Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Akkurat.

 

Først trodde jeg at jeg hadde gjort en stor tabbe, før jeg merket hvor hard og lang den plutselig den hadde blitt, som om den hadde blitt meislet ut av marmor.

5982859[/snapback]

Er du sprøyte gal? Hvordan fant du ut å kutte strengen? Jeg får vondt bare av å tenke slike tanker!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Første gang jeg "skulle ha meg" røyk strengen. Litt for ivrig tenker jeg...hehe...Ikke vondt i det hele tatt faktisk, men MYE blod og nei, den ble IKKE større.  :p  Tok det ganske med ro de neste gangene ja.  :)

5984088[/snapback]

du må ha vert vill :p skjønner ikke at slik går ann...

Lenke til kommentar

Dette står det i første post:

 

Vi trenger en tråd der det diskuteres rundt temaet Sex!

 

Dette handler da om sex?! Det er en erfaring, som alt annet. Det høres jo ut som om jeg har beskrevet i detaljer hva som skjedde. Har nevnt at det blødde mye, har ikke lagt ut om blod og gørr som folk tror/mener.

 

Dessuten var det vel strengt tatt Loeve som begynte med disse "streng" postene.

Endret av King-Nothing
Lenke til kommentar
Du klarte ikke finne på noe bedre?

5984297[/snapback]

 

Nei, fordi det der er bare kvalmt. Greit nokk, det er en sex tråd. Men jeg forbinner ikke sex med blod å gørr.

5984339[/snapback]

Slapp av, det viser seg at hvis man ikke liker det som blir skrevet i en tråd, kan man forlate tråden. Trykk på x-en i øverste høyre hjørne, så slipper du å bli kvalm.

Lenke til kommentar
Første gang jeg skulle "ha meg" røyk strengen. Litt for ivrig tenker jeg...hehe...Ikke vondt i det hele tatt faktisk, men MYE blod og nei, den ble IKKE større.  :p  Tok det ganske med ro de neste gangene ja.  :)

5984088[/snapback]

 

Noe likt skjedde med meg, men var ikke første gangen. Damen skulle gi meg oral nytelse og ja la oss si tenna kom litt rart anig :no: gjorde ikke spess vondt men blødde som et udyr...

Lenke til kommentar
Første gang jeg skulle "ha meg" røyk strengen. Litt for ivrig tenker jeg...hehe...Ikke vondt i det hele tatt faktisk, men MYE blod og nei, den ble IKKE større.  :p  Tok det ganske med ro de neste gangene ja.  :)

5984088[/snapback]

 

Noe likt skjedde med meg, men var ikke første gangen. Damen skulle gi meg oral nytelse og ja la oss si tenna kom litt rart anig :no: gjorde ikke spess vondt men blødde som et udyr...

5985597[/snapback]

 

Sorry at jeg spør men var ikke det innmari pinlig. Ikke bare for deg, men den stakkars damen din som ja, fikk deg til å blø og greier..? :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...