Gå til innhold

Tråden om berømte personer du har møtt


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er Dotten herved en hellig mann  :cool:

Har hilst på han et par ganger. Ikke akkurat noe minneverdig, helt glemt det intil du nevnte navnet hans.

Glemte at jeg har vært på fylla med Alex Valencia et par ganger. Han var (eller er fortsatt?) sammen med søsteren til Tonje Sørlie, som jeg nevnte over.

5701128[/snapback]

Å herregud, nå er du i hvert fall enda mer hellig. *bøye seg i støvet* Er du hellig nok til å ha en autograf av han liggende som du vil selge meg også eller?

5701183[/snapback]

 

Hehe, nei. Om jeg hadde hatt den ville jeg nok ha brent den for lenge siden. :whistle:

 

Glemmer aldri når jeg møtte Alex Valencia for første gang på Exodus som 18 åring. Han hadde nettopp fått Brann kontrakt. Gikk med Brann hansker.... Var temmelig latterlig :p

Lenke til kommentar

Har sett Jackie Chan under innspilling av en annen film i Hong Kong i 2002, men var da ikke så helldig at jeg fikk hilst på han.

 

Hilste på en Real Madrid spiller(fudlasvin) utenfor en pub i Hong Kong for 2-3 år siden.

Tror det var når de kom der for å spille mot Shanghai laget eller noe.

Endret av chakl
Lenke til kommentar

Jeg kom på ennå flere:

* Har vært på nachspiel med blandt annet magnus i gåte.

* Hadde en "episode" med Mai Irmelin (Mia) Martinsen lenge før hun ble C-kjendis. Det var hun som vant Robinson-konkurransen på TV3 tredje eller fjerde sesongen det gikk.

Lenke til kommentar
men.. har truffet fritjof willborn ang en skole.. mislikte ham så hardt at jeg fingera ham da han gikk, men plutselig så han meg og tok fatt på meg :p

5701145[/snapback]

*Tenke koffert* :D

 

Har ikke møtt noen kjendiser i ordets rette forstand, men kan vel nevne Idol Sandra(?) som jeg så på gardermoen.

Lenke til kommentar

Eneste jeg har møtt er vel gutta i Crowntown, gruppa som var litt populære for et par år siden. Vært hjemme hos familien dems og drukket kaffe. Fikk forøvrig overta hunden til trommisen (Richard) også.

 

Ellers så skal (!) jeg møte Ian Anderson, Robby Krieger og Ray Manzarek senere i år.

 

Edit:

 

 

Vært på samme fly som Thorvald Stoltenberg.

Endret av Volcov
Lenke til kommentar

Har sett James hetfield :D og møtt: trond viggo torgersen i NRK kantina, Aylar lie på Aker brygge, Tone damli på Karl Johan, Preple fra DumDum boys, Michael Kron eller hva han heter( vokalisten i Raga rockers, gammel kompis av pappa), Jens Stoltenberg, Bjørn Sundkvist og sikkert noen jeg ikke kommer på i farta :p

Lenke til kommentar

Farmen-Bente (?) fra tv for noen år siden handla med meg en gang. Kom ikke på før etterpå hvem det var, men der og da syntes jeg hu virka kjent :blush:

 

Og så Manchester- United Solskjær handla smågodt på kiosken jeg jobba på for noen år siden :)

 

Har tatt DDE Vokalisten på rumpa mens han sang "Rompa mi" på firmafest :roll:

 

Og så har jeg dansa med Equizes (aner ikke hvordan det skrives) på en annen firmafest... :D

 

Og så traff jeg Idol- Margareth på ett utested i Sandnes.

 

Hehe, også ja.. han der som vant Idol ett år.. Kjartan .. yey....

 

Til slutt må jeg nevne Kristian Valen. Ville få CD'n min signert da han hadde minikonsert på Kvadrat (kjøpesenter i Sandnes).. måtte bare stå 1,5 time i kø bak 300 elleville 12'åringer som skulle ha signert post-it lapper først :mad: Men jeg fikk klem da, så det var verdt det.. synes han er soet :blush:

 

Ikke akkurat så mye å skryte av :p Vanligvis hvis jeg ser noen som er kjent lar jeg de bare være i fred.

Lenke til kommentar

Hehe kjenner stig van eijk og hender eg havner på nachspiel med den klikken. Kan sikkert ordne deg en date ananas. :ermm::p

 

Har satt idol kurt kraftig "på plass"

Har håndhilst på Kong olav

Har utfordret big brother ramsy til kamp uten hell.

Ble sendt til å prate med enevald flåten flere ganger pga min oppførsel.

Festet med mira craig i fjortiss tidene

 

Mener det var flere men kommer ikke på det nå så sent.

 

Edit: Vært på fest mange ganger med Cecilia Brækhus.

Myrna Braza er en gammel vennine. Var veldig god venn med søsteren som eg var knuse forelsket i.

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...