Gå til innhold

Hva er ditt største ønske....?


Snublefot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At jeg får et bra liv med alt som følger med. Slik som:

 

Gode venner.

Fantastisk kone.

Snille barn.

Fint hus.

Fin bil.

Godt betalt jobb.

Gode kolleager.

 

Dere skjønner tegninga? :p

5744899[/snapback]

 

Ja, det er vel det de fleste ønsker seg.

Mitt ønske er vel... å komme inn på medialinja på VGS. Få meg utdannelse.

Lenke til kommentar

Ingen kan nekte for at gutten er en smule feminin.

--

Det ser ut som et liv uten stress hadde vært noe for mange her. Jeg kunne tenkt meg jobben som forfatter, da helst en etablert en. Det må være så befriende å vite at man har så god tid man bare trenger til å skrive, og om man ikke får skrevet noe, har man fortsatt penger til mat og bolig.

Lenke til kommentar

Min drøm er vel at 80% av jordens befolkning dør, gjerne gjennom krig(er), om man kan kalle det en drøm.

(Dette er da for at både jorden og mennesket skal utvikle seg igjen, samt bedre teknologi)

 

Ellers har jeg ingen drømmer uten om det, jeg er for lat for drømmer.

 

Drømmer blir som regel drømmer når man ikke legger noe arbeid i de, og ikke klarer å reise seg fort og bestemt når man faller. Putt det sammen med at jeg får like mye glede ut av de som jeg gjør av de små ting, gjør at jeg holder meg, og klarer meg fint med små, dagligdagse ting, en drøm(sånn sove altså) kan fint være bra nok for å holde meg glad og tilfreds :)

Lenke til kommentar

Skal du råne i Burfjordkrysset? :p

 

---

Det jeg tror er mitt største ønske er umulig å få til, det er å vite sikkert at jeg kommer til å gå bra med livet mitt i framtida. Altså er ikke mitt største ønske å "få jobb, familie, hus og penger" men å vite at jeg har det bra enten jeg har det eller ei.

Lenke til kommentar
Ingen kan nekte for at gutten er en smule feminin.

Han er litt feminin, men ikke så veldig egentlig. LETT å se at det er en gutt, er bare typisk at når noen ser en som er androgyne så skal de rakke ned på de ved å si at "ooh du er jente!111 lol!".

 

Ta Gackt. Det er en feminin gutt.

post-22017-1142293224_thumb.jpg

 

 

Hadde jeg vært beruset å møtt han, hadde sjangsen vært stor for at jeg hadde prøvd meg..  :whistle:

5749604[/snapback]

Samme her :love:

5749756[/snapback]

Trodde avskydde androgynitet? :dontgetit:

 

Det ser ut som et liv uten stress hadde vært noe for mange her. Jeg kunne tenkt meg jobben som forfatter, da helst en etablert en. Det må være så befriende å vite at man har så god tid man bare trenger til å skrive, og om man ikke får skrevet noe, har man fortsatt penger til mat og bolig.

5749549[/snapback]

Befriende og befriende... Vedkommende vil jo få et VANVITTIG press om å skrive bra og ikke minst forventninger om hvordan vedkommende skal skrive osv... Kan være veldig stressende det. Men det kommer ann på en del ting.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Ingen kan nekte for at gutten er en smule feminin.

Han er litt feminin, men ikke så veldig egentlig. LETT å se at det er en gutt, er bare typisk at når noen ser en som er androgyne så skal de rakke ned på de ved å si at "ooh du er jente!111 lol!".

 

Ta Gackt. Det er en feminin gutt.

Det er en feminin mann, og det finnes grader. Mange menn liker store pupper, ytterst få liker sånne. Jeg foretrekker Jared Leto framfor Vin Diesel; litt feminint er bra.

 

 

Hadde jeg vært beruset å møtt han, hadde sjangsen vært stor for at jeg hadde prøvd meg..  :whistle:

5749604[/snapback]

Samme her :love:

5749756[/snapback]

Trodde avskydde androgynitet? :dontgetit:

Jeg nevnte ikke han androgynitet, kun at han var en attraktiv, velkledd, bittelittegranne feminin gutt.

 

Det ser ut som et liv uten stress hadde vært noe for mange her. Jeg kunne tenkt meg jobben som forfatter, da helst en etablert en. Det må være så befriende å vite at man har så god tid man bare trenger til å skrive, og om man ikke får skrevet noe, har man fortsatt penger til mat og bolig.

5749549[/snapback]

Befriende og befriende... Vedkommende vil jo få et VANVITTIG press om å skrive bra og ikke minst forventninger om hvordan vedkommende skal skrive osv... Kan være veldig stressende det. Men det kommer ann på en del ting.

5750097[/snapback]

Nja, er ikke helt enig. Stress er det du gjør det til; fordi jeg er etablert, kan jeg si at alle som ikke liker de nye bøkene, ikke har forstått dem :wee:

 

edit: Den quoten brukte jeg 7 minutter på.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...