Gå til innhold

Hva er ditt største ønske....?


Snublefot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det ser ut som et liv uten stress hadde vært noe for mange her. Jeg kunne tenkt meg jobben som forfatter, da helst en etablert en. Det må være så befriende å vite at man har så god tid man bare trenger til å skrive, og om man ikke får skrevet noe, har man fortsatt penger til mat og bolig.

5749549[/snapback]

Befriende og befriende... Vedkommende vil jo få et VANVITTIG press om å skrive bra og ikke minst forventninger om hvordan vedkommende skal skrive osv... Kan være veldig stressende det. Men det kommer ann på en del ting.

5750097[/snapback]

Nja, er ikke helt enig. Stress er det du gjør det til; fordi jeg er etablert, kan jeg si at alle som ikke liker de nye bøkene, ikke har forstått dem :wee:

Visste du ville svare noe sånt, men joda... det er et godt poeng. :wee:

Lenke til kommentar

Skal jeg være realistisk, må det største ønsket mitt akkurat nå være å komme i gang med et band som folk liker å høre på, bli litt kjent rundt omkring og slippe ut noen cd'er/spille endel gigs (betalte). Trenger ingen stjernestatus, men hadde vært fint å bare kunne klart seg med en deltidsjobb i tillegg til inntekt fra album/bilettsalg... En dame hadde også vært fint, men har en følelse av at hvis det førstenevnte ønsket går i oppfyllelse, kommer det etter :p.

Lenke til kommentar
Det ser ut som et liv uten stress hadde vært noe for mange her. Jeg kunne tenkt meg jobben som forfatter, da helst en etablert en. Det må være så befriende å vite at man har så god tid man bare trenger til å skrive, og om man ikke får skrevet noe, har man fortsatt penger til mat og bolig.

5749549[/snapback]

Da jeg så Secret Window fikk jeg veldig lyst til å leve som hovedpersonen. Skrive når jeg følte for det, sove så mye jeg ville, ha et fint hus rett ved en liten landsby omringet av vakker natur osv... Det eneste som mangler i den settingen er en kjæreste/kone (og evt. barn).

 

 

(Kanskje ikke så veldig lurt, med tanke på hvordan det endte. :whistle:)

 

 

Lenke til kommentar

Basicly, er mitt størt ønske å bli kvitt giddalusheten min. Jeg veit, at jeg på en halv time hadde lest meg itl en sekser i naturfag på forje prøve. jeg mener, hva er en halvtime i forhold til resten av livet?

 

Så, til the big picture:

Jeg ønsker at jeg jobber som Spill Utvikler, enten innenfor level design, UI/nettverk, eller prosjektleder for spill, eller alternativt å jobbe i ett lite, men suksessfult reklamebyrå med høy stressfaktor. Samt, en dame nå, og gjræne en fremtiden hadde ikke gjordt noe =)

Lenke til kommentar
Kjøre verden rundt på motorsykkel.

5753386[/snapback]

 

I'm on....en custom harley VRSC eller noe sånt(helst en custom OCC chopper da;) ) :D:cool:

 

å ellers måtte mitt absolutt største ønske være å spille rock n' roll for 300 000 folk på monsters of rock eller en annen stor festival!! :cool:

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

For øyeblikket tror jeg er villig til å stryke mine forrige ønsker bare for sjansen til å gå amokk midt på en åpen plass med masse folk.

Helst med sverd, men da skal det være voksne mennesker.

 

På en barneskole eller lignende, hadde det vært best å springe rundt med balltre og slå de små jævlene til døde, evt. helautomatisk rifle av noe slag :dribble:

 

Det hadde vært så DIGGBART!! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...