Gå til innhold

TES: Hestene har tøyler! Bilde følger..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sjekk dette bilde, under hans venstre arm ser du han holder i tøyler. Bare for å få slutt på diskusjonen.

 

Å uansett. Selvfølgelig ville de ikke ha laga spillet med ryttere som ikke holder i tøyler.

 

Have some faith!

5761665[/snapback]

 

Det bildet er fra gamereactor.

Det er ikke tøyle du ser der, det er en slire.

Jeg har bladet og har studert det :)

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Mener dette er en bagatell, hadde vært kjekt å ha med, men problemet er at de da må linke hestens hode og hendene, dette vil skape problemer hvis hesten eller ridderen rører på seg. Det er noe jobb du må ha ekstra animasjons bones mellom heste hodet og armene.

 

Mount&blade som har hoved fokus på kamp på hesteryggen har heller ikke tømmer.

Lenke til kommentar
Sjekk dette bilde, under hans venstre arm ser du han holder i tøyler. Bare for å få slutt på diskusjonen.

 

Å uansett. Selvfølgelig ville de ikke ha laga spillet med ryttere som ikke holder i tøyler.

 

Have some faith!

5761665[/snapback]

 

Jeg synes ikke det ser ut som et ingame-bilde...

Lenke til kommentar
Er det slik grafikken blir? Hadde ikke vert så veldig overraskende, er jo mye løgn osv når man viser fram bilder av spill, kanskje de har gjort det på de andre oblivilion bildene.

5763467[/snapback]

 

Bildet som trådstarter viser til er et scannet bilde fra magasinet Gamereactor som har blitt forstørret opp. Ikke regn med all verdens kvalitet da.

 

Grafikken blir mer slik:

http://www.theelderscrolls.com/art/obliv_x..._screens_01.htm

og slik:

http://www.theelderscrolls.com/art/obliv_pc_screens_01.htm

 

Tøyler kommer sikkert i en patch eller noe senere, om ikke så kommer det sikkert som en mod.

Endret av Gammelsko
Lenke til kommentar
Sjekk dette bilde, under hans venstre arm ser du han holder i tøyler. Bare for å få slutt på diskusjonen.

 

Å uansett. Selvfølgelig ville de ikke ha laga spillet med ryttere som ikke holder i tøyler.

 

Have some faith!

5761665[/snapback]

 

Jeg synes ikke det ser ut som et ingame-bilde...

5763356[/snapback]

 

Vel, da synes du feil. ;)

Lenke til kommentar

Bilde som jeg la ut er jo fra en review av spillet, mens filmen som dere snakker om er lagt ut av Bethasoft og sikkert laget en stund på forhånd.

 

Forhåpentligvis så var tøylene en bagatell som de ikke hadde lagtet da.

 

Men men. Det er jo ikke lenge igjen til vi får se selv.

Lenke til kommentar

Jeg tror at folks reaksjoner er ganske misforstått. Det kan være lett (ut ifra ytrede meninger) å tro at dette spillet nå synker femti hakk hos alle på grunn av dette, men jeg tror at mange mener (inkludert meg) at det er ganske teit hvis de har oversett en så åpenbar feil. Det er ikke mer enn et mindre irritasjonsmoment i spillet, men dette burde jo vært fikset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...