Gå til innhold

Tråden om berømte personer du har møtt


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

jeg har møtt mora til morten gamst pedersen (hun var lærer på skolen min :) ), og jeg er ganske god venn med broren til lene marlin :p

 

så har jeg vært på en rammstein konsert, men det tells kanskje ikke :p

Lenke til kommentar

Har snakket med Alexi Laiho fra Children Of Bodom.

Vi var tilfeldigvis på samme flyplass i Slovenia, men alle fly var forsinket pga storm over Tyskland, noe som gjorde at ingen kom seg noen plass på flere timer.

Jeg fikk ganske sjokk når jeg så ham og to andre fra bandet gå forbi, for så å sette seg to meter fra meg.

Trodde først jeg så syner eller noe, for jeg satt faktisk å hørte på cden dems da de kom forbi. :D

Lenke til kommentar

Ole i Ole Ivars var naboen min før :!:

 

og Ståle Solbakken, treneren til Ham Kam var lærer for oss litt på barneskolen..

 

og så møter jeg El Caco på fredag og Gatas Parlament på lørdag... ( skal være med å rigge til for konserter.. )

 

Har hilst på Unni Wilhelmsen...

 

managern til Rachel Stevens, Kaizers, D Sound, og mange flere har hatt forelesninger hos oss... En som var trommis en stund i Deep Purple tror jeg det var har forelest for oss..

 

Kjenner en i Fremmed Rase...

 

Yosef i Madcon har jeg hilst på.. og Karin Park.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Møtte Arild "Belbert'n" Totland fra Vinskvetten på butikken på fredag.

Var i Jondal i sommer og stod på ski, i matpausen kom han landslagstreneren i freestyle og satte seg på samme benken som meg.

Møtte Björn Rosenström med band på china-restauranten en gang de spilte her.

Lenke til kommentar

Har "nikke hilset" på Kurt Nilsen!

Møtte selveste Naomi Kambel eller hva fan hun heter, helt tilfeldig PÅ GATA!! I Monaco da riktig nokk :p

Og var på nasj med Hank von Helvete og Euroboy fra Turboneger :)

 

Det må vel også nevnes at fattern kjøpte campingbil av søskenbarnet til _BRUCE SPRINGSTEEN_ tilbake i 1981! True story!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...