Gå til innhold

Tråden om berømte personer du har møtt


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I forbindelse med jobb, så har jeg møtt og truffet på "enormt" med kjendiser og berømte personer i alle størrelser og fasonger; De aller største internasjonale film/tv og musiker -folk til våre små lokalpolitikere og Idol-deltagere..

 

Men, som Sneakerholic og vwh, har jeg også fått den STORE gleden og ære av å møte på Mr. Steve Vai! :w00t: (Rockefeller, Evo Experience, 9. oktober 2005)

 

Dere ser nå 'the Man himself', og en gutt på 27 år som er like gira som en liten drittunge på julekvelden! :blush: Dette folkens, dette var Stort!! :cool:

 

EDIT: Det er MIN gitar han holder i hendene!! :thumbup:

(hadde egentlig lovet meg selv at jeg ALDRI skulle poste et bilde av meg selv her..)

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Kan ikke si å ha hilst på så mange, men når man jobber som vakt på quarten slipper man en del kjente fjes ut å inn. For å nevne noen er det, Kristoffer Skau, Timbuktu, Bjørn Eidsvåg, Toffen seff:) + mange småkjente artister. Sto foresten vakt _sammen_ med han der Stig van Eijk ett år. Snakk om lowlife å-kjendis:P

Lenke til kommentar

Jeg har vel ikke så mye å stille opp med i denne tråden, men jeg synes det var fett å snakke med Kobi Farhi, vokalisten i Orphaned Land, etter de hadde spilt på Rockefeller 5. mai i fjor. Fikk da også signert siste skiva deres som jeg kjøpte der, av han og to til i bandet.

 

Har vært hjemme hos Arthur McGill, tidligere stjerne på det australske landslaget i rugby. Kjekk og morsom kar. Serverte er deilig chilirett og god vin. Han er svigersønn av en gammel venn av familien til dama mi (puh).

 

Traff hele Inter Milan på et hotell i Trondheim før de møtte Rosenborg på Lerkendal (høsten 2003 eller noe?). Crespo og Recoba var vel heltene mine den gang. Var en del "livvakter" der, så det var ikke så populært å ta bilder og be om autografer..

 

Var på Planet Hollywood på Manhattan da Jessica Simpson hadde en eller annen PR-jippo der. Fikk ikke hilse på henne. Pen dame :)

 

Så Ruud van Nistelrooy på en flyplass, men køen mellom oss gjorde at jeg ikke fikk snakket med han. Flink fotballspiller, selv om jeg mer eller mindre hater Manchester United. (En kompis av meg møtte hele landslaget til Nederland i Oslo, og gikk freidig bort og fikk snakket med mange av dem. Skulle ønske jeg var der..)

 

Har sett masse kjendiser på gata, men det teller man da ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+piuwsgfdk

Møtt, snakket med og fått klem av Mona Grudt :love:. Ved samme tilstelning prata jeg litt med han svære autografkisen og Martin fra tufte, og hadde en hyggelig samtale med (bare) Are, han fra Are & Odin.

 

Har også fått kjeft av mini jacobsen, fordi jeg kjørte litt fort inn innkjørselen han deler med en kompis. Liten på jord, stor i ord :dontgetit:

 

Er også på hils med Per Ciljan Skjelbred, da jeg har spilt mot fotball mot ham en rekke ganger back in the days. :!: Og mens jeg er inne på rosenborg-spillere, så handler Vidar Riseth ofte på butikken der jeg jobber, så har møtt ham i kassa. Marvin Wiseth (eks-ordfører i Trondheim) også, forresten.

Lenke til kommentar

Hilst på Eric Singer (tidligere trommis i Alice Cooper og nåværende trommis i KISS), fikk signert de albumene han har vært med på å gitt ut :cool:

 

edit: jeg KUNNE fått hilst / fått signert plate- på Vinnie Paz, sabac etc etc når jeg var på Jedi Mind Tricks / Non Phixion konserten 15 desember 05, men fikk ikke kommet inn etter konserten var slutt, fordi jeg rusha ut pga v a r m t og tenkte overhodet ikke på signeringa..

Det var surt det..irriterer meg fortsatt over det :p

Rusher aldri ut igjen etter en konsert..

Endret av marthhan
Lenke til kommentar

vel.. om de er så berømte for nå dere som leser bedømme

 

* Tore Andre Flo; møtte han på kino i oslo, slo ann en liten prat med han, om filmen og fotball

 

*Barbro fra farmen, møtte henne i studio på tv2

 

*Jan åge Fjørtoft (skrives det sånn?) møtte han på fotballskolen i horten, spilte litt fotball med han, og snakka litt fotball

 

*Semb (x-landslagstrener) møtte han også på fotballskolen i horten, spilte litt fotball med han å.

 

+ noen til, kommer sikkert på det ettehvert ;)

 

EDIT: møtte bil gates som 4-5åring, mamma og pappa jobbet i microsoft, vi var vist på noe tivoli i usa, og en middag.... kan egentlig ikke huske det, men de sier jeg ivertfall møtte han :p

Endret av alex91
Lenke til kommentar

Har preiket dritt med vokalisten i pink floyd på en bar her i bergen. Jeg hadde ikke peiling på hvem det var, bare at de utga seg for å være "fiskere". Min fetter som var med, fortalte meg etterpå hvem vi hadde møtt.

Det første jeg tenkt var: "herregud så mye teit jeg har sagt da, klart det når men har litt mange øl innabords" :ermm:

Lenke til kommentar

Har spist lunsj ved siden av bordet til Wenche Foss i Provence og snakket litt med henne.

 

Har pratet litt med Kjetil Rekdal.

 

Har vunnet over Solveig Guldbrandsen i fotball.

 

Gått i klasse med nåverende verdensrekordholderen i 100m for U17 klassen.

 

Gått på samme klassetrinn som verdens beste alpintkjører i 17årsklassen (1 plass på FIS rank i slalåm, storslalåm og utfor)

 

Mange fler, husker bare ikke i farten...

Lenke til kommentar

Har hatt Stig Penne (prof. håndballspiller) som vikar i norsk flere ganger på barneskolen.

 

EDIT: Hadde også en som kom på 5. plass i verdensmesterskapet i bodybuilding, og 1. plass i det Jugoslaviske mesterskapet en gang på 80-tallet i svømming fra 1995 til 1999. Ingen kødda i svømmetmene...

Endret av superseven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...