nok en gang, da jeg ikke fikk noe svar sist.

 

Jeg har altså kjøpt meg hus i Imperial City. Deretter dro jeg til butikken "Three brothers" og kjøpte meg et brev ved navn Kitchen Area. Jeg fikk dermed et brev hvor det står at bæreren av brevet har rett på å få tilsendt et kjøkkenområde til sitt hus i Imperial City. Spørsmålet mitt er bare hvordan jeg skal få dette til?

 

Har prøvd å snakke med alle npcene i butikken, uten noen mulighet for nevnte.

Lenke til kommentar
Spør nok en gang, da jeg ikke fikk noe svar sist.

 

Jeg har altså kjøpt meg hus i Imperial City.  Deretter dro jeg til butikken "Three brothers" og kjøpte meg et brev ved navn Kitchen Area.  Jeg fikk dermed et brev hvor det står at bæreren av brevet har rett på å få tilsendt et kjøkkenområde til sitt hus i Imperial City.  Spørsmålet mitt er bare hvordan jeg skal få dette til?

 

Har prøvd å snakke med alle npcene i butikken, uten noen mulighet for nevnte.

5901712[/snapback]

Har du sjekket om det har ankommet huset ditt?

Lenke til kommentar
Heisan, jeg bare lurer på en ting. Jeg har sett andre her har fått en sort hest av Dark Brotherhood. Jeg har nettopp fullført og blitt Listener, men jeg fikk ingen hest. Hmm. :hmm:

 

Kan det være fordi jeg har en hest fra før av?

 

Mvh Audun Hagen

5900452[/snapback]

 

Det lurer jeg og på! Lucien, eller hva han het, sa jo vi skulle få en.. Men jeg så den aldri, løpte rundt og rundt området på utsiden, men fant ingen...

 

Mistenker også at det er fordi vi har hest fra før.. For hesten min sto jo der...

5900626[/snapback]

 

 

Den står utanfor hoveddøra! (ikkje rett utanfor trestamma som du sikkert gjekk ut av)

 

Stikk opp å hent den :)

 

Eg og hadde med meg min eigen hest, men fekk alikavell ein hest til! (mykje raskare enn den eg hadde)

5901323[/snapback]

 

Altså inni festningen på en måte? Hmm.. må vel tilbake å sjekke da... Noen som husker hva plassen heter da? For jeg har ikke peiling... Eller, husker at den ikke var så langt unna byen med DB basen...

Lenke til kommentar

Altså inni festningen på en måte? Hmm.. må vel tilbake å sjekke da... Noen som husker hva plassen heter da? For jeg har ikke peiling... Eller, husker at den ikke var så langt unna byen med DB basen...

5902147[/snapback]

 

 

 

 

ja den står inni festningen

Lenke til kommentar

Spm. ang. en Quest med Unicorn...

 

 

 

Fant en Quest hvor jeg skulle "Hunte" en Unicorn og ta hornet hannes og gi det til "statuen" jeg fikk missionet av... Gjorde det jeg da... Men så har jeg i ettertid hørt folk som har funnet Unicorn og bruker de som hest... Det er vel fler av de?!?! :D Ellers har jeg vel baiset litt på draget...

 

 

Endret av klomp1
Lenke til kommentar

Nok en gang må dere godtfolk komme meg til unnsettning!

 

Thiefs Guild spørsmål - mulig spoiler

 

 

Jeg er på et Thiefs Guild quest der jeg skal stjele noe fra Hoff Trollmannen i Bravil. Jeg har funnet den hemmelige gangen hans, samt tårnet som ligger noe utafor Bravil.

 

Problemet er at både tårnet og inngangen fra den skjulte gangen er låst, og kan ikke pirkes opp!

 

I tillegg har jeg aldri sett trollmannen, ergo ingen mulighet å stjele nøkkelen fra han heller.

 

 

Setter stor pris på svar evt link til svar :)

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...