Strategery Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Kan man ikke ødelegge noe? Gror det bare sammen igjen så er alt bra igjen? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Man ødelegger den jo ikke, men hvis du har lyst til å fjerne den anbefales det vel å dra til legen. Noe jeg vurderer Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Er det noe vits da? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Er det noe vits da? 5991199[/snapback] Hvis du har sex veldig lenge så blir den ganske plagsom.. spess hvis den er litt stram.. da blir den sår og jævli.. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Første gang jeg skulle "ha meg" røyk strengen. Litt for ivrig tenker jeg...hehe...Ikke vondt i det hele tatt faktisk, men MYE blod og nei, den ble IKKE større. Tok det ganske med ro de neste gangene ja. 5984088[/snapback] Noe likt skjedde med meg, men var ikke første gangen. Damen skulle gi meg oral nytelse og ja la oss si tenna kom litt rart anig gjorde ikke spess vondt men blødde som et udyr... 5985597[/snapback] Sorry at jeg spør men var ikke det innmari pinlig. Ikke bare for deg, men den stakkars damen din som ja, fikk deg til å blø og greier..? 5988740[/snapback] Jo tror hun følte seg skikkelig slem og greier.. For min del var det mere sjokk først da jeg så blodet... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Kan man ikke ødelegge noe? Gror det bare sammen igjen så er alt bra igjen? 5991137[/snapback] Eneste som skjer er at det ikke gjør så vondt lengre, og at forhuden kan bli litt slapp. Og man blir en såkalt "Fremuløs". Et ord som kommer av fremulen, som er strengen, og siden man ikke har streng, blir man da en fremuløs Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 (endret) En kompis av meg slet den av selv.. Noe han anbefallte til resten av gjengen... Det prøvde vi, og det var vondt.. fikk ikke gjennomført det. hehe Edti: Forresten.. sikkert interesangt å vite "vinkelen" på "generalen" til de fleste her.. Etter det jeg har hørt er det ganske uvenelig å ha en HELT ben "general".. Noen som er mann nok til å si hvordan sin ser ut? ( i grove trekk) Endret 26. april 2006 av wackee Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Kan man ikke ødelegge noe? Gror det bare sammen igjen så er alt bra igjen? 5991137[/snapback] Eneste som skjer er at det ikke gjør så vondt lengre, og at forhuden kan bli litt slapp. Og man blir en såkalt "Fremuløs". Et ord som kommer av fremulen, som er strengen, og siden man ikke har streng, blir man da en fremuløs 5991359[/snapback] Strengen vokser ut igjen, så det blir som før. Bare litt mindre spenn i den. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Min er litt vindskeiv tror jeg. Peker mot høyre, men det er helt fra roten av, så selve penis er forsåvidt helt rett. Faktisk Strengen vokser ut igjen, så det blir som før. Bare litt mindre spenn i den. Det har ikke skjedd med meg. Såret har grodd, men det er akkurat som om forhuden "løsnet" litt etter det skjedde. Er vel et snaut år siden nå. Åssen det skjedde er så flaut at det skal jeg ikke gå inn på en gang Endret 26. april 2006 av Feh Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 En kompis av meg slet den av selv..Noe han anbefallte til resten av gjengen... Det prøvde vi, og det var vondt.. fikk ikke gjennomført det. hehe Edti: Forresten.. sikkert interesangt å vite "vinkelen" på "generalen" til de fleste her.. Etter det jeg har hørt er det ganske uvenelig å ha en HELT ben "general".. Noen som er mann nok til å si hvordan sin ser ut? ( i grove trekk) 5991378[/snapback] Lenke til kommentar
haarod Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Hahea. Min er faktisk helt rett Lenke til kommentar
haarod Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Min er litt vindskeiv tror jeg. Peker mot høyre, men det er helt fra roten av, så selve penis er forsåvidt helt rett. Faktisk Strengen vokser ut igjen, så det blir som før. Bare litt mindre spenn i den. Det har ikke skjedd med meg. Såret har grodd, men det er akkurat som om forhuden "løsnet" litt etter det skjedde. Er vel et snaut år siden nå. Åssen det skjedde er så flaut at det skal jeg ikke gå inn på en gang 5991483[/snapback] Joa, fortell Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 En kompis av meg slet den av selv..Noe han anbefallte til resten av gjengen... Det prøvde vi, og det var vondt.. fikk ikke gjennomført det. hehe Edti: Forresten.. sikkert interesangt å vite "vinkelen" på "generalen" til de fleste her.. Etter det jeg har hørt er det ganske uvenelig å ha en HELT ben "general".. Noen som er mann nok til å si hvordan sin ser ut? ( i grove trekk) 5991378[/snapback] 5991660[/snapback] Haha! LOL! :!: Lenke til kommentar
V-by Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 en kompis sa han hadde dratt forhuden alt han kunne ned mens han hadde bennern, og da gikk denna strengen. Høres noe så gæli vondt ut. Gla i tissen min slik som den er jeg Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Min peker litt mot høyre den også...fra roten. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Min peker oppover. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Ikke sant... :!: Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Så rett som man kan få den... faktisk. Synd, ettersom jenter liker dem som peker bittelitt oppover mot enden... for da treffer man G-punktet mye lettere. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Strengen vokser ut igjen, så det blir som før. Bare litt mindre spenn i den. 5991477[/snapback] det er ikke alltid sikkert strengen voksen back to normal etterpå.... den gjorde det iallefall ikke på han jeg kjenner som mistet den.,.. og ifølge legen han snakket med var det 50/50% sjanse for at deb vokste på plass igjen... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Så rett som man kan få den... faktisk. Synd, ettersom jenter liker dem som peker bittelitt oppover mot enden... for da treffer man G-punktet mye lettere. 5993241[/snapback] Faen, jeg er har motsatt vei på tuppen.. Men slutt med strengen ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg