Gå til innhold

Tråden om berømte personer du har møtt


Simen1

Anbefalte innlegg

snakket med fritjof willborn :thumbdown:

 

spilt fotball med en fra de kubanske landslaget, skulle egentlig få drakta til han då. men han hadde en kanp å spille noen få deg etterpå.

det var en "leke" kamp mot Hødd :p var å såg kampen, og rett etter 90 minutter var gått, så stakk eg og en til ned å spilte litt fotball, å snakket med han ;)

 

har også dultet bordi davy watne (skrive leif?) i en buttikk kø (flere ganger)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I London:

- Tatt på Paris Hilton (var store folkemengder rundt som gjorde det samme, altså jeg ble ikke slått ned av bodyguardene hennes: p)

- Feiret 17. mai sammen med Christian Ingebrigtsen fra A1 på en pub med bare nordmenn.

- Så Elle MacPherson på en billig sportsbutikk.

 

I Norge har jeg ikke truffet på mange kjendiser bortsett fra at jeg håndhilste og gratulerte John Carew med 18-årsdagen.

Lenke til kommentar

Har vært med Idol Audun på bandøvelse og vært på samme utested som han noen ganger ( Han spiller i band med en i klassen min)

Møtte Idol David en gang og fikk en klem + signert CD

Var på samme fly som Sasha Gabor til Berlin i November

Ei av mine beste venninner er Norgesmester i høydehopp, men det teller vel kanskje ikke? :p

Lenke til kommentar
Var på samme fly som Sasha Gabor til Berlin i November

5699972[/snapback]

Sasha satt seg ned ved bordet jeg satt ved på et utested i Trondheim, sjekket opp ripsene jeg pratet med og stakk av gårde med dem. Det var selvfølgelig en del promille inne i bildet så jeg husker ikke hele greia men brøt vist håndbak med han på kødd og tapte så det suste. :p

Lenke til kommentar

Har møtt Even Wetten opptil flere ganger, som oftest på 17. Mai da familien vår og hans møtes til middag og kaker. :fun:

 

Ellers er det få som jeg kommer på i farten. (Kan dog nevnes at faren min er blitt kåret til Norges beste fotograf i 92 eller 93, og har møtt samtlige av norske OL-gullvinnere som har vært i live etter ca. 94.)

 

Edit: Forfatteren Widar Aspeli er naboen min. (Vet ikke om han tells som kjendis da.)

Og jeg har møtt Lynni T(r?)ekrem et par ganger. (No ska vi færra til Mexico!)

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar
snakket med fritjof willborn  :thumbdown:

5699948[/snapback]

Hadde han som lærer lenge. Han er dritkul da.

5699963[/snapback]

hater den fyren over alt på jord, makan til drittsekk skal du leite lenge etter.

5699975[/snapback]

Hvis du ikke kjenner han personlig skal du bare holde kjeft :) Alle kan være uheldige med en enkelthendelse :p

Men back to the case.

Lenke til kommentar

Er i familie med tidligere vinmonopolsjefen! :woot: (han med smøreturene og det der :D)

 

Dessuten har vi: Dæhlie, Clemet, Kristoffer Schau, Atle Antonsen, Bård tufte og sikkert mange mange andre som jeg ikke husker i farta...

 

brd: nr. til Tone plz?!!

Endret av smeboe
Lenke til kommentar

Tja, er vel ganske labert her.

 

Kjenner og har trent endel med verdensmesteren i Kickboxing, Tonje Sørlie. Men hun er nå mer lokalkjendis enn landskjendis(utrolig flott jente). Bård Trones(tidligere verdensmester - kickboxing) har jeg hatt som trener.

 

Jeg hilste på Trond Viggo Torgersen for mange år siden. Har diskutert fotball med Nils Arne Eggen på Flesland og hilst på endel TV2 folk når jeg var postbetjent (Guro Fostervold har for ordens skyld en fin rumpe ;) ).

 

I russetiden snakket jeg med Nils Ole Ofterbo og konen (hun i Hotel Cæsar, glemt navnet). Husker ikke mye av samtalen (fylla har skylda), men de signerte nå ihvertfall russedrakten.

 

Har håndhilst på Coolio ved en anledning på Quart festival. Det er vel den største kjendisen jeg har møtt.

Lenke til kommentar

Da er Dotten herved en hellig mann :cool:

 

Har hilst på han et par ganger. Ikke akkurat noe minneverdig, helt glemt det intil du nevnte navnet hans.

 

 

Glemte at jeg har vært på fylla med Alex Valencia et par ganger. Han var (eller er fortsatt?) sammen med søsteren til Tonje Sørlie, som jeg nevnte over.

Lenke til kommentar
Da er Dotten herved en hellig mann  :cool:

Har hilst på han et par ganger. Ikke akkurat noe minneverdig, helt glemt det intil du nevnte navnet hans.

Glemte at jeg har vært på fylla med Alex Valencia et par ganger. Han var (eller er fortsatt?) sammen med søsteren til Tonje Sørlie, som jeg nevnte over.

5701128[/snapback]

Å herregud, nå er du i hvert fall enda mer hellig. *bøye seg i støvet* Er du hellig nok til å ha en autograf av han liggende som du vil selge meg også eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...