Gå til innhold

Hva er ditt største ønske....?


Snublefot

Anbefalte innlegg

Forskjellige mennesker, forskjellige drømmer. Alle har vel minst en drøm de ønsker kunne gå i oppfyllelse. Sikkert flere drømmer. Men så har man kanskje en "hoved" drøm. Den største og viktigste for deg. Den som betyr mest. Ditt livs drøm.

 

Har din livs drøm gått i oppfyllelse?

Hva er din livs drøm? Hva ønsker du mer enn noe annet skal gå i oppfyllelse?

Eller er du ganske enkelt helt 100% fornøyd med slik ting er nå? Er noen det, egentlig?

 

Vist du ikke klarer å finne en spess ting, så skriv gjerne hva ønsket ditt for dette året er.. :)

Endret av CrazyKimmi=)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis vi ser bort ifra den überurealitiske drømmen om å filmatisere yndlingsbøkene mine, Catcher in the Rye og Paradise Lost, så kunne jeg tenkt meg et liv uten noen form for ansvar eller stress.

 

Et fint ønske akkurat nå hadde vært at kjæresten min var her nå.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

Mitt livs ønske er vel å kunne styre og kontrollere tid og rom til mitt eget ønske.

 

 

Hvor digg hadde det ikke vært å bare stoppa tida et minutt eller to på jobb eller midt i timen eller på flyet eller hvor som helst sånn egentlig for å ta seg en håndjager?

Jeg vet jeg har ønska det under et par prøver og på bussen i alle fall...

 

 

Og for øyeblikket hadde det vært fint om dama hadde liggi ved siden av meg og sovet nå

Lenke til kommentar
En av mine drømmer går i oppfyllelse i sommer. Tool på Quart :)

5744795[/snapback]

Word.

 

Mitt største ønske?

Hmmm.

 

Akkurat nå er mitt største ønske at jeg hadde en god konsentrasjonsevne. (Mer spesifikt betyr dette at jeg klarer å holde fokus på en tanke uten at den bare "forsvinner"). Dette ønsket er umåtelig sterkt. Jeg er overbevist om at mange sider av livet mitt ville blitt bedre med dette, det sosiale, hvordan jeg klarer meg i jobb og skole, osv... Konsentrasjon er essensielt.

Lenke til kommentar

Mitt største ønske er at mange av bekymringene mine i.f.m flyttinga til hjembyen etter 2 år i Stavanger går i orden.. d.v.s jeg får meg jobb, og typen får seg jobb slik at han kan flytte oppover samtidig som meg..

 

Det største ønsket mitt de siste 1,5 årene hadde vært at møkkafyren av en huseier hadde latt meg ha hund i leiligheten slik at jeg kunne hatt det kjekt i Stavanger istedet for å lengte hjem heletiden. :realmad: Det ble ikke oppfyllt, så nå er det min tur til å få hva jeg ønsker meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...