Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

faen heller. kan ikke si det nok. ta godt vare på dama deres

5936988[/snapback]

...så sjølv om alle skrik etter likestilling skal mannen likevel være den omsorgsfulle? Alt ansvar for å opprettholde kosen i eit forhold skal falle på mannen? Patetisk, rett og slett.

5937215[/snapback]

Gjelder jo å ta godt vare på typen sin også da!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
faen heller. kan ikke si det nok. ta godt vare på dama deres

5936988[/snapback]

...så sjølv om alle skrik etter likestilling skal mannen likevel være den omsorgsfulle? Alt ansvar for å opprettholde kosen i eit forhold skal falle på mannen? Patetisk, rett og slett.

5937215[/snapback]

Gjelder jo å ta godt vare på typen sin også da!

5937223[/snapback]

Jepp, og akkurat dèt blir mykje mindre omtala enn det faktum at dama er den som alltid skal ha omsorg/omtanke.

 

Forhold = gjensidig kommunikasjon og involvering

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar

Det skal være begge veier da, men det er mange gutter\menn som tar dama for gitt. Det vi snakker om er fra våres synspunkt, det er jævla lett å glemme små-ting i forholdet...har ikke vært snakk om at det skal bare være mannen som skal vise omsorg.Det du sier er liksom hovedpoenget her da. Les alt før du braser ut.

Hadde dama mi skulle hatt det sånn at det bare jeg som skulle vist omsorg osv. så hadde det ikke funka. Det det er snakk om er visse ting er lette å glemme.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
faen heller. kan ikke si det nok. ta godt vare på dama deres

5936988[/snapback]

...så sjølv om alle skrik etter likestilling skal mannen likevel være den omsorgsfulle? Alt ansvar for å opprettholde kosen i eit forhold skal falle på mannen? Patetisk, rett og slett.

5937215[/snapback]

Ikke vær tåpelig. Her er det snakk om å ta vare på kjæresten sin; han formulerte det som "dama deres" fordi 90% av brukerene på forumet er gutter.

Lenke til kommentar
faen heller. kan ikke si det nok. ta godt vare på dama deres

5936988[/snapback]

...så sjølv om alle skrik etter likestilling skal mannen likevel være den omsorgsfulle? Alt ansvar for å opprettholde kosen i eit forhold skal falle på mannen? Patetisk, rett og slett.

5937215[/snapback]

Gjelder jo å ta godt vare på typen sin også da!

5937223[/snapback]

Jepp, og akkurat dèt blir mykje mindre omtala enn det faktum at dama er den som alltid skal ha omsorg/omtanke.

 

5937240[/snapback]

 

Dama lever etter den. Det er et slit.

Lenke til kommentar
faen heller. kan ikke si det nok. ta godt vare på dama deres

5936988[/snapback]

...så sjølv om alle skrik etter likestilling skal mannen likevel være den omsorgsfulle? Alt ansvar for å opprettholde kosen i eit forhold skal falle på mannen? Patetisk, rett og slett.

5937215[/snapback]

Ikke vær tåpelig. Her er det snakk om å ta vare på kjæresten sin; han formulerte det som "dama deres" fordi 90% av brukerene på forumet er gutter.

5937753[/snapback]

Fullt klar over det, og eg tok egentlig ikkje utgangspunkt i utsagnet til Fluesopp når eg skreiv innlegget mitt.

 

Generelt sett, i dei forholda eg har vore i, har det vore akkurat slik som eg formulerer meg i dei forrige innlegga mine, og det er dèt eg har tatt utgangspunkt i.

 

Greitt?

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar
Da har du vært uheldig mener nå jeg da, hvis det er du som må gi alt.

5939524[/snapback]

Alt og alt, da.

 

Det første innlegget skreiv eg berre for å få ut litt frustrasjon over ein noværande situasjon.

 

Såklart, eg satt det litt på spissen. Eg meiner ikkje at dama skal komme bort å breie dyna over meg, for eksempel.

 

 

I det forholdet eg har no, har eg det svært fint matmessig, iallfall. Mat på senga kvar morgon er kongelig. :wee:

Lenke til kommentar

skal vi se. nå som påsken er over blir jeg litt for opptatt til å være her.

 

men jeg så det ble litt diskusjon fordi jeg skrev "ta godt vare på dama deres".

som det ble nevnt av en eller annen tidligere mente jeg egentlig partneren. men siden vi er nesten kun gutter/menn her så ble det omgjort til "dama".

beklager det.

 

grunnen til at jeg skrev det var ikke ment som om det er "vi gutter" som skal være omsorgsfulle. begge i forholdet skal være det. men poenget mitt er at det har vært så alt for mange forhold som har gått i vasken pga mangel på kommunikasjon, respekt osv osv.

som jeg har nevnt tidliger er sex et "samlepunkt" for dette.

men det er ikke hovedpunktet mitt her og nå.

 

poenget mitt er som en jente nevnte tidligere at små handlinger som å legge en fuktig klut på panna når hun/han( ;) ) er syk betyr veldig mye. selv om det er noe småtterier som man egentlig ikke tenker over.

med setningen "ta godt vare på dama deres", mente jeg at slike handlinger er veldig viktige.

gjør ting uten at hun trenger å spør, overrask henne med en flott middag en gang i bland (ikke for ofte, det skal ikke bli en vane. hva er poenget med det da?), rydd og støvsug en dag hun er borte slik hun får en koselig overraskelse når hun kommer hjem, ta med hjem noen blomster en dag. det skal så lite til.

 

jeg mener selvfølgelig ikke at det er noe som bør gjøres 1 gang i uken.

snakker om en gang i blandt, og det må selvsagt ikke gjentas ofte. da blir det jo ikke en koselig overraskele. da blir det til en vane og det blir nesten forventet at du skal gjøre noe snart.

 

alle bekker små, gjør en stor å.

regner med alle har hørt denne før, men få har tenkt over.

 

uansett. gidder ikke å være dr. Love. regner med de fleste har vett nok til å behandle partneren med respekt.

men det som er nevnt her er noe veldig mange ikke tenker over og driter i, men betyr utrolig mye for folk. et par små handlinger som viser at du bryr deg.

 

det er egentlig ikke noe problem å få til dette en gang iblandt?

 

ikke for å prøve å få meg til å virke som en forholdsexpert for det er jeg ikke. jeg har ikke vert flink med dette selv. gjorde det litt de 2-3 første mnd i forholdet, men kuttet det mer eller mindre helt ut.

fikk en liten vekker av det som er blitt skrevet på denne tråden, og har bestemt meg for å kjerpe meg. merker at jeg og dama har glidd litt ifra hverandre i det siste, og det er noe jeg absolutt ikke vil ha noe av. hva kan man gjøre med det? jo, les innlegget på nytt så finner du av det :thumbup:

 

 

ehm.. får vel holde for nå :tease:

Lenke til kommentar
Hadde vært synd om tråden ble glemt..så vi bumper litt :D

 

Satt og snakket med en kompis og lurer nå på en liten ting. Er det mange av dere gutter/menn som opplever at dere ikke greier å gå lillemannen opp når dere har drukket? :hmm:

5972894[/snapback]

 

 

skal ikke stikke under en barkrakk at visse deler av kroppen nekter å samarbeide etter et vist inntak av alkohol ja....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...