Gå til innhold

Hva er ditt største ønske....?


Snublefot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg ønsker faktisk at jeg kunne synge hvilken som helst sang best i hele verden :roll:

 

det hadde vært utrolig kult :)

5746422[/snapback]

 

 

Dagdrømmer om det hele dagen.. Om at jeg kan spelle gitar, og synge drit bra, og drar damer som bare det :cool:

 

og penger da.. Såklart. Så jeg kan gi penger til kreft forskning og sånn :)

 

Miriam ; Ja, dette er VGS. Tar 4år, så går jeg inn i det militære tenkte jeg. Men hvis det er hvis jeg ikke liker jobben, og hvis jeg liker den, så går jeg i militæret, og visa versa :)

 

Får håpe det går bra, sånn søking på ungdomskole er bare surr for tiden.

Lenke til kommentar
er ikke nødvendigvis løsningen.

jeg har prøvd å betale venna mine i lengre stund (fra 500,- og oppover) for å kjøre meg ned til dama ei helg, men ingen som gidder...

 

makan ^^

5745834[/snapback]

Seriøst?

5746211[/snapback]

 

 

 

Ja.

 

 

og jeg velger biling fordi jeg har togskrekk og fordi jeg ikke syns buss er kjekt i noe særlig lengre tid enn litt over en time 2 ganger om dagen.

 

fly er vel heller ikke aktuelt da det ikke går noe direkte fly fra stavanger til fredrikstad eller trondhjem fredrikstad, men at man da må lande på gardermoen og toge/busse til fredrikstad.

 

og uansett så er jeg 97% sikker på at jeg går meg bort på Gardermoen.

Igjen!

 

Akkurat som på Oslo S. (Ja, jeg er flink, kom igjen og le av meg)

 

 

Så det enkleste hadde vært om en kompis hadde orka å kjøre med meg nedover, trenger jo i og for seg supporten og noen til å psyke meg opp og.

 

Peptalk til seg selv fungerer heller dårlig.

Lenke til kommentar
er ikke nødvendigvis løsningen.

jeg har prøvd å betale venna mine i lengre stund (fra 500,- og oppover) for å kjøre meg ned til dama ei helg, men ingen som gidder...

 

makan ^^

5745834[/snapback]

Seriøst?

5746211[/snapback]

 

 

 

Ja.

 

 

og jeg velger biling fordi jeg har togskrekk og fordi jeg ikke syns buss er kjekt i noe særlig lengre tid enn litt over en time 2 ganger om dagen.

 

fly er vel heller ikke aktuelt da det ikke går noe direkte fly fra stavanger til fredrikstad eller trondhjem fredrikstad, men at man da må lande på gardermoen og toge/busse til fredrikstad.

 

og uansett så er jeg 97% sikker på at jeg går meg bort på Gardermoen.

Igjen!

 

Akkurat som på Oslo S. (Ja, jeg er flink, kom igjen og le av meg)

 

5746529[/snapback]

 

Altså, viss dama betyr mye for deg så lar en ikke togskrekk stoppe en..

Lenke til kommentar

Mitt største ønske er at ting skal forbli sånn som jeg har det nå. Har det så sinnsykt bra, vil ikke at noe skal forsvinne. Føler egentlig at jeg har alt jeg har ønsket meg.

 

Men ellers ønsker jeg:

-At jeg skal bestå teorien på neste forsøk. Stryke på prøver er ikke helt min greie:(

-Politihøgskole i Trondheim hadde vært kult. Jeg har ikke spesielt lyst til å reise lengre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...