Gå til innhold

Tråden om berømte personer du har møtt


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
* Satt bak han som hadde det programmet som de hypnotiserte folk i, på et fly til

   frankrike.. Snakket litt med han, kul fyr..

5720955[/snapback]

 

Han ser jeg (desverre) nesten hver dag! Jeg har aldri snakka med han og det skal jeg ikke heller! Makan til ekkel fyr skal du lete lenge etter.

5753828[/snapback]

 

 

han var litt sprø, ja... men sa mye rart ;P

 

har forresten også møtt en del av tuftefolkene.. weee x]

Lenke til kommentar
jeg har trent med det hollandske fotball laget Ajax...men dette er vel snart 9 år siden  :hmm:

5753691[/snapback]

 

omfg!

 

åssen fikk du til det? :dribble:

5754421[/snapback]

 

:hmm: uuhm, vi hadde jyst fått enda en ny bane så ville dem prøve å spille på det fine grønne gresset vårt:P så tok dem egentli vår trenings tid men så fikk vi lov å være med den siste hall timen :D:whistle:

Lenke til kommentar

Skal vi se, dette blir ikke kronologisk eller i noen spes rekkefølge

 

Grand Master Park Jung Tae grunnlegger og president i Global Taekwon-do Federation

Flere landslagsutøver i GTF Taekwon-do

Ordføreren i Tromsø "Røde hermann"

Gutta i Gatas Parlament (flere ganger)

Høybråten (han kontaktet dagsavisen fordi han ville ha et oppslag med seg selv og noen fra organisasjonen jeg er aktiv i)

Lederen i Rød Valgallianse, Torstein Dahle (en stor bamse)

Lederen i Unge Høyre, Torbjørn Røe Isaksen (ekkel fyr)

Lederen i Rød Ungdom, Bjørnar Moxnes (grei nok)

 

Ja det er de jeg kommer på nå....

 

 

Edit:

Ja også har jeg vært i avisa (også forsiden) flere ganger også noen ganger på radio og TV ja :)

Endret av krage83
Lenke til kommentar

hvorfor var det så patetisk :) han er jo en nerd, og ikke alle i tufte var like utadvendte, når jeg er hos frisøren pleier jeg ikke å si et kløyva ord jeg, har ikke noe behov for å snakke med frisøren :) Men uansett, jobber i butikk og er på hils med noen kjendiser som dropper innom sånn dann og vann

 

 

Jo, det glemte jeg jo å nevne. Han i Tufte og jeg klippet oss på Nationaltheateret på samme tid. Han var skikkelig patetisk og ble skikkelig rød hver gang frisøren snakket til han og han måtte svare.

5755107[/snapback]

Lenke til kommentar

Hmm...

Kjenner vel 2 av deltagerne i årets idol, Anthony og Cindy, ganske godt.

Håndhilst og klemt og dansa med og gudene vet hva med Gunnhild og Sveinung Sundli fra Gåte.

Har forøvrig også et bursdagskort fra da jeg var 4 fra Gunnhild hvor det står noe a la dette: "GRATULERER MED 4ÅRSDAGEN SJUR, FRA KJÆRESTEN DIN"

 

syns å erindre at vi kyssa en gang også, er i alle fall det jeg har blitt fortalt av morra hennes :p

 

 

Har møtt og hilst på div. direktører i større offshorefirmaer rundt om i Norge, flerfoldige kjente og mindre kjente politikere, kjenner fysioterapeuten til Rosenborg :p

 

Snakka med Erik Thorstvedt ang. kjøp av sparksykkel

 

Møtt et eller annet ungdomsskihoppertalent fra et eller annet norsk ungdomslandslag eller noe, Magnus Rostad...

 

Møtte Per Inge Torkelsen på flyet til Stavanger i januar.

 

Jeg har snakka med Oral Bee i fylla, og sendt masse meldinger med ham :p

 

Mamma kommer fra ca samme sted som Idar Vollvik.

En av bestemors beste venninner er gudmora til Idar Vollvik.

Ett av pappas søskenbarn er godkompis med Idar Vollvik.

Kona til vedkommende søskenbarn er søskenbarn med Johannes Joner.

En av mammas onkler redda livet til Jakob Margido Esp (skuespiller fra Trondhjem eller noe), bedre kjent som enkefru Flettfrid Andrèsen fra Øvre Singsaker.

 

 

Ja, og en gang da jeg var liten, møtte jeg Øystein "Knutsen" Dolmen og Nellie Neuff på det lokale kjøpesenteret vårt, fikk kasett med signatur og greier. Stas ^^

I fjor fikk jeg samme kasett på LP av ham. Woohoo ^^

 

 

Og så var farfar fylkesordfører i Rogaland og leder av Høyre Rogaland og VELDIG mye anna. Tok et kvarter å ramse opp alt sammen :|

Han fletta for øvrig håret til Siri M. Kalvig (søt værdame)

 

 

Hmm... Trukke det var noe mer da :p

Jo, jeg har møtt bestemora til Bertine Zetlitz og gitt henne mat :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...