Gå til innhold

Tråden om berømte personer du har møtt


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm.. Har møtt jævla mye rart av kjendiser, men kan vel trekke frem de møtene som har en festlig historie bak.

 

• Spilte fotball med Per Ståle Lønning i syden når jeg var liten gutt. Jeg var målvakt og målet var døren inn til hotellet. Som den inkompetente målvakten jeg er, så dukket jeg unna da Per Ståle fyrte av en suser. Ballen gikk selvfølgelig videre inn i lobbyen og skapte totalt kaos. Morsomt å se Per Ståle bortforklare seg når det kom ut en sint hotellvakt. :D

 

• Har nakenbadet med Preble fra DumDum Boys etter et sinnsykt nachspiel på Studentkroa i Volda.

 

• Skubbet inn i Flea fra Red Hot Chili Peppers etter de hadde hatt konsert i Oslo og vi endte opp på samme uteplass. Skulle til å komme med noen velvalgte strofer, men ble fort spak.. :love:

 

• Har snakket med Veronica Orderud på telefonen. (Slå den!)

 

• Snakket med Kjell Magne Bondevik før han ble statsminister i 1997. Spurte han om han kunne tenke seg å bli statsminister, men han svarte sleskt at det var noe han ikke tenkte på, men at han ikke ville si nei hvis sjansen bød seg. Har etter det følt meg delvis medskyldig for å ha påført det norske folk den mannen som statsminister i litt for mange år..

Endret av Winged Monkey
Lenke til kommentar
Hehe kjenner stig van eijk og hender eg havner på nachspiel med den klikken. Kan sikkert ordne deg en date ananas.  :ermm:  :p

5702803[/snapback]

Kan du ordne meg en autograf? Det hadde vært gromt.

5703766[/snapback]

 

jeg har faktisk autografen til stig van ejik. Ikke at jeg er særlig stolt av den da.

Fikk den på metro eller triaden eller et av de sentrene utenfor oslo i den tiden han var kjent. DVS en del år siden.

Lenke til kommentar
Tande P ser jeg ofte når vi er på Geilo..

5721702[/snapback]

 

Hei, når er du der? :D

 

Edit: Byttet ut et ord!

5721952[/snapback]

Ca hver sommer..pleier å dra i slutten av juli/begynnelsen av august. Og av og til feirer vi jul på ustaoset som er rett i nærheten av Geilo. :)

Lenke til kommentar
Tande P ser jeg ofte når vi er på Geilo..

5721702[/snapback]

 

Hei, når er du der? :D

 

Edit: Byttet ut et ord!

5721952[/snapback]

Ca hver sommer..pleier å dra i slutten av juli/begynnelsen av august. Og av og til feirer vi jul på ustaoset som er rett i nærheten av Geilo. :)

5722109[/snapback]

 

Stikk innom en tur neste gang da :tease:

Lenke til kommentar
Har diskutert fotball med Nils Arne Eggen på Flesland.

5701093[/snapback]

 

Nils Arne Eggen er stadig innom sin hjemplass, for å ta en tur på Prix`en :)

Har snakket og hilset på han der et par ganger!

 

Var mye nedraking på Wilborn her :hrm: Har ikke møtt han (enda), men jeg synes han virker som en trivelig kar.

Endret av Johnx
Lenke til kommentar
Har snakket med Veronica Orderud på telefonen. (Slå den!)

 

Nei den tror jeg er vanskelig å slå. Hvordan i svarteste helvette fikk du det til?:p

 

Edit: Må jo ha vært før orderud-drapene, right?

 

Har du møtt noen berømte personer?

 

Har truffet utrolig mange kjendiser opp gjennom tidene, men nevner kun de jeg husker.

 

Snakket med og fikk autografen av Peter Schmeichel da han trente på Stavanger Stadion dagen før kampen mellom Viking - Sporting Lisboa. Sto også like bak han da han ble intervjuet av tv2, og kom selvsagt på tv :cool:(For de som ikke vet hvem han er, så har han vært keeper i Manchester United under deres glansdager. I tillegg har han blitt kåret til verdens beste keeper, flere år på rad).

 

Har også møtt Erik Thorstvedt og fått hans autograf. Jobbet sammen med pappa før :)

 

Var i Oslo forleden, og traff Big Brother Kristian, samt en av guttene som røk ut av årets IDOL i første finalerunde. Husker ikke navnet på han. På samme tur fikk jeg også øye på en tv2 fyr, høy kar som er med i "Gylne tider" samt Per Kristian Foss utenfor Stortinget. I tillegg så jeg han som spilte vaktmester i Hotel Cæsar. Navnet hans var vel Cato. Så også Adil fra "Dansefeber" på et utested.

 

Ellers har jeg vel også sett Mia Gundersen, Kristoffer Joner, Lene Elise Bergum, Anja Andersen samt de norske håndball"stjernene".

 

Må nesten nevnes at jeg har levert pizza til flere av vikingspillerne :w00t:

Endret av Gnomenz
Lenke til kommentar
Har snakket med Veronica Orderud på telefonen. (Slå den!)

 

Nei den tror jeg er vanskelig å slå. Hvordan i svarteste helvette fikk du det til?:p

 

Edit: Må jo ha vært før orderud-drapene, right?

Hehe, niks! Det var en periode etter drapene de ikke var varetektsfengslet og var hjemme på gården. Oppringingen skjedde under et relativt fuktig vorspiel der vi fant ut at vi skulle kødderinge til kjendiser. Overraskende nok så var telefonnummeret til Orderud-paret tilgjengelig via opplysningen.

 

Ringte og latet som jeg var en sint nabo som hadde fått det for seg at Orderud-paret hadde satt opp et gjerde på sin eiendom. Klarte vel å holde det gående i en ti minutts tid før alle knakk sammen i latter.

 

Hun skal ha det at hun tok det jævli bra! Ingen drapstrusler..

 

Ringte forøvrig også til Aslak Sira Myra for å få han med på et bombeattentat mot Stortinget. Fikk egentlig aldri helt med meg om han var for eller imot ideen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...